Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 01.03.2011 21:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2010 18:25
Postitusi: 960
ise alustaks vaatamist avensisest,millel oleks kontrollitud ajalugu eestis või siis välismaa esinduses.otsus põhineks puhtalt isiklikul arvamusel,kuigi ei ole sellist autot kunagi omanud ega sõitnud.kui hakata teiste inimeste jutte kuulama,siis jääks auto ilmselt ostmata.põhirõhk oleks kontrollitaval läbisõidul.kahjuks reaalne kokkupuude puudub kõigi mainitud autodega.

_________________
Kasutatud ja uued varuosad. Iseteenindus. Puksiiriteenus. Autoremont ja rehvitööd.
AUTODOONOR OÜ, Härgmäe 17,Tallinn Tel +3725290267 http://autodoonor.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 01.03.2011 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
DeLaBig: Selle foorumi lugejana peab nentima, et Devili juttu autode kohta usun natuke rohkem kui teiste. Mitte et ma seda puhta tõena võtaks, aga elu on näidanud, et erinevate markide erinevad mudelid on teatud lapsevigadega, mida mõnel masinal parandada ei annagi. Sina räägi parem midagi asjalikku enda A4 kohta, sest selline masin on minu isiklikus edetabelis suhteliselt kõrgel kohal.

ändi: Mul on kindlad piirid paigas, mis hinnaklassis ma mainat tahan. Ja nagu ma korra ütlesin, siis Avensised jäävad minu jaoks piisava varustusega sellest hinnaklassist välja. Aga ma hoian turul silma peal.


EDIT: Ja selle laguneva esisilla kohta niipalju, et ma olen kursis natuke ka Saksamaa TÜV statistikaga ning seda nii tänu Autolehele kui ka muudele organitele. Usun, et on piisavalt usaldusväärne allikas selles vallas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 01.03.2011 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
SpikeBMW, pihustite ja hooratta vead ei ole lapsevead, need ongi normaalne kadu. Siinkohal rõhutan taas, et mu ~330 000km sõitnud Audil pole kumbagi viga veel esinenud. Täpsemalt muidugi uurinud ei ole, aga paljudel uuematel diislitel peaksid need samad komponendid olema sama ülesehitusega, kahjuks ei oska õelda, kas ka teistel, sinu nimekirjas, olevatel.

Minu A4 erinevus "uuema" Passatiga võrreldes on vaid elektroonilise käsipiduri puudumine, muu on sama.

Kõik, mis autoga tehtud ~75tkm ja 1,5a vältel, saab siit teemast lugeda viewtopic.php?f=48&t=52022

Tolle Passati näol on tegemist minu silmis ühe parima hinna-kvaliteedi-aastarvu suhtega masinaga.

Aga jah, autot ostad siiski omale ning nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 01.03.2011 22:31 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
ma küsiks parem seda, kui tihti on juhtund kellelgi, et korrapäraselt hooldatud masin teele jätab, või mingi hooratas plahvatab, kõik el lisad ei tööta järsku jne? Teoreetiliselt võib jah juhtuda, aga ex iga uuema aastaarvuga auto remont läheb järjest kallimaks kahjuks. Valiku osas imelik ses osas, et audi ja passat on nagu pm vanad mudelit, passat uus ja mazda on facelift, 3 tki on saksa raud, yx on jaapani jne. Kui sa pole nendega kunagi sõitnud(usu mind, väga erinevad on) siis alusta ehk sellest. Ilmselt saad midagi kohe välja praakida. ja Devilile, et me oleme aru saanud et kõige parem on mingi igivana usa raud, millel mootori asemel vokk on ja tellitava võtmega saab 99% auto remonditöödest ära teha aga siiski aeg läheb edasi. Need teemaalgataja poolt välja valitud autod peaks kõik olema täiesti normaalsed tänapäevased masinad, ilma eriliste "lähen kohe perse kui keegi mind ostab" vigadeta. Uuema passati pluss on jällegi see, et tulenevalt aastaarvust vähemasti teoorias võiks temal kõige kauem aega minna kui midagi suurt alt ära lendab.
Anyway , mine proovi sõita, kindlasti mingi tundub kohe jama jne. Piltide põhjal endale autot ei osta...:)

