Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 14:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: No money projekt Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 26.02.2011 00:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Nagu pealkirjast juba lugeda võib ,siis seekord on plaanid konkreetsemad. Kui eelmise bagiehituse kohta võis igast teisest postitusest välja lugeda: läheb ümber ,laguneb ära jne jne ,siis seekord üritan neti ja siinsete inimeste kriitika abil luua midagi millega oleks tegelikult ka võimalik ,nö kiiresti sõita. Kui eelmist raami/veermiku sai ehitatud põhiliselt selle mõttega ,et oh kui lahe ju mööda põldu künda sellega ,siis sellega on plaan suunduda nt kulbilohu rajale. Mis siis teistmoodi? Esiteks alustan seekord sellest ,et võtan originaal raami ja teen selle kõigepealt puhtaks ,tugevamaks ja vastupidavamaks ning kui vaja midagi lisada ,siis ei kasuta selleks enam vanaisa kuuri tagant leitud vana roostes toru. Teiseks ei hakka enam leiutama diffrit, sest lõppkokkuvõttes palju sa sellega asfaltil ikka kärutad ja kruusal on jäik kaheratta vedu parem. Üleüldiselt ehitan asja seekord üksi ja täpselt nii nagu ette kujutan ,et saaks hea. Olen ka endale mingilmääral deadline määranud, tahaks valmis saada hiljemalt mai kuuks, kuna juba selle eelmise aasta ehituse ajal oli meeletu feedback biker.ee meestelt ,kes kõik kibelesid vaatama tulla ja ka sõitma. Plaanin selleks aastaks nii ,et kui valmis saan ja kui omanikega kaubale saan ,siis saab seda vigurit lõpuks näha ja proovida Annimatsi tsiklistide kokkutulekul. Ühesõnaga on seekord siis plaan asi teha piisavalt tugev ,kiire ja ohutu et peale minu sellega ka teised sõita tahaks(julgeks :D ).

Eilsest ja tänasest 2 pilti ka, milline eile hommikul oli ja milline täna õhtuks oli:
Eile siis kui garaaźi enamvähem korda sain ,et tööle hakata:
Pilt


Täna õhtuks nägi välja selline:
Pilt

Kui nüüd kedagi huvitab ,et miks ma asja originaali ei jätnud, siis point selles vanal mootoril karter alt lõhki,need vanad rattad ,rummud ja kõik muu on kõverad ja loksuga.
Alguses oli küll mõte et taastan ta originaal mootori ja ajsadega ,aga siis mul poleks millegist teemat teha ju. :twisted:


Viimati muutis bluedogster, 08.03.2011 22:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 26.02.2011 11:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2010 16:30
Postitusi: 412
paar küsimust sulle. kas sa oled selle projekti üldse läbi mõtelnud? kuidas sa ülekande teed? ketiga? kuidas käiguvahetus toimima saab? kuidas see siklimootor raami vahele aretatud saab ning mis kõige tähtsam... kas see siklimootor sul töötab üldse? kui jah.. siis jõudu tööle.

_________________
フーリガン


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 26.02.2011 11:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Kõigepealt soovitaks sul need esiamordid vanaraua hunikuse visata need on sul peale paari tõsisemat sõitu peetis .Teiseks vaata see kett ülekanne kriitilise pilguga üle kuidas ta sul sõites mängima hakkab jne samas on see kett ülekanne ses suhtes hea ,et saad valida kiirus ja jõu vahel .Jõudu tööle loodame ,et saad asja toimima :)

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 26.02.2011 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
marekm kirjutas:
paar küsimust sulle. kas sa oled selle projekti üldse läbi mõtelnud? kuidas sa ülekande teed? ketiga? kuidas käiguvahetus toimima saab? kuidas see siklimootor raami vahele aretatud saab ning mis kõige tähtsam... kas see siklimootor sul töötab üldse? kui jah.. siis jõudu tööle.

Projekt on läbimõeldud. 90% asjadest on suht paika pandud kuidas teen ja 10% tuleb kindlasti käigupealt aretus ,kuna alati tuleb uusi ja huvitavaid ideid ehitades.
Suht palju kasutan kindlasti seekord(just veermiku osas) juba varem nt edge.com.au vedade poolt välja mõeldud toimivaid lahendusi.
Ülekanne tuleb ketiga keskmisele teljele ,millelt edasi jooksevad siis poolteljed ratastesse.
Käiguvahetuse ehitan kuidas öeldagi ?? jätkudest vms. Mõtlesin ka korra trosside peale ,kuid ei poolda seda varjanti. Metallist jäikadest ühendustest tehes leian ,et tuleb parem ja vastupidavam.
Tsiklimootorit hetkel tänase seisuga juba aretan taha ning eks selle kohta räägivad hiljem pildid. Tsiklimootor töötab ,sai korjatud töötava kuid niplisse keeratud raami vahelt.
Muidugi pole kõik sellega ok ,kuna kahjuks müüs eelmine omanik enne mootori mulle müümist CDI ja pingeregulaatori maha. Üldsjoones olen korra ise sellist mootorit täielikult pilbasteks ja kokku tagasi ka lapanud ,kuna omasin kunagi täpselt selle mootoriga preparaati. Ja mis arusaamatuks jääb ,selle võtan manualist.

