Päris selline 99% originaal ei tule ehk näituseautot temast ei saa. Praktiline osa säilib, kuid tahaks kunagi jõuda olukorrani, et sellel tööloomal oleks ülim töökindlus ja sobiks ka vabal ajal kulgemiseks (nõuab viisakat seisukorda

). Seda muidugi ei saa puht majanduslikel põhjustel nii kiiresti kui sooviks
Eile pool päeva üritasime käima panna. Enamuse aja röövis aku laadimine, kuid korraks juba peaaegu käis. Eelmise omanikuga vesteldes pidigi olema külmkäivitus kehva, põhjus väsinu starter. Praeguseks auto ju üldse seisnud ka pikalt. Soojalt ei pidanud probleeme olema.
Ilmselt kui käima saame ja suuremaid probleeme ei esine, siis võtan starteri maha ja proovin natuke elu temasse taas tuua

. Hetkel näiteks selline asi, et pmt juba hakkab käima minema, siis pendiks lööb starteri välja(?) ja sinnapaika jääb ka käivitumine.
Eile sai ka natuke "prahti" toodud doonori küljest (väga halvas seisus teine) :

Tagaluuk (veidi sirgem, kuid üsna roostes)
iluvõre (praktilisels samas seisus)
tagavararatas (rehv mahakandmisele)
kapotilukusti
ukselukusti (tuli välja, et pole ka kõige korralikum, vajas veidi parandamist)
klaasipesupaak (mootorit ikka ei ole)
Ühe Sierra küljest sai toodud veel uksetihendid (jäid natukese lühikeseks, mistõttu tuli jupp vahele panna)
ja aknavändad (neid peab veel aretama sinna, ei ole kindel kas panen neid)
Seega, mingit arengut tegelikult justkui polekski

. Lisaks tuli välja, et kapott veidi lohkus vasakul pool, mistõttu jääb irvakile kinnitades.
Ehk kui hääled sisse saab, kaob ka see nördimus väheke.