Kohati siin foorumis suhtumine nagu mu kadund vanaisal oli, et iga el lisa=automaatselt perses. Isegi el.akent tuli karta nagu tuld. Ja see, et 10st 1el midagi juhtub, ei kaalu minu jaoks ülesse võimalust, et joppab nende 9sa sisse ja ei pea ketrama nagu kiviajal akent alla. Tuleb auto eest korralikult hoolitseda ja siis suuremaid prohmakaid ei saa tulla väga
EDIT: Vaadates nyyd lähemalt selle uue passati pilte, siis kas mulel tundub, et tiib on heledam kui kapott ja juhiuks, või on ka?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 01.03.2011 22:59 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Jah, selle koha pealt ma täiesti nõustun, et kätte lagunemise korral tõuseb bensumootoriga venna suurnuk ülespidi, olgugi et dislamees iga kord irnus benamehe üle, kui too tankis :D ja suurem osa esindusi on anyway sellised, et KUI MUUD ÜLE TÕESTI EI JÄÄ, siis peab ju minema, aga muidu kindel ei :bs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2003 21:17
Postitusi: 190
Asukoht: Viimsi/Tallinn/Mähe
Ei oma küll diislit ega manuaali vaid bensiini ja tiptronicut, kuid siiski räägin kaasa.
Soovitan teha avensisega mõni proovisõit ja siis istuda Passatisse - minu jaoks oli proovisõit just see, mis lõi selguse majja.
Lisaks kui on tegu levinud lapseveaga, siis tehas kompenseeribki reeglina 100% ning kohapeal maksad ainult tööraha ning sellelegi tehakse alet (seda ka garantiiväliselt). Selles mõttes on see positiivne, et sind ei jäeta üksinda tüüp bugidega mis esinevad nagunii absoluutselt kõikidel markidel.
Kompenseeritakse muidugi eeldusel, et oled korralikult hoolduses käinud ka peale garantii lõppu.

Olen Devili mainitud nässari probleemist samuti lugenud erinevatest foorumitest, kuid endal 3xtfui pole jama olnud.
Masin on aastast 2005 ehk siis suht esimesed mis konveierilt maha tulid.

Veel tooksin välja positiivse aspektina esisilla vastupidavust, kuluvad tihedamini ainult esisilla puksid hinnaga 38 eek-tk :)
mida vahetatakse reeglina iga hooldus (hooldusvälp uutel Passatitel 30 000 km). Ülejäänud tundub, et kestab.

Kuulutuses oleva auto läbisõidutu kontrolliks üle, kuna tundub, et masin on toodud väljaspoolt Eestit.
Kohalikul turul minu teada täisnahka ei pakutud, vaid Highline sisaldas nahk-alcantara kombinatsiooni. (võin muidugi eksida)

Ja kui tegu on Highlinega, siis iluvõre peab olema täiskroomitud ehk kõik ribid sisaldama kroomliiste. See konkreetne auto tundub olema hübriid highlinest ja comfortlinest.

_________________
Ostan Eesti Panga meenemünte


Viimati muutis AMD, 02.03.2011 00:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
tomcraft kirjutas:
ma küsiks parem seda, kui tihti on juhtund kellelgi, et korrapäraselt hooldatud masin teele jätab, või mingi hooratas plahvatab, kõik el lisad ei tööta järsku jne?

Mina olen just see inimene. :D Ma olen nii palju kordi oma 2004 aasta diisliga teepeale jäänud, et ei jõua üles lugedagi. Teele jäämise kindlustasid vigane nukkvõlli asendi andur, peetis pihustid, vigane hooratas ja lampi üles öelnud kõrgsurve pump ning neid jamasid oli veel. Läbisõit oli kõigest 180 000 km kui jamad hakkasid. Minu autol olid näiteks KÕIK tüüpvead mis sellel autol üldse olla saab.
Kõik vead on nüüdseks parandatud ja peaks pikalt saama muretult kulgeda aga summad mis selleks kulusid väljusid igasuguse normaalsuse piiridest.
Autot olen ma hoidnud nagu oma enda last, millegi pealt ei ole koonerdanud, kõik kvaliteetsed või originaal osad, mootori soojendus, kütuse lisandid, ei mingeid raske käru vedamisi aga tüüpvigu ei ravi neist ükski.

