Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 16:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 07.01.2011 09:37 

Liitunud: 09.10.2008 12:20
Postitusi: 20
Tundub, et siit on tulemas üsna aus aparaat :)

_________________
http://www.imrekosemets.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 13.01.2011 21:48 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Terve ja tänud heade sõnade eest!
Täna sai veedetud mõni tund auto juures.Kuna mootori kinnitused on juba kopa ette visanud , tegelesin sedapuhku veidi teisema asjaga.Kuna stanged on mulle ärritavaks muutunud , siis otsustasin nad üldse ära võtta ja stangeaugud kinni keevitada ja esipõlle veidi "siledamaks" teha.Tulemust näete alljärgnevast pildiseeriast(vabandan kvaliteedi pärast, telefon siiski pole fotoaparaadi asendus).
Pilt
Sääne urruauk siis stangede jaoks tehtud.
Pilt
Ääred haljaks lastud kärgkettaga.
Pilt
Augu müürimiseks selline plaat siis.
Pilt
Keevitatud.
Pilt
Ja siledaks lihvitud...tehtud!
Suunad panen kõrval paistvasse auku.Väiksem on kinni keevitatud juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 13.01.2011 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2006 23:24
Postitusi: 160
Asukoht: haapsalu
no Kristo, see küll hea mõte ei olnd. ilma stangedeta Golf 1 on nagu ilma jalgadeta naine. oleksid võind parem kitsad stanged teha. kasvõi mustaks värvida. thumbs down from me...

aga muidu :rokib

_________________
EMW 340 '50 BMW 1602 '72 Bedford KBD '80 BMW E30 '88 Yamaha FZR '92 R33 '96


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 13.01.2011 22:32 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
hea võrdlus aga see asi on jalgadeta naisest sama kaugel nagu jääkaru pingviinist. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 13.01.2011 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.12.2010 00:39
Postitusi: 48
tahaks juba lõpp tulemus näha, praegu tundub väga huvitav proje :) edu :hail

_________________
MÜÜA E46 http://auto.motors24.ee/vehicles/435404 ... &sort=paid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 20.01.2011 18:45 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Muretsesin endale vahepeal uued küljekarbi,uued coilid ja uue tagatiiva kaare.Keevitada proovin eesmärgiga , et peaks kasutama nii vähe pahtlit , kui vähegi võimalik. :) Eks vaatab kuidas see välja kukub.Stanged teen ka siiski külge , aga metallist ja võimalikult kere lähedale.Pilte šeerin esmaspäeval.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 23.01.2011 16:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2007 22:46
Postitusi: 658
Tegelikult nii jääks päris ülbe see asi. Ainult alla paneks selle suurema GTI lisa vms
Pilt

_________________
Roller


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 01.02.2011 20:45 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
okei , lood siis niikaugel , et sain kasutaja ka viimase mootorikinnituse.Samuti ostsin uue küljekarbi ja tagatiivakaare.Samuti muretsesin ka coilid.
Pilt
juhi põrand ja karp.
Pilt
ja natuke veel.
Pilt
hakkasin karpi küljest hakkima.
Pilt
ja põhjale lõin ka rellaka sisse
Pilt
Tootsin uue vahelehe otsa ja keevitasin kinni.Neid keeviseid ei kavatsegi maha käiata sest näha seda nagunii ei jää ja tugevam jääb ta ka kindlasti.
Pilt
Karbi tagumine ots ja tagasilla kinnitus.
Pilt
Proovisin ka uut karpi külge ja lõikusin tagatiiva lahti.Sisemine koobas tuleb ka uus teha.Karp sobib üllatavalt hästi.Mingi soome firma toode.

