Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2025 17:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 21.09.2009 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
veel ei ole rahul. amordid on kuidagist vanaks jäänud. otsin uusi, vaatan ringi et head pakkumist leida.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 21.09.2009 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.04.2008 21:45
Postitusi: 273
Asukoht: Tartumaa ja Kiviõli
Kas see auto on liikund vahel ka Võõpste poole?

_________________
Melliste Racing Team.
Hetkel olevad autod:Audi 100 C4,2xBMW E34,3xAudi 100 C3,Ford Escort ja Nissan Primera eGT-natuke liig juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.09.2009 10:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
mõnikord harva võib olla juhtunud küll.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 28.09.2009 14:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
teema liigutus jälle.

auto liigub ja küttekulu toob naeru näole. olematu.

aga nagu ikka mis liigub see kulub, saba andis geneka laadimisrelee, no mis seal ikka, jälle jalad selga ja forssi. riiulist võeti mulle ja maksis vaid 120 eeki. aga vahetada sellel auto on ikka jube n..s . selleks peab geneka maha kiskuma sest tal on vaakumvõimendi geneka otsas ja see junn ei tule selle võimendi tagant niisama ära. kakkusin maha ja vahetasin ära. samas õnnestus ka vanad vaakumvõimeni õlitustorud katki teha. jällegi uued voolikud ja enne kokkupanekut vaatasin ka kriitiliselt üle ühe vooliku mille kinntusstuts on plokiküljes ja geneka taga. voolik oli vana. jagab ta õli kuidagist ploki ja mngite asjade vahel veel. kakkusin ka selle maha. kuna teine ots on kuskil roolivõimupumbarihma ja õlijahutusradika torude vahel siis oli täitsa günekoloogi tunne seda teha. maha sain 20minutiga, peale panin jällegist 45min. tekkis tunne et tegu on ke..iga ilma v..tuta ..... jube vähe ruumi ja uus voolik oli loomulikult ka pinges. aga alla sai siis uus voolik ja uued stutsid vähemalt on teada et see voolik nüüd ei tohiks nöökida.

aga nagu vanale autole ikka kohane siis mingi hetk hakkas paak kuskilt õlevalt lekkima. suht tüüpiline teema neile vanadele senadele. nyyd siis kas uus plekkpaak tellida 1300eek või otsida sobivat plastpaaki.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.04.2011 15:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Hooaeg 2011 sai alustatud , ülevaatus tehtud, heitmed puhtad, käsar oli muidugist selline kergeltöeldes udune, kõik muu aga sobis.
Autole kindlustus pooleks aastaks peale ja tuld.
Liigume jälle!
Peale poole aastast seismist panin akud laadima ja peale tagasi. Kaks võtme keeramist ja lubamist, kolmandast võtmest käis ilusti. :auto Ise rahul.
Kevad toob ette uued amordipüstakud ja uued amordid, salongisoojenduse välja vahetuse. Kui viitsib siis süveneb ka tagaratta laagrite hingeelusse.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.04.2011 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Kunagi ammu sai nähtud seda masinat liikvel. Loodan, et peagi kohtab Tartu linnapildis. Väga kena aparaat ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.04.2011 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Avastus.
Esmane registreerimine eestis: 08.10.1992
Peris pikalt siis meitel.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 23.04.2011 13:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Omegal on vahejahutiga versioon, kas sellest käib jutt? Seal algselt juba 74 kw vist. Ja peaks saama näppida küll.
See vana aga esialgu ilma vahejahutita, kuigi see on juba nurgas olemas. Vaatab ehk saab selle peale hooaja lõppu peale aretatud. Näis mis siis saab..

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.05.2012 13:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Nii, väike UP!
Auto sai eelmine kuu uue mootori peale sest vana läks siia : viewtopic.php?f=48&t=79368
Uus mootor tuli ühe rekord 2,3td pealt. Kuna mootoril oli pump peetis siis omanik oli nõus loovutama mootori mulle. Oma riiulist teine pump valmis otsitud ja läks pumba vahetuseks.
Ulme on see et ca 300K km sõitnud rekordil oli klapikambri kaant maha võttes üllatuseks see et kõik nuka kandurid ja nookurid ja muu osa oli nagu tutikas. Mitte grammigi musta ja paakunud õli. Õrn läbipaistev õlikiht peal ja näha et mitte ühte õlivahetust pole vist vahele jäetud . Mina igatahes olin selle tehinguga jube rahul. Nuka asendi järgi ja hooratta märgi järgi paika pandud pump käivitus kohe kui küte pihustiteni jõudis. Seekord siis mingit keberniiti ei järgnenud.

