G2rry kirjutas:
Kordan veel. Uuring pole minu enda koostatud vaid mingite "tarkade" poolt. Mina saan selle eest kindlasti positiivse hinde sest oluline on et ma selle ära teeksin 60 inimesega ja võimalusel äriplaanis kasutaksin. Seal küsimustele vastamiseks peab natuke laiemalt mõtlema kohati et osata vastata, mitte et ei tea. Kui ei tea siis panedki mingi 1 või 2-e sest et firma pole piisavalt läbipaistev et sa seda infot teaks. Samas tekib küsimus kas sa peadki kõike teadma.
Ütleme nii et mina pole ühelgi kursakaaslasel jne. kes seda teinud on näinud seal nii head firmat mis sobiks sinna nii perfektselt et saaks kõigele adekvaatselt vastata.
Kindlasti pole küsimustik pikk. Lühema puhul ei saaks ju asjast ülevaadet. Ise täitsin u 4-5 minutit sellist küsitlust natuke teisel teemal, Euronics elektroonika pood ja Eesti energia. Viimase puhul oli ka mul väga keeruline vastata enamus küsimustele sest ma polnud kokku puutunud selle firmaga nii tihedalt ja vaevalt üldse keegi puutub. Seega jätsin vastamata. Et kui mõistus ei võta ja kogemusi pole valdkonnas siis pole vaja täita. Aga ma olen enam kui kindel et pesulad tekitavad emotsioone peale seda kui auto kätte said, teevad sind õnnelikuks või kurvaks või vihaseks kui midagi hästi või halvasti seal läheb. Kindlasti avaldab muljet ka üldine korraldus jne. Seega väga mäda see asi pole kui just pesulaid vaatluse alla võtta. Mina tean mida ma pesulatest ootan seega on küllaltki lihtne vastata ja olen erinevaid kohti testinud

Kokkuvõtes ise arvan küsitluses seda et see on selline nö. harjutus tulevikuks mida väga tõsiselt võtta ei saa aga saab aimu asjast ning teoorias teeb süsteemid enamvähem selgeks koos muu materjaliga mis kursusel on:)
Võtad seda liiga isiklikult...
Sellist rumalust pole mõtet ju suure suuga välja öelda - laiemalt mõelda, mitte ei tea...
Mõtlen nii kuidas tahan ja täidan küsimustiku enda arusaamade järgi kui läbiviija ei ole suutnud kuidagi piire määratleda.
1-2 palli panen siis kui sisustus on väga mitte meeltmööda/puudub või kellajad on väga valed, mitte siis kui info pole läbipaistev ja ei tea.
See, et sa seda näinud pole on sellepärast, et see küsimustik on valesti koostatud üritades sobida kõigega. Kui oma firmale sellise uuringu koostaksid, viskaksid lihtsalt aega ja raha tuulde.
Küsimustik ON pikk internetis läbiviidu jaoks. Eriti veel kui loodad, et inimene selle arvutitaga peaks "pikemalt mõtlema".
Küsitluse täitjale öelda, et kui mõistus ei võta, pole vaja täita on ka vale. Sul on vaja arvamust temalt kätte saada, ta ei pea seda tegema aga võib.
Pesula tekitab tõepoolest emotsioone ja need küsimused lähevad mingil määral ka teemasse aga see lihtsalt ei sobi. Teha üldine küsitlusvorm ja loota, et see sobib kõigile, on lihtsalt naiivne.
Saan aru, et see uuring ei "koti" sind väga kuna see on etteantud ja vaja lihtsalt läbiviia kuid teised, kes selliseid asju näevad võivad sellest malli võtta ja rikuvad sellega oma alustava äri. Natuke rohkem sallivust kuna mõni võib olla seda kauem ja põhjalikumalt õppinud (minu puhul EMOR) ning võib midagi kasulikku tuleviku tarbeks öelda.