Minust jäi ta niimoodi.Homme uuesti. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 02.02.2011 20:18 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
traati tuleb liiast peale jah , kuna see etteande süsteem on keevitusel vigane.Tänased toimetused igatahes said tehtud.Piltidega tõestused allpool:
Pilt
Taga rattakoopa alumine nurk.Välja lõigatud, et näeks vigastatud kohta paremini ja loomulikult , et saaks roosteussile säru teha.
Pilt
Lõikasin ühe detaili eest ära , et saaks roostetanud kohale ligi.Ka selle roostetanud koha olen pildil välja hakkinud juba.Äärtes oli ainult pindmine rooste ja palju kõntsa.Samuti ka karbivaha , mis oli hea üllatus.Kuid , nagu näha , ei aidanud see säästa sisemise lehe tagumist nurka,see tuli ka uus teha.
Pilt
Keevitasin tükid tagasi külge ja käisin üle sprey(häbi häbi mulle) hapekaga ja seejärel tavalise krundiga.Karbi seest ei vaevunudki keevitusi käiama , kuna keegi seda tööd nagunii ei näe ja minul sellest teadmisest elu paremaks ei lähe.
Pilt
Koopa sisemise ääre tegin ka uue.Vertikaalse randiga on mul üks mõte , seega seda tegema ei hakanud.
Pilt
Ja katsin samamoodi hapeka ja krundiga.
Pilt
Ja uus karp küljes tagasi.Kõige pikemast keevitusest üks pilt kah.
Pilt
Mäletate mis selle asemel ennem oli?Mina olen tulemusega igatahes rahul.
Pilt
Ja selleks , et too karp sinna sobiks pidin kahest kohast rellaka sisse lööma ja kinni tagasi lappima.Pildil olev koht oli liiga kõrge.Esimene nurk oli ka mööda , liiga suure raadiusega oli.See on ausaltöelda üks halvemaid osi , mis ma olen saanud.
Pilt
Ja lõpetuseks üks pilt karbi keevitusest.

Sedasi ma oma auto tänaseks jätsin.Esmaspäeval proovin tiivakaare paika saada.Edasi on juba mootoriruumi tööd.Cheers! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 14.02.2011 22:42 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Tänane aktsioon-tiivakaar külge.Tulemus on allpool näha.
Pilt
Pilt
Nüüd on selle küljega klaar.Teine külg on ka okei ja keevitust ei vaja...loodetavasti.Järgmine töö on stangede fabritseerimine ja paigaldus.Lähen ümber nn. home-made väikestele metall stangedele.Vaatab mis sellest välja tuleb. :wink:
Mootorit rappisin ka täna natuke.Lõpuks sain kätte ka viimase mootoripuksi.Kolmapäeval proovin mootori oma kohale tõsta.Mingil hetkel teen kindlasti ka mootoriruumi veidi siledamaks ja huvitavamaks.


Viimati muutis PRIMO, 23.02.2011 19:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 23.02.2011 19:19 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Jess , lõpuks ometi on mootor kinni kõigi nelja kinnitusega.Kõik klappis ünneks ilusti kokku ja mootor on omal kohal kenasti.
Pilt
Pilt
Lisaks olin tubli , ja lõikasin välja vana ja roostes akuraami.Aku panen pagasnikusse peitu.
Pilt
Algusest peale proovisin mootori karteri saada maast võimalikult kõrgele , ohtlike löökide ja kraapimiste eest peitu.Mina arvan , et ega väga palju paremini ma seda paigutatud poleksgi saanud.ME LIKEI! :D
Pilt
ja kapoti juurest jäi niipalju ruumi...
Pilt

Tänaseks kõik.Järgmine kord on stanged vaja teha ja siis ka külge panna.Loodan ka vana mastiksi maha saada külgedelt.Siis juba mootor välja ja mootoriruumi kallale.Stay tuned for more! :ninja:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 28.02.2011 20:06 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Täna sai mootoriruumi siis lõpuks natuke silutud.Ise olen üldmuljega rahul.Natuke on veel vaja teha , et asi saaks kena.
Pilt
Ajasin värvieemaldaja ja traatharjaga ilusasti puhtaks.Tegin katteplaadi , mis käib ette tule juurde.Seejärel katsin keevituskohad pintsliga esmalt krundiga ja seejärel tõmbasin kerehermeetiku peale.Amordikannudele panin ka uue kerehermeetiku.
Pilt
selliselt näeb mootor siis välja.Asi hakkab juba lõpuks ilmet võtma.
Järgmine töö on stanged ja summuti.Loodan nendele kolmapäeval jaole saada.
Seniks aga kõike head ja uute uuendusteni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 31.03.2011 18:46 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Üle kuu aja tegelesin korra enda autoga ka.Paigaldasin trossidega käiguvahetussüsteemi ja installisin külge ka coilid.Esialgu lasin nad nii madalale , kui võimalik ilma , et abivedru ära peaks võtma.Mulle tulemus meeldib.Koos suveratastega on minujaoks tulemus kena.
Pilt
Pilt
Rattad on siis ET 25 ja 15x7 tolli.Peale on pandud 195/45R15 rehvid.Keskosad värvin ära , aga tooni pole veel otsustanud.Andke siis teada , mida arvate asjast :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 31.03.2011 19:16 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Veljed on koledad.
Need kärjed olid KORDADES ilusamad!

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 31.03.2011 19:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Tööd ja vaeva on kõvasti nähtud :hail Kui nüüd saab värvi alla ,siis on tänavatel üks vihane liikur juures!

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7