Vanaisavecu kirjutas:
Kõigepealt soovitaks sul need esiamordid vanaraua hunikuse visata need on sul peale paari tõsisemat sõitu peetis .Teiseks vaata see kett ülekanne kriitilise pilguga üle kuidas ta sul sõites mängima hakkab jne samas on see kett ülekanne ses suhtes hea ,et saad valida kiirus ja jõu vahel .Jõudu tööle loodame ,et saad asja toimima :)


Kasutan ajutiselt neid esiamorte ,et asi ratastele saada. Tiba rikkamaks saades üritan kindlasti nii ette kui taha tiba etemad gaasikad saada. Keti mängimisele olen ka juba mõelnud, kett tuleb automaatsele pingutile ,umbes selline nagu sierral geneka rihma pingul hoiab. Jällegi kui sinnani jõuan ,siis pildid hakkavad rääkima.

Ühesonaga nagu ennist juba kirjutasin ,tegelesin täna kõigepealt mootori trasportimisega üüri garaaźist ja õhtul sain juba hakata kohta valima ning valmistasn ka kaks pisikest juppi ette esimese kinnituse jaoks. Homme üritan osad kinnitused valmis saada ,et oleks ka mida näidata.

EDIT: Kaks pilti ka käiguvahetuse ja ketipinguti lahendusest.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 27.02.2011 20:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Tänane bagiehitus algas väga kehvalt. Nimelt otsustas mu vana ustav Horse Poweri relakas saba anda ja mitte nii nagu nad seda tavaliselt teevad, et kärssavad maha ,oi ei. See rõip otsustas ,et ulme huvitav oleks kui lennutaks õige reduktori pilbasteks. Njh ,aga ega sellepärast siis töö tegematta jäänud. Vanaisa vana hea rauasaag ikka abiks :D Mõned tunnid mõõtmist ja ähkimist ,puhkimist ning vanade emaste elektroodidega keevitamist ja mootor seisabki täitsa omal kohal ühe fikseeritud kinnituse jõul. Üritan nüüd õhtul veel tiba nokitseda teise kinnituse kallal ,krt rauasae leht hakkab ka otsa saama vaikselt. Et siis kui keegi nt tahab mulle tartus abistavat kätt ulatada nt selle näol ,et müüb mulle mingi ulme odava hinnaga oma vana seisma jäänud kasvõi emase ,aga peaasi et töötava relaka ,siis see oleks super. Siis veel selline lugu ,et plaanid tiba muutusid ja nüüd oleks vaja 2'te paari golfi käändmike ,koos sadulate ja ketastega ja pooltelgi koos otstega. Hakkasin mõtlema ,et esiteks need originaal pidurid ei kõlba karu urgu ka mitte ja hakata otsima tsikli omasid on liiga kulukas ja arvatavasti aeganõudev, aga sellisel loomal peaks olema siiski korralikud pidurid ja golfi omi tahan just selle pärast ,et veljed mis alla lähevad on 4X100 poldilahendusega + odav on osta 4 uut ketast ja klotsid asjale. Alla plaanin panna valuvelje ,mis oli mul ka mingi aeg golfil all:
Pilt

Need suht head kerged + kannatab rehvilahendust teha nii ,et taha 225+ ja ette 190 vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 28.02.2011 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
5's ehituspäev. Hunnik raami lihvimist vanast jamast(käsitsi) ja õhtul leiutasin endale lõpuks trelli otsa lihvketta.
Krt peab vist ikka minema ja uue einhelli või powercrafti ostma. Kes krt mu makita rotti ajas :waah
Tänu sellele ,et relakas otsas ,siis hetkel ei saa ka likvideerida vanu kinnitusi ja muud huinamuinat raami küljest, aga noh eks küll ma jõuan sinnani.
Käsi nii valus liivapaberiga nühkimisest :D.
Pilti kah. Slow progress this time...
Pilt

Ja siis pilt mu super tööriistast. Enamvähem tsentris isegi.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
käigukang tuleb vasakule :? mina küll keeran rooli vasaku käega :D

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 01:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Ee, mis mootor aiste vahele on sokutatud?
Edit: Mokkar on 412 või Kombi?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Viimati muutis Kombimiis, 01.03.2011 02:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 01:42 

Liitunud: 20.12.2007 01:20
Postitusi: 470
Asukoht: Tartu
Kombimiis kirjutas:
Ee, mis mootor aiste vahele on sokutatud?

