Alustuseks kohe see, et inguda pole mõtet, et nagunii müün auto maha kohe ja pole mõtet teemat teha, seda plaanis kohe müüa pole.
Auto siis tavaline Ford Sierra 2.0 dodohh, 85 kw tehase järgi, teoreetiliselt 92kw, kui selkad sisselaskest ära võtta, kuna katid on tühjad nagunii. Lisadest pole eriti midagi, ainult el klaasist luuk, ja LSD differ. Taga on veel peatoed, ees käetugi laekaga, regullitav rool, alarm, ABS, taga ketastega sild, aga ei tea, mida nendest täpsemalt lisadeks lugeda. Ostes oli täiesti tavaline Sierra, nüüd tüüpiline rullnokside oma, sõbralt ostsin odavalt Saabi 15" valuveljed, koos armsate roosade täringutega ( kuigi eile pandi juba 2tk rotti ), Iff pani toonklaasi ( ootan Sind varsti uuesti

), Tanel kinkis eile kleepsu ka
Vigadeks on hetkel suurim käigukast ja/või sidur(eile lõppes otsa), rooste vasakul tagatiival, ja see, et rehvid on jube suured, käivad jubedalt vastu koobast.... Saabi velgedel offset ka natuke paigast ära, liiga väljas istuvad... lähipäevil plaanis 195/55 rehvid alla panna.
Plaanideks niipalju, et rattad valgeks värvida, neile peale madala profiiliga rehvid, rooste kaotada, sportsumps alla (olemas) vedrudele Makita tüüningut näidata, toonklaas täielikult ja ilusti, viisakam muusika sisse, ja muud väga kohe paanis polegi... RS tagatiib peaks ka kuskil olemas olema, ja kui õnnestub leida, siis ära ei üteks ka spoiladest..
Tehnilise poole pealt ise olen selle ca pooleteist näidala jooksul teinud niipalju, et õli ära vahetanud, õhufiltri, ja ventikad said tööle pandud, andur oli ilmselt läbi, ja sai nad otse aku pealt pandud tööle läbi kaheosalise lüliti.
Sellega plaanin natuke pikemalt sõita, kuna selle väikse raha eest nii mugavat, ja lihtsalt remonditavat autot ei saa ilmselt... Enne väga Sierradet midagi ei arvanud, aga uuema aastaarvuga autoga on ikka päris mugav sõita.




