28 05, 11Pole ammu midagi kirjutanud
Vahepeal sai siis üv käidud,puksid,pidurid,asjad korras,peale CO (õlirõngad surnud või kinni)
Tuleb uus mootor sebida,ei viitsi teisega jannata hetkel.Järgmine nädal peaks moto hoovipeal olema
Täna sai siis kässariga jampsitud,kuna üks oli rohkem peal kui teine,tagumised piduri silindrid vms liikusid halvasti ja selle vist peale ka jäi...sai õlitatud,klotse ka igaksjuhuks nati maha keeratud ja asi korras,nüüd peaks väga hea vaba olema

Ennem ei jõudnud sirgepeal lükkatagi üksi
Esmaspäeva läheb vist mootori mahakakkumiseks
29 05, 11Niih nüüd hakkab siis mootorit maha tõstma

homseks peaks maas olema ja saab kapotialuse ka pasat puhtaks nühkida

nädalasees peaks raha kokku saama ja evastuse mootori järgi minema p

Väike ootamatu laks tuli juhipoolse väimise poolteleje otsa juurest,kus sisemine splint oli kadunud,tuli niisama välja

Aga loodame parimat
Ennem sai viimased sõidud tehtud

Sai siis üksi mootor vahelt tõstetud,aega läks pmsti terve päev,kuna hooti tuli ikka vihma ja üksi ka veel,täitsa lõpp kui puhas õli oli- süsimust

see selleks.Nägin ka,et geneka rihm kohe kohe otsas.
Homme siis vaatab kapotialuse üle ega midagi kahjustada ei saand,kuna 2 koormarihmaga tõstsin mootori välja
Küürib puhtaks ja ootab uut motot
Vana mootori kakun lahti ja tahaks juba näha mis seis seal on
30 05, 11Mootor laiali,3 kolbi õlised pealt,1 kuiv.klapi kohad ühel mõnusalt ja paksult s****ed.
Saaled ka imelikud või tunduvad,ise nii spetsalist pole

Tulem mõni targem külla kutsuda ja üle vaadata mis siis saab,kui hull olukord siis on no mootoriplokil pole häda midagi,paistab normaalne.