Jah, usaldust tekitavad küll need autoplatsid.
Et siis ostja rollis pean mõistma platsi, kes kardab autot laialiminekut.
Samas peale ostu järgnev hommik -25`ga lasen ise "tihendid vahelt" ning plekin suurima heameelega remondi kinni.
Loomulikult soovib ostja autot vast platsil enne proovida (kas tihendid lendavad või mitte), mitte paar päeva hiljem kodus, kui õnnetus juba ostetud.
-25 pole meie kliimas just harv nähtus ka, seega auto võiks ühte tükki jääda hommikul käivitades.
Sooviksin ka, et need müüjad, reklaami mõttes, oma platsi nimed siin välja hõikavad, ei tohiks vast probleemi olla, kui oma tõekspidamistes nii kindlad olete?
Isiklikult suhtun asja veidi teistpidi, ehk eelistaksin auto riknemist pigem enda (müüja) käes, mitte ostja omandis olles peale ostuhetke. Jääb ära hilisem sõdimine ja säilub ka maine. Autodega tegeledes (ärilises mõttes või hobikorras, nagu mina) peab alati arvestama ka riskide-tagasilöökidega, kasvõi kepsuga, mis plokist välja võib pugeda.
Täna kontakteerus taaskord ostja, kes üheaegselt ajas mind muigele, kui ka ärritas.
Jutt g3 gti`st, mis ~12keek eest müügis.
Nimelt mehe põhilised küsimused olid, millal auto Eestisse toodud on, kust toodud on, millal toodud, mitmes omanik olen, kas naastrehvid on korralikud, kui vanad need on ning kas kõik naelad rehvides on ikka alles.

Loomulikult ei puudunud telefoniteel tingimine.