Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 20:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 226 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 03.03.2009 11:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
simso kirjutas:
Tallinn > Tartu ja tartus mingi mootorikala :D Eks homme selgub mis täpsemalt, jõhkralt rikas segu on, auto turtsud ja plärtsub, kas saab jõhkralt palju kätte või mingi silinder tagant ära.

Eesti ja Soome kultustuuningu imelised kõrvalmõjud :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 03.03.2009 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.10.2004 05:47
Postitusi: 3
Asukoht: Pärnu
http://www.youtube.com/watch?v=rs-jAImScms

Simo mõtle veel enne müümist ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 03.03.2009 23:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 13:00
Postitusi: 293
Asukoht: Tartu
ega jah simo anna aga minna evol...rattad kuumaks :rokib

_________________
For those 9 seconds or less...I'm free...
VW Passat 1.6 1998 > Audi A6 2.5TDi 1999 > Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 4D 2008 > BMW 330XD 2001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 11:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
M-Tech kirjutas:
simso kirjutas:
Tallinn > Tartu ja tartus mingi mootorikala :D Eks homme selgub mis täpsemalt, jõhkralt rikas segu on, auto turtsud ja plärtsub, kas saab jõhkralt palju kätte või mingi silinder tagant ära.

Eesti ja Soome kultustuuningu imelised kõrvalmõjud :D


kas see oli mõeldud irooniana?
Olen väga rahul selle tuuninguga, süüdistan pigem ise ennast :)
Sellise autoga peab arvetsama selliste kuludega jms, eriti kui stockist niipalju võimsam on auto
Ja olgem ausad, ma ei hoidnud seda karvavõrdki tagasi, läheb katki tuleb korda lihtsalt teha ;)

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 11:43 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
Sai ka eile pealinnas seda kulgurit vist silmatud. Päris kena peaks ütlema. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 12:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
simso kirjutas:
M-Tech kirjutas:
simso kirjutas:
Tallinn > Tartu ja tartus mingi mootorikala :D Eks homme selgub mis täpsemalt, jõhkralt rikas segu on, auto turtsud ja plärtsub, kas saab jõhkralt palju kätte või mingi silinder tagant ära.

Eesti ja Soome kultustuuningu imelised kõrvalmõjud :D

kas see oli mõeldud irooniana?
Olen väga rahul selle tuuninguga, süüdistan pigem ise ennast :)
Sellise autoga peab arvetsama selliste kuludega jms, eriti kui stockist niipalju võimsam on auto
Ja olgem ausad, ma ei hoidnud seda karvavõrdki tagasi, läheb katki tuleb korda lihtsalt teha ;)


Noh kui päris aus olla, siis olen näinud paari autot, mis ilmselt samast seltskonnast pärit ja seal on mõned asjad jätnud veidi soovida.
Vähemalt minu jaoks. Ühest autost teise korduvad sarnased kiiksud millele ei taheta tähelepanu pöörata.
Ma arvan, et EVO mootorile on see 260kw suht lumme kusta, kui see on õigesti võetud ja kõiki väärtusi jälgitud, mitte lampi boosti peale keeratud.
Mulle on jäänud lihtsalt mulje, et inimesed õitsevad oma varem kogutud kuulsuse peal ja ei taha ennast väga edasi arendada, just süviti detailidesse.
Teiste arvamus ei peagi üldse minu omaga ühtima, seega pole vaja siin mingit kaklust korraldama hakata :)

Ehk tuleb millalgi ka mul ette mõne EVO näppimine, näis mis probleemid siis esile kerkivad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 14:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 13:37
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
simso kirjutas:
M-Tech kirjutas:
simso kirjutas:
Tallinn > Tartu ja tartus mingi mootorikala :D Eks homme selgub mis täpsemalt, jõhkralt rikas segu on, auto turtsud ja plärtsub, kas saab jõhkralt palju kätte või mingi silinder tagant ära.

Eesti ja Soome kultustuuningu imelised kõrvalmõjud :D

kas see oli mõeldud irooniana?
Olen väga rahul selle tuuninguga, süüdistan pigem ise ennast :)
Sellise autoga peab arvetsama selliste kuludega jms, eriti kui stockist niipalju võimsam on auto
Ja olgem ausad, ma ei hoidnud seda karvavõrdki tagasi, läheb katki tuleb korda lihtsalt teha ;)


Noh kui päris aus olla, siis olen näinud paari autot, mis ilmselt samast seltskonnast pärit ja seal on mõned asjad jätnud veidi soovida.
Vähemalt minu jaoks. Ühest autost teise korduvad sarnased kiiksud millele ei taheta tähelepanu pöörata.
Ma arvan, et EVO mootorile on see 260kw suht lumme kusta, kui see on õigesti võetud ja kõiki väärtusi jälgitud, mitte lampi boosti peale keeratud.
Mulle on jäänud lihtsalt mulje, et inimesed õitsevad oma varem kogutud kuulsuse peal ja ei taha ennast väga edasi arendada, just süviti detailidesse.
Teiste arvamus ei peagi üldse minu omaga ühtima, seega pole vaja siin mingit kaklust korraldama hakata :)

Ehk tuleb millalgi ka mul ette mõne EVO näppimine, näis mis probleemid siis esile kerkivad.


