No.1 kirjutas:
..Sest kipub olema selline tendents, et mida rohkem mustrit ja mida "karvasem" muster, seda parem pidamine ja nii ongi! Ei tsiteeri Fokinit.

Rohkem kipub sellist arvamust kuulma n.ö vanema generatsiooni esindajatelt, et muster ju sõidab ja mustrit veel küll ja veneajal oli üldse naa.
Toogem aga selgust majja võrdluse abil Vormula F1'ga. Autod sõidavad kiiresti? JA, Läbivad ka kurve kiiresti? JA. Üleüldse püsivad hästi teel?.. Aga kus on rehvi muster? Tõka-Põka. Kindlasti tuleb sealt veel igasuguseid vastuväiteid aga ehk paneb see inimest rohkem mõtlema rehvi omaduste üle, et kui pidamine ei sõltu otseselt mustrist, siis mis võiksid olla veel need nüansid, mis teevad rehvist rehvi, mitte kontossi.
Mustrist sõltub pidamine märjal teel ja erinevatel pinnasteekatetel nt. Sinu toodud näite põhjal küsiks, et millised on F1 autode vihmarehvid? Ka siledad või?
Ja üleüldse on labane võrrelda F1 rehve tänavaautode omadega. Ühed kestavad sellest hooajast ca 20 ringi ja teised mitmed aastad ja peavad oma tööd tegema igasugustes ilma ja teeoludes. Sihtotstarve on erinev. Ja loomulikult sõltuvad rehvi omadused ka materjali segust ja selle vanusest jne. Aga väita, et rehvi mustrist on suht poogen ja sellel ei ole erilist otstarvet, siis ma vastaks TÕKA-PÕKA
