Ma mäletan aega kui Info-Auto veel garantiikorras Renaulti remontis (kuigi enam müüa ei tohtinud või ei tahtnud). Sõbral siis oli vaja auto viia esmaspäeva hommiku hooldusesse. Leti taga mingi mega järjekord, leti taga päikseprillidega vend (ju siis nädalavahetus läks vähe käest ära). No ja järjekord üldse ei liigu. Tööle ka juba kiire. Meie ees mingi soomlane, seletab et tema tellinud auto hoolduse + eelsoojenduse paigalduse. Räägib kõik pika jutu ära, et pistik tuleb panna kuskile ette paremasse nurka stange allaserva. No kõik tore ja ilus, siis leti taga kutt hakkab vaatama laoseisusid eelsoojendustele ja siis ütleb, aga meil pole laos ühtegi auto kütuselt töötavat eelsoojendust. Kuna Soomlane rääkis enamus ajast Soome keeles, siis sõber hakkas siis letitagusele Eesti keeles seletama, et ta tahtis ju elektrilist soojendust, mitte kütuse pealt. Oi kus siis sai kutt vihaseks, et "kes te selline olete, et tulete mind siin õpetama? Ma sain kõigsest väga hästi aru, teie ei ole siin mingi ütleja". Eks sõber ütles ka oma arvamuse välja, peale seda oli madalam kui rohi. Muidugi tase oli see, et üheks mureks kurtis ka seda, et kuskilt lekib õli, et oleks vaja vaadata. Peale nende vaatamist paari päeva pärast oli ainult jama selles, et kogu kapoti alumine pool lausa tilkus õlist ja muud kohad ka. Peale seda viis vist mitu korda tagasi, vahetati seal isegi mingeid tihendeid, õlikorki jne. Lõpuks päris korda ei saanudki, aga lõpptulemus oli see, et õli kooksis ka starterisse ja lõpuks ei käivitunud enam auto ka. See sai oma mehhaanikul lastud korda teha ja kuna garantii vahepeal läbi ka sai, siis ei kiskunud enam miski sinna tagasi ka. Peale seda muidugi sai see auto maha ka müüdud, sõbral sai sellest Renaultist villand. Garantiis ta ikka veetis aega. Pidevalt oli mingeid probleeme, et küll ei käivitunud, küll käis kehvalt jne. Garantiis jälle midagi tehti, küll vahetati küünlaid nii-öelda vastutulelikkusest jne aga probeel oli ikka ja jälle tagasi. Lõpplahendus oli aga see, et vahetult peale garantii lõppu Soome reisil ütles üks süütepool üles ja 2 silindrit oli mängust väljas. Muidugi Soome Renault esindusele ainult kiidusõnad. Lõunaks oli viga diagnoositud, vabandati et juppi Soomes pole, aga lennupostiga on homme hommikuks kohal ja lõunaks auto käes. Kusjuures jupi hind oli Eesti hinnaga sama kui mitte odavam. Töörahaga oli küll teisel päeval väike probleem, natuke kallim kui eilne pakkumine, aga see korrigeeriti kiirelt õigeks meeldetuletamise peale. Peale seda sama käivituse jama enam polnud. Teinekord Soomes käies jälle sama auto jonnis, mootorituli põleb, väga kasutada ei tahtnud. Saime paar päeva metrooga ka hakkama. Kõige toredam oli see, et niikui passikontrollist läbi saime ja laevale hakkasime sõitma kustus mootorituli ära ja rohkem ta põlema ei läinud. Miskipärast see auto soomemaad ei armastanud, aga meile andis kogemuse, et need prantsuse asjad ei kõlba kuskile.
_________________ Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
|