Nüüdseks siis natuke asju vahetatud.

Mootor, küllaltki kuiv ja puhas, lekkeid nagu ei tuvastanud.
Peapump, tänud Roodlale kes kunagi selle mulle tõi.
Käigukast Getrag, sain ka koos mootoriga.
Käigukasti õli
Käigukasti tagaotsa simmer
Kardaani tugilaager, sain lausa 1,65 euriga( mitte autopoest ca11eur, vaid laagritele spetsialiseerunud kohast)
Kardaani tugilaagrikandurmuhv , sobib omega A omegaB oma. Forsist uus.
Kardaani muhv , oma riiulist , välja nägi nagu uus, läks käiku
käigukangi nahk salongi ka uus.
Eelsüüte küünlad sai ka uued sebitud.
Kütte filter sai ka uus pandud, riiulistjällegi, varutud igaks juhuks kunagist.
Talverallikal peal olnud Luisi rool läks ka käiku, lihtalt niiväga hakkas meeldima too.
Mootoripadi , uus riiulist, rohelist värvi pidavat olema mingi tugevdatud. Kunagi sai see forsist ostetud.
Käigukasti padi, kasutatud kuid nägi vägagi uuevääriline välja.
Käigukastitala ja kerevahelised kummileevendid, Kuskilt nad kunagi üle jäid, tavaliselt neid kellegil enam alles ei ole.
Teised veljed on ka alla läinud, vanakooli Centra 14"/ 7" et 15. Lihtsalt kuidagist ei kannata Tartus enam 16" veereda, igalpool on rööpad sees ja ei ole mugav.

Teha on veel jäänud palju
Esimesed pidurisadulad lahti võtta ja uued mansetid ja tolmukaitsed panna.
Tagaratta laagrid ümber ehitada( ei raatsi 120 eur tk osta neid kui omega oma on vaid ca 20 euri tk)
Esiamordid vahetada
Üks tugilaager välja vahetada.
Soojendus mootor välja vahetada, elu keberniit....
Vb soojendusradikas ka vahetada.
Paagi leke tuvastada, üle 20l tankides hakkab märgistama oma territooriumit.
Paar pisiasja salongis välja vahetada ja natuke korrastada.
Tagasillas pooleteljel kummide vahetus.

Esialgu alustan rattalaagritega ümberehitust.
Originaali mõõtu pakkus ainukesena SKF hind 120 vist oli, tellimine ca 3 nädalat jaapanist ja tellimiskulu lisaks 40 euri. NO pange ennast põlema rasvamaod, ei maksa ma sellist raha!
Erinevus seisneb selles et senator A tagaratta laager on väga lai. 47mm kui omega oma oli vist ala 35mm. Sisemine kael ja välimine korpus on täpselt sama mõõt. Eks treial peab mulle mingi puksi välja mõtlema, kuidgaist peab ju see korda saama. Õnneks on üks tagaõõts ja rattalaager ja rumm ümbertegemise prooviks juba lahti võetud ja saab eksperimenteerida natuke ennem kui autol selle laiali võtan.

Kui kellegil on pakkuda Senator A2 esitulesid lisasektsiooniga siis on mul huvi.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 21.07.2012 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Põhimõtteliselt ongi nii et kui tagarattalaagrite õrn jõrin välja jätta siis auto liigub jälle. Ma ei tea mis on aga nagu esimesed 5km ära sõitsin siis oli tunne nagu oleks kodus, kõik on nii mõnus , mugav, tuttavad hääled ja lõhnad.... No ma ei tea mis aga neil vanadel autodel on mingi oma fiiling ja olemine, nagu oleks tegu hingega masinaga. Ma arvan et seda autot vist ei raatsi maha müüa. Sõidab seni kui saab.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
PostitusPostitatud: 23.07.2012 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Nagu Jeremy Clarkson - car must have heart & soul :) Endal sama teema, no on ikka hoopis teine tunne tibuga sõita kui mingi riisikaga. Ausaltöeldes hea meel, et auto headesse kätesse jääb.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7