Oleme päris pikka aega EMT kliendid. Seoses teenuste kasutamisega tekkis täna üks küsimus.
Kõne numbrile 123
Esimesed kolm minutit oli päris ok, taustameloodia eriti ei häirinud veel...
Kuues minut, kimun närviliselt suitsu, üritades meenutada, mida ma neilt üldse küsida tahtsin...
Kümnes minut oli just alanud, kui üllatus üllatus, andis korraks kutsuvat tooni ja telefonile vastas meeldiva häälega tütarlaps.
Mina: Tere, kas Elisa klienditeenindus?
Emt: Ei, te helistate EMT klienditeeninduse
Mina: Aa, aga ootama peab nagu Elisa omas...
Emt: Jah, meil on hetkel kahjuks väga palju kliente liinidel.
Mina: Ah, kas tõesti? Palju teid seal siis hetkel tööl on?
Emt: Kas te peate silmas üldse või täna?
Mina: Ei, ikka täna!
Vaikus....umbes 3 sek
Mina: Hallooo!?
Emt: Hetkel on meid viis!
Vaikus umbes 5-6 sek (üritan pingeliselt meenutada, palju Emt´l kliente on)
Emt: Halloo, kas te kuulete?
Mina: ja jah, kuulen küll.
Mina: Aga tahtsin teilt küsida palju EMT´l kliente on? Mingi 700 000?
EMT häbelikult: Jah, 750 000 klienti....
Mina: Ok, mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...
Mina: Meil on võetud lepingulise tähtajaga internetipulk. Tähtaeg lõppeb märtsis 2011
Mina: Kasutan ka mobiilset internetti. Tahtsin küsida, kas oleks võimalik seda mahtu, mis ma lepingu järgi saan, ümber suunata minu mobiilinumbrile?
Emt: Kas ma saan õieti aru, et teil on eraisikuna võetud modem ja sim kaart. Soovite eraisikuna lepingut lõpetada ja see leping firma nimele ümber teha.
Mina: Jah
Emt: Kohe vaatame, öelge oma telefoninumber
Mina: 5xxxxxxx
Emt: Nii, vaatame....
10 sekundit klaviatuuri klõbistamist
Emt, Jah...............kahjuks nii ei saa....
Mina: Miks ei saa? Sama mahtu ju kasutaksin? Siis ei ole mul vaja mobiilse interneti eest eraldi maksta + ma ei peaks seda pulka kõikjale kaasa tassima, telefoniga on mugavam.
Emt: Oodake ma küsin järele.
2 minutit EMT meloodiat
Emt: Halloo, kas kuulete?
Mina: Jah, kuulen.
Emt: Saate teha küll nii, aga sellisel juhul lepingu lõpetamisel peate tasuma leppetrahvi, kuna lõpetate tähtajalise lepingu
Mina: Aga selle tähtajalise kohustuse võib ju firma nimele neljaks kuuks ümber teha. Hetkel on ka pulk eraisiku nimel, kuid arvel on märgitud maksjaks firma? Seega mis vahet seal on?
Emt: Kahjuks jah, nii ei ole võimalik
Mina: Ma ei saa päris täpselt küll aru, mis on takistuseks, aga tundub täiesti müstiline mulle..
Emt: Oodake, ma uurin täpsemalt järgi
Selleks hetkeks olnud telefoni otsas 21 minutit
Emt: Jah, tõepoolest saame selle pulga firma nimele teha. Sellisel juhul lisandub teie koondarvele abonomentnumber ja sellega kaasnev kuumaks.
Mina: No väga tore. See on küll hea uudis...
Mina: Ma räägin siis uuesti üle, kas sain ikka õieti aru
Mina: Eraisiku nimel oleva netipulga, millel on kohustus lepingulises suhtes veel neli kuud olla, saan registreerida firma nimele!?
Emt: Jah, kohustus läheb firmale üle
Mina: Siis saan ma seda mahtu kasutada oma telefoni kaudu?
Emt: Jah, kui teil on olemas seda võimaldav telefon
Mina: On. Ja hetkel oma abonomentnumbril oleva mahu saan ära lõpetada, sest kasutan seda eraisiku nimel olevat mahtu?
Emt: Ei, see number jääb firma nimele. Te saate lihtsalt firma nimel seda maksta.
Mina: Oodake, aga miks ma ei saa seda mahtu siis ikkagi kasutada?
Emt: Sest, see maht on seotud telefoninubriga, selle sama pulgas asuvaga
Mina: Aga sellest ma ju räägingi, et kui see on minu firma nimel, siis miks ma ei või seda mahtu läbi oma telefoni kasutada?
Emt: Sest teil on olemas telefonil juba mahupõhine pakett
Mina: Aga kui ma selle ära lõpetan?
Emt: Aga siis saategi ju selle uue numbri panna oma telefoni ja kasutada kõnedeks ja internetis käimiseks
Mina: Aga ma tahan kasutada sama numbrit ja internetis käia
Emt: Kahjuks ei ole nii võimalik
Mina: Kas te tehate mulle väita, et seda mahtu ei ole võimalik teisele numbrile mitte KUIDAGI suunata?
Emt: Jah, see ei ole võimalik
Mina: Aga suured tänud teile. Eks ma pean siis operaatorit vahetama
Emt: Jah, kõike head, nägemist!

Uploaded with
ImageShack.usMuidu poleks teemaks võtnud, aga kuidas on võimalik, et 5 klienditeenindajat peavad teenindama 750 000 klienti? Vabandan kõikide ülejäänud 749 999 kliendi ees, et kokku 25 minutit kõne pikk oli. Kui te ei saanud Emt klienditeenindust kätte või ei viitsinud nii kaua ootel olla kui mina, süüdistage selles mind. Mina olen süüdi, sest EMT´l on klienditeenindajaid muidu piisavalt