Point on selles, et sul võib vedada ja ei pea vahetama midagi peale õli ja filtrite ja võib ka nii minna, et vahetad pool mootorit välja. Kunagi ei tea.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 10:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=f42486dffd7d40809e02d18e40e5a81b

Kas on reaalne, et 1.9TDI on 110kW?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 10:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.10.2007 22:05
Postitusi: 718
Asukoht: b5.5 v6 4x4, e91xd, e60 535d, b7 4mo, b6 tdi
ikka on.aga minu arust see auto just kyll eriti suur,mugav,ruumikas pere auto ei ole.omal universaal g4 ja ise 195 cm,ning juhi istme taha ei mahu peale toidukoti midagi enam.hea kyll ees istudes saab jah kaks inimest hakkama,aga taga pole isegi lapsel/lastel ruumi olla.mina vaataks ikka pigem passatit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 10:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Lõppkokkuvõttes ikkagist oleneb kõik joppamisest.
Samamoodi tean mitmeid juhtumeid, kus vw 1.9 96kw on tehtud ülemise otsa vahetusi. Olen ise ühe vahetuse läbi viinud, kui sõbral hüdrotõukurid ( vist olid ) sõna otseses mõttes olid seal augud sees ja oli veel midagi ära lõhkunud. odavam oli terve uus moto osta romulast. Samamoodi päris tihti juhtub ka et geneka otsas olev ratas (visko?) jääb kinni ja siis hakkab rihma pinguteid ja asju lõhkuma. Järgmiseks võiks veel öelda et päris tihti jooksevad valeo genekad laiali ( ankru küljest seest tuleb mingi joode lahti ja seda parandada ei saa).
Mis järgmisena.. mm õhulugeja ja turbos olev klapp.

Aga üldjoones peab täitsa hästi vastu.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
VAG DSG kastide hooratas LÄHEB läbi ja seda esimest korda reeglina pärast garantiiaja lõppu või lõpu lähedal (100 000 km umbes normaalsõidul). Uus hooratas kestab täpselt samapalju. Hind umbes 1000+tööraha.
Manuaalkastide asjade kohta ei oska midagi kommenteerida. Pereautole sobimatu käigukast.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 13:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
remo22 kirjutas:
ikka on.aga minu arust see auto just kyll eriti suur,mugav,ruumikas pere auto ei ole.omal universaal g4 ja ise 195 cm,ning juhi istme taha ei mahu peale toidukoti midagi enam.hea kyll ees istudes saab jah kaks inimest hakkama,aga taga pole isegi lapsel/lastel ruumi olla.mina vaataks ikka pigem passatit.



mina nii pikk ei ole ja sõiduasend mul kah suht püstine ja ees. kasutan suht tihti g5-te, ja minu taga istuvad inimesed kurtnud ei ole. Ja bora on g5-st veidu pikem. pealegi on mul väike pere :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 02.03.2011 14:24 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Ise omasin enne sama mootori ka kw`ga nelivedust Golfi, olin väga rahul!
Edasi astub üpriski kenasti ja kütusekulu oli naeruväärselt madal :)
Lisaks sai tänu chipile kõikvõimalikud 525 bensakad, 330 diislid jms seljataha jäetud ( korra proovisime for fun ka 2,8 150kw 4motion vr6 boraga ning ta nägi vaid tahmalonti ) :-P

Samas elasin ka 3-4 kuud pärast ostu läbi hooratta vahetuse, kuid eks sellega tuleb arvestada et kuluosad siiski nõuavad vahetust.

Kuid eks põhitõde jääb siiski sinna vahele, et pead istuma erinevates autodes ja nendega sõitu proovima ning siis saad ise aru millise osta tahad. Minu puhul sai nr viimane auto sedamoodi ostetud. Teadsin ka tüüpvigu ostes ja lasin nad kohe ära likvideerida uute osade näol.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 08.03.2011 15:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Lisasin loetellu(esimene post) ka paar mersut. Mida arvata nendest 2.2 ; 2.7 mootoritest? Ja man/atm kastidest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2002.+ aasta diislid. mida eelistada?
PostitusPostitatud: 09.03.2011 09:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Eee... pmst küll. See kas, kuidas ja millel ma käiku vahetan jäägu minu mureks. Minu jaoks on atm-kast rohkem mingi chillimise masina mitte pereauto jaoks. Mis arusaam see on, et "mersu ja manuaal?" wtf? usa auto ja rool ei käi samamoodi kokku, kuna see mõeldud ju otse sõitmiseks.
Ma ei taha kuulda, et miks manuaal ja miks mitte automaat. Ei taha ja kõik. Mida ma tahan siit teemast teada on just vastupidavus, hoolduskulud, küttekulu ja muu säärane. Enda mäletamist mööda sai ka esimeses postis välja hõigatud, et autol peab olema universaalkere, manuaalkast ja diiselmootor. See tähendab, et arutelu teemadel kupee/atm/2.5bensiin võiks kuhugi mujale postitada.

Kogu selle hommikuse pläma lõpetuseks lisan loetelusse ka Onda Accord-i 2.2 103kW

terw SBW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7