traati tuleb liiast peale jah , kuna see etteande süsteem on keevitusel vigane.Tänased toimetused igatahes said tehtud.Piltidega tõestused allpool:

Taga rattakoopa alumine nurk.Välja lõigatud, et näeks vigastatud kohta paremini ja loomulikult , et saaks roosteussile säru teha.

Lõikasin ühe detaili eest ära , et saaks roostetanud kohale ligi.Ka selle roostetanud koha olen pildil välja hakkinud juba.Äärtes oli ainult pindmine rooste ja palju kõntsa.Samuti ka karbivaha , mis oli hea üllatus.Kuid , nagu näha , ei aidanud see säästa sisemise lehe tagumist nurka,see tuli ka uus teha.

Keevitasin tükid tagasi külge ja käisin üle sprey(häbi häbi mulle) hapekaga ja seejärel tavalise krundiga.Karbi seest ei vaevunudki keevitusi käiama , kuna keegi seda tööd nagunii ei näe ja minul sellest teadmisest elu paremaks ei lähe.

Koopa sisemise ääre tegin ka uue.Vertikaalse randiga on mul üks mõte , seega seda tegema ei hakanud.

Ja katsin samamoodi hapeka ja krundiga.

Ja uus karp küljes tagasi.Kõige pikemast keevitusest üks pilt kah.

Mäletate mis selle asemel ennem oli?Mina olen tulemusega igatahes rahul.

Ja selleks , et too karp sinna sobiks pidin kahest kohast rellaka sisse lööma ja kinni tagasi lappima.Pildil olev koht oli liiga kõrge.Esimene nurk oli ka mööda , liiga suure raadiusega oli.See on ausaltöelda üks halvemaid osi , mis ma olen saanud.

Ja lõpetuseks üks pilt karbi keevitusest.
Sedasi ma oma auto tänaseks jätsin.Esmaspäeval proovin tiivakaare paika saada.Edasi on juba mootoriruumi tööd.Cheers!