Tonnise tsebari moto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Pilt
Moto on sellise isendi vahelt.
Ja käigukang tuleb siiski paremale, endale ei meeldi ka briti stiilis sõita. Seda süstemi väga lihne teha.
Edit: Põhjendan ka ära siis, et miks just sellise mootori valisin. Seal on mitu põhjust tegelikult. Üks on see, et see tsikkel ise kaalub tühjalt juba 263kg + kui liita sinna nüüd 2x75kg tüübid 140kg ,siis selle kaaluga läks veel megalt edasi ,soomes sai ka kahekesi kiirteel 240+ välja pigistatud. Teiseks, asjal on low rpm'i vääne, ehk siis sellega on võimalik sõita 1500rpm ja kui sealt nt põhja lajatada ,hakkab kohe astuma. Võrreldes igasugu muude crotch rocketitega on see väga suur +. Ja siis veel see asi ka muidugi ,et kui keegi viitsib nüüd ise netist otsida ,siis mina leidsin kunagi sellise info, et ennem busa tulekut oli see cbr1000f fastest sports bike ...in the world... <- clarcson style :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 15:49 

Liitunud: 15.11.2009 13:40
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Mootor tekitas huvi projekti vastu, vähemalt midagi asjalikku. Loodame varsti esimesi videoid raketist näha. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 18:27 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Kui se vana korv ilgelt edasi astus, siis sa pole küll muude asjadega söitnud. 263kg pole ka mis kergkaal.
töövötted ka kahtlased.

Mis ma tahan öelda, et ega siit ka midagi asjalikku ei tule ilmselt.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
saarlane kirjutas:
Kui se vana korv ilgelt edasi astus, siis sa pole küll muude asjadega söitnud. 263kg pole ka mis kergkaal.
töövötted ka kahtlased.

Mis ma tahan öelda, et ega siit ka midagi asjalikku ei tule ilmselt.


Olen sõitnud veel triuph daytonaga 600cc, cb500'ga, vf500'ga, cbr600'ga, vfr750'ga gsxr600'ga ja selle kõige jubedama ,R1'ga. Viimane kord kui oma tsikliga sai kokkutulekul käidud enne müümist ,siis sai ka maanteel hullu lastud ja ütleme nii ,et üksi sõites istusin tühjaks keerates kuni 180km/h R1'hel kõrval. Kui sul nüüd endal on aimu sellest ,kuidas R1 edasi läheb ,siis kujuta endale ette. Minu cbr'iga muide võideti ka kunagi tartus open klassi 2007 kiirendus võistlus ,seda küll kahjuks ei teinud mina vaid eelmine omanik Olle. On veel kahtlusi ,et edasi ei astu...
Mis puutub töövõtetesse ,siis sinu jaoks kahtlased ,minu jaoks ainukesed lahendused. ja äkki muide seletad ,miks?
Ja asjalikuse kohta ei kommenteeri, eks seda saab ju alles siis teada ,kui tule torru paneb, on ju see siiski ka minu jaoks esimene ja pole endalgi ettekujutust peale juutuubi videote.

Aga anyhu. Tööpäev 6. Käisin täna maal ja tõin endale linna venna horse poweri relaka ja lootsin ,et nüüd tuleb räige lõikumine ja lihvimine ,aga oh ei tollel nupp puru. Kakkusin siis lahti ja tegin otse ühenduse ning lisasin juhtmele vahele lüliti, torkasin stepslisse ,vajutasin nuppu ja ,,,,,, oh my f'ing god, peaaegu oleks varbasse lennanud :err , võll on nii kõver ,et ketas vibreerib pool senti otsas. Krdi per¤"#" ma ütlen ,ei saa ikka midagi ,peab uue ostma.

Igatahes alustasin nüüd õhtul(rauasaag veel töötab) tagumise osa uuesti ülesse ehitamist alustades kandva osaga ,mis tuleb tiba jämedamast torust(tiba :D ).
Nüüd enne pilti ei topi ,kui on mida ette näidata, kuigi kaamera on koguaeg käes ja arvutis pilte nagu putru juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 22:44 

Liitunud: 16.11.2008 01:24
Postitusi: 170
Mina ütleks ka kohe ära ,et sellest tuleb hoopis väga kõva pill ja meeldib selliseid projekte vaadata kohe !
Kas ATV raamile ei olnd mõte panna?
Ootan juba progressi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Atv raam on ju tavaline lühike jäik toruraam.. ja ei meenuta kuskilt otsast bagi raamigi.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7