Avastasin, et olen siin teema ära unustanud Jeepist ja mótlesin, et uuendaks siis teemat. Ühest teisest foorumist siis kopin teksti, mis autoga vahepeal toimunud on ning mis juhtunud

.
18.01Paar nädalat tagasi sai siis termostaat ära vahetatud kuna arvasin, et on see 72C termostaat kuna mootoritemperatuur üle seitsmekümne kuidagi ei tahtnud tóusta ja sellist poolsooja óhku puhus. Sai siis tellitud 87C termostaat. Vahetusel selgus, et peal oligi 87C termostaat aga kuna see oli óhtal omadega siis tuli nkn see ära vahetada. Vahetamisel olime koos naabri E270ga ja ennem sai neid termostaate üksteisega vórreldud siis selle tagajärjel need läksid segamini ja sai pandud hoopis mersu 92C termostaat. Väliselt olid mólemad identsed ja ju siis sisemiselt ka kuna istus kóik ilusti külge ja toimis. Nii et mul on nüüd naabrimehe oma ja naabrimehel minu termostaat

. Termostaat maksis 38EUR'i.
Termostaati vahetades selgus, et tuleks ka ära vahetada genekarihma rullik, kuna ei jooksnud see päris nii, kui peaks. Esmaspäeval sai ka see ära vahetatud. Silberist ei hakanud hinda uurimagi ning TopParts'st sain ka selle 77EUR'ga.
Käigukast trikitab ka vahel, et ei taha ära tunda käigukangi asendit. Silberis sai käidud ja tuli välja, et niiskus on selle tekitajaks. Ónneks seda juhtub korra 1000km jooksul. Nüüd tuleb loota, et kui ilmad siin kuivemaks lähevad, siis kaob see pull ära

.
Siin üks pilt ka meie maja 2.7L masuudipóletajatest:
25.01Vóite ónne soovida. Masinal kast laiali

. Ütle, et vihale ei aja. Sai eile Silberisse viidud ning täna öeldi, et viga mehhaaniline ja nemad sellega tegeleda eriti ei taha. Auto tuleb viia arvatavasti Tallinnasse remonti. Räägiti mingist 20k remondist koos töörahaga aga ma ei tea.. loodan, et saab ehk ikka odavamalt aga nüüd juba savi. Lasen korda teha kasti ja lasen mootori ka üle vaadata, et teha masin lópplikult korda. Peas olid müügiplaanid aga peale seda remonti on selle auto hind minujaoks juba varsti 250k nii et maha pole mótet müüa korras autot, et uus sara asemele osta.
Jube koin ikka küll. Hakkab jälle see ilma autota aeg pihta, eriti siis kui teda eriti vaja oleks. Ónneks hetkel on majas 330 ja W211 nii et natukenegi abi. Aga ühesónaga läheb täna joomaks.
EDIT:
Sai siis helistatud ühele ja teisele käigukasti remontijatele. Nii silberi oma, kui ka ameerika auto omad arvasid, et kuliss óhtal. Et ameerika auto on see aasta 10 tk sellistel jeepidel ära vahetatud. Nii, et arvatasti viin auto sinna kuna nemad lubasid enne ikka kindla vea välja otsida, kui lahti lammutama hakata ja siis alles viga tuvastama hakata. Ühesónaga Pärnu Silber suutis minu silmis oma maine ikka suht maha teha. Ise suur esindus ja puha aga viga tuvastada ei suuda.
Nii et tuleb treila sebida ja homme auto tallinna saada. Rahasummad muutusid ka kohe lillelisemaks vórreldes sellega, mida Silber siin umbkaudselt arvas.
27.01Helistati ka täna hommikul Ameerika autost. Olen siis mina selles majas seal esimene ónnelik, kellel ikka käimakast pees on. Nimelt siis turbiin on tosooli täis ja nagu ikka siis kogu see pull on tingitud sellest, et mahlad segamini lói siin paar kuud tagasi. Ja seda ei pidanud ólivahetusega ka kätte saama, kui paar korda vahetada. Öeldi, et 10 korda peaks vähemalt kastist óli vahetama, et tosool turbiinist välja saada aga see teeks selle kogu vahetuse hinnaks umbes 1500 - 2000EUR'i, kui iga nädala tagant óli vahetada kastis. Turbiin läheb siis tehasesse taastamisse. AGA nagu ikka, suudab alati mingi töömees puhkusele minna siis, kui mul asjad juhtuvad, nii et kolmandal läheb see tegija puhkusele ja tagasi tuleb 20nda paiku. Järgmine nädal vóetakse kast alt ära ja saadetakse minema, nii et veebruari lópuks peaks kätte saama, kui hästi läheb. Ja rahaliselt koos töörahade ja asjadega läheb see maksma 1000EUR'i kanti.
Nüüd tuleb siis bussi kuukaart osta ja ühistranspordi kasutajaks hakata

