kaabakaz kirjutas:
rait008 kirjutas:
.
Teema on üheselt kokku võetud audiloveri poolt:
BMW vigadeks:
1.Jupid kallid
2.Järelturg on väga kehv
3.Hinnad langevad kolinal
4.99% e39 on roostes
5.Kohe korralikult roostes
6.Pagasi luuk on ära mädanenud
7.Pagasi luuk on ära kukkunud
8.Ülipikad tüüpvead
9.Tüüpvigade loetelud
10.Vähe sellest, et kered roostetavad nad ka mädanevad
11.Väga halb maine
12.Muu jama
Noh... isiklikult valiksin audi, kindlasti audi ja võimaluse korral rabaks kohe 2.5 110kw diisel automaadi, millele on quattro vahele pressitud.
VÕLL
Ei viitsi hakata sinuga vaidlema, sa tead nagunii kõike.
Olen omanud nii 528 e39 (98.a.), 02.a. passatit (2,8 atm, 4motion) kui ka 96.a.C5 audit (1,8T man.quattro).
Kõiki autosid omasin julgelt ikka üle aasta ja remonditud sai neid kõiki isuga.
Kõige keerulisem ja problemaatilisem neist oli bemari, kõige töökindlam/vähenõudvam aga passat.
Kas ma ütlesin midagi valesti kui väidan et bmwd roostetavad? Tead isegi et ei.
Sillad kestavad bmwl samahästi/või halvemini kui audi/volkaril. Bmwl lisaks veel tagasillas palju
hoobasid + roolilatt. Kui bmwga ikka sõita, saab korra aastas vahetada esimesi pidurikettad (kõverduvad)
ja tagumisi silikoon pukse.
Näide: passatiga sõitsin kolm aastat eesti teedel (suvel 18" madalad rehvid veel) ja vahetasin selle ajal
ÜHE ROOLIOTSA.
Samas bemari oma 16" tavarehvidega ilmutas esimesi kolinaid ikka stabiilselt kord aastas.
Roolilatist ei hakka siinkohal rääkima.
Ei ütle et audi-volkarid mingid ilgelt pommikindlad on, aga kuigi arvan et et satunud mingi raipe bmw otsa, siis see lagunes igast otsast + roostetas.
Tõesti, bmwga oli väga hea sõita aga mis hinna eest....
Lõpuks tsitaat bmw klubist:
Tsiteeri:
Ei ole päris normaalne, et E39 puhul tagaluugid roostetavad, numbrituled kõdunevad, automaatkastid lendavad, roolilatid on lõtkuga, diislitel sisselaskest kukuvad klapid silindrisse, esimesed pidurikettad ei kesta 20 tuhandet kilomeetritki, kliima siilid surevad ridamisi, pikslid armatuurist kaovad, esituledel on peaaegu kõigil vardad puru, diislitel turbosid läheb nagu putru, bensiinikatel vanoseid, touringute luugituled tuhmuvad, Webasto pooltel ei tööta, õhkvedrustus jamab, parkimisandurid, ABS-i andurid ja blokid surevad, pidurivõimendi paun külmub, kliima vent sureb paari aastaga, kliimaploki ventikas siriseb, kliimanupud purunevad, stereo balansi, faadri ja häälega on jamad, ukselingid jäävad pihku, airbagi sensormatid lagunevad.
Lugesin üles esimesena pähe turgatanud E39 vead, tüüpvigu on veelgi.
Normaalne hooldus peaks olema siiski kulumaterjalide vahetamine, mitte tehase praagi lappimine. Auto peaks kestma kui seda regulaarselt korraliste hoolduste käigus hooldada. Mitte, et enamus teenindusse minekuid on erakorralised.
Kes tahab uurib lisa:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14367953