Kuna ilmad ilusad siis sai sapikat tegema hakkatud jälle

Eks see lõppematu töö ole. Talvega andis saba piduri peasilindri mansett- nii ,et esiosa oli kõik pidurivedeliku täis

Mis siis ikka sai volgast toodud uued jubinad ja kokkulaotud.
Sebisin ka ühe vanarauda mineva sapika pealt originaal summutaja. Pole just parimas korras, aga peale mitut tundi keevitamist ja sitast saia tegemist sain summuti nii pidavaks , et kuskil enam auke polnud.
Täna võtsime vanaisaga ette ja hakkasime summutajat vahetama, aga nagu ikka midagi peab ikka p***i minema- see kord vedas alt üks polt mis summutajat hoiab kaane küljes.
Jamasime ikka terve hommiku, et puurime välja, aga ei mingi 6 puuri ajasime nüriks. Lõpuks lõikasime kaane äärest pooleks tikkpoldi ja keerasime 10mm keerme sisse. Nüüd saab mehiselt ikka pingutada ka seda ühte
Päris pidama süsteemi veel ei saanud. Koht kus kõik kokku jookseb ajab läbi- peab väiksemad klambrid tooma
Mingi kala on ka elektris. Kui esituledele viia otse elekter(pistikusse) põlevad tuled paremini kui nsma. Kas lülitites ja ühendustes võib olla nii suur kadu, et tuled õrnalt vilguvad seinalt vaadates, kui otse ühendada?
Plaani 1 Maiks kõik valmis saada ja ÜL ära teha- saab kurtna laadale minna
Aga pilte ka natuke:






PhotoBucket millegi pärast jamab- olen 0,25 protsendi sees kes pilte ei saa lisada ja kelle pilte ei näe.