. Nooot...
13.02Ja ta LIIGUB

! Sai reedel autol siis järgi käidud Tallinnas. Sóidab ilusti ja käike vahetab ka sujuvamalt/pehmemalt, kui enne vahetas isegi. Kóik on ilus tore aga, mida autol pole hetkel, on dokumendid

. Nimelt jätsin auto sinna viies dokumendid päiksesirmi vahele, et nad saaksid sealt vinkoodi ja andmed. Eile siis autot koristades tuli meelde, et peaks dokumendid ära vótma autost igaksjuhuks. Aga mida pole, on dokumendid. Sai siis kóne kohe peale tómmatud, et mis n*ss on, et dokumente pole. Käskisid esmaspäeval uuesti üle helistada. Ma loodan, et nad neid sealt ära kaotanud pole muidu on k*pp majas. Krt alati peab mingi koin olema, nagu pasamagnet olen

.
Ostsin klaasidele Aquapel vaha. Sooja garaasi satub, siis teen klaasid üle sellega. Chrysleril oli peal ja olin väga rahul

. Suveks on ka veel siin móned mótted tekkinud velgede näol. Aga ennem tuleb seda ebay asja uurida. Vb ei tasugi sealt tellida hoopis.
Midagi sellist vóiks ideaalis olla, SRT veljed. Pildilt tunduvad vist tsips väiksemad olema, kui reaalselt 20" oleks:
14.02Nii, üks nuss teise otsa

: . Nimelt siis jahutusvedelikus óli sees

: . Käisin täna Silberis ka, kolmapäevaks sain aja ja siis uurivad. Ameerika Autos öeldi, et käigukasti remonti see kuidagi ei puudutanud, et see peab Silberi kala olema selle radikaga. Arvati, et vóib praak radikas olla. Igatahes Silberile ei kavatse ma ühtegi penni maksta selle huinjaa eest. Ära hakkab see Pärnu Silber tüütama. Nende sitta pean mina siin pidevalt sööma. Eks vaatab, mis kolmapäeval räägitakse. Kui tahetakse väänata mingi remondi vói mis iganes arve mulle kaela siis vóivad nad omale kohtukeissi kaela saada, sest see käigukasti remont on ka tegelikult puhta nende süü. Oleks terve käigukasti süsteem, turbiinist ja kóikjalt see ollus välja lastud ning puhtaks pestud siis poleks seda n*ssi mul olnud. Nii et eks kolmapäev kuuleb.
Hoian teid asjadega kursis
24.02Sai Silberis käidud, asi korras. Ikkagit paisutasin alguses üle, et ólid segamini. Lihtsalt tosoolis seda vana óli sees, mis seintel ja torudel küljes veel oli. Soovitati ära vahetada aga Silberis seda tegema ei hakanud. Järgmine nädal sóbral aega siis saab tosooli veel korra ära vahetada. Endal kergem kohe, pole mingit n*ssi jälle (ptui-ptui-ptui)

Eelmine laupäev sai siis Washlandi külastatud ning auto puhtaks pestud. Siiamaani iluspuhas. Móned pildid sai ka tehtud.


Led'id pandud siis numbrituledesse

:

Esmaspäev uurima, et kleepida piilarid mustaks

:

Muud ei ole midagi rääkida, järgmine nädal jahutusvedelikku vahetama. Siis peaks tibitobi olema. Külmaga on mingi kolin taha tekkinud, kuskilt pagassist CD-Boxi juurest tuleb. Nagu CD-Boxi kaas oleks lahti kuigi tegelikult pole. Eks tegeleb sellega ka järgmine nädal, kui sooja garaasi saab

.
Läks paljuks aga ma loodan, et pole hullu. Proovin hoida núüd asjadega tihemini kursis

.