Kusjuures, meil on samad kogemused kahjuks. Kui Mihklil huvi, siis mingi hetk võiks anda näppida GEMS'i evo peal näiteks TKTK düno's...

_________________
Bmw 318i '82


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
GEMS-i EVO peal olen juba näppinud veidi :D
Meeldiv ajuvabadus on see GEMS esmakordsel kasutamisel.

Aga jätkame offtopicut PS-is ja ärme reosta seda teemat.

Simo anna siis teada, mis probleem mootoris oli.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
M-Tech kirjutas:
GEMS-i EVO peal olen juba näppinud veidi :D
Meeldiv ajuvabadus on see GEMS esmakordsel kasutamisel.

Aga jätkame offtopicut PS-is ja ärme reosta seda teemat.

Simo anna siis teada, mis probleem mootoris oli.


Küünlad + õhuklapp, ühtib nende puudustega mis sina silmas pead?
Ei tahagi kaklust korraldada, ütlesin lihtsalt et mina olen asjaga rahul (ei maksnud ju meeletut summat, seega ei küsi ka meeletut kvaliteeti ja olen sellise autopuhul arvestanud kõrgemate kuludega)

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mida sa õhuklapi all silmas pead?
Mis küünaldel viga oli, mõni elektrood veidi sulanud?

Minu tähelepanekud puudutavad autosid, mis olid originaalis vabalthingavad ja on ära turbotatud.

Mis puutub töö maksumuse ja kvaliteedi suhtesse, kas siis väikse raha eest peab ebakvaliteetsemat tööd tegema (üldises mõistes, mitte konkreetne auto)?
Sul vist need summad nii väga väikesed polnudki.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 18:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 13:00
Postitusi: 293
Asukoht: Tartu
Tallinnast tagasi tulles andsid kõvasti pähe ja sellepärast ka selline tulemus :D

_________________
For those 9 seconds or less...I'm free...
VW Passat 1.6 1998 > Audi A6 2.5TDi 1999 > Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 4D 2008 > BMW 330XD 2001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 18:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
M-Tech kirjutas:
Mida sa õhuklapi all silmas pead?
Mis küünaldel viga oli, mõni elektrood veidi sulanud?

Minu tähelepanekud puudutavad autosid, mis olid originaalis vabalthingavad ja on ära turbotatud.

Mis puutub töö maksumuse ja kvaliteedi suhtesse, kas siis väikse raha eest peab ebakvaliteetsemat tööd tegema (üldises mõistes, mitte konkreetne auto)?
Sul vist need summad nii väga väikesed polnudki.


No see oli esimene ja kõige odavam putitamine kah mu arust.
Edasi tuleks rõhku juba juurde keerata ja sisikonda vahetada .

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2006 23:32
Postitusi: 60
Suht kindlalt on teema küünaldes. Meilgi oli probleem et puterdas rõhu all vahepeal, ning süüdlasteks olid ajutised küünlad mis olid peale pandud ( uued Boschi küünlad, pidasid vastu 3 päeva). Pane peale korralikud NGK Iridium 9-d ja ei teki mingeid probleeme. Neid kasutavad ka enamik rallikaid mis siinmail liigub. Hind peaks olema ca 800kr tükk. Mis on märksa odavam kui EVO originaal küünlad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Katsuge nüüd aru saada, et lõplikult ei saa rõhku tõsta, igal turbol on omad piirid.
Turbomootorile ei anna jõudu mitte boost vaid õhukogus.
Lihtsalt väike turbo surub kõrgema boosti juures rohkem õhku läbi mootori.
Kui boosti liigselt tõstate ja TIP/backpressure lakke tõuseb, siis see on hetk kus juppe lendama hakkab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 04.03.2009 19:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
antti22 kirjutas:
Suht kindlalt on teema küünaldes. Meilgi oli probleem et puterdas rõhu all vahepeal, ning süüdlasteks olid ajutised küünlad mis olid peale pandud ( uued Boschi küünlad, pidasid vastu 3 päeva). Pane peale korralikud NGK Iridium 9-d ja ei teki mingeid probleeme. Neid kasutavad ka enamik rallikaid mis siinmail liigub. Hind peaks olema ca 800kr tükk. Mis on märksa odavam kui EVO originaal küünlad.

Millised küünlad välja nägid? Mis sädevahega/kuumusastmega küünlad olid need mis tuksi läksid ja mis sädevahega/kuumusastmega uued küünlad olid?

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 226 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7