kalle kirjutas:
ses suhtes auto on kena sile, aga mootor on küll õnnetu...eriti kui raske gaasijalaga oled. see edasimineku ja bensukulu suhe on ikka väga nutune... ja vääne on sellel samasuur kui mingid 2.5 bemmi diislil...
Streetreisi konteksti ka. Panime kõrvale A4 2.8 VS minu e36 318 IS ja mina olin mingi kahe-kolme autopikkusega ees. Arvasin et hoo pealt tuleb järgi kw ja väänet ja kubatuuri ikka rohkem ju, aga ei tulnud. Vb on 2.6 parem, ei tea. Selle 2,8 puhul ma tõesti aru ei saanud, miks on vaja mootorit, mis on uimane, võtab palju bensu, remontida on kallis. Olgem ausad, väänet tal ju nagu pole ka eriti märkimisväärselt, ja need hääled?? mina ei tee tänaval häälte järgi küll vahet 1.8 ja 2.8 audil. Vb teised teevad siis... 4.2 on juba iseasi.
Ära kuri ole, lihtsalt mul on selline arvamus jäänud
Ei miks ma kuri peaks olema, igaühel õigus oma arvamusele ju, ükskõik kui imelik see võib SR foorumis tunduda. Aga noh, korras 2.8 teeb sellele BMW-le silmad ette igast asendist. Sai kah umbes samasugust asja tehtud kunagi Raadil, 2.8 142kw quattro loputas 318IS südamerahuga ja korduvalt. Mõlemad olid manuaalkastiga ja väga korralikud autod.
Aga see selleks. Mina olen 2.6 mootoriga rahul, ei ole ta liiga janune ega ka uimane. Kui ma oleksin tahtnud ökopilli, oleksin võinud rahus osta 1.9TDI A4 või mõne muu väikese diisli. Kiirenduspüssiks oleksin suure tõenäosusega võtnud mõne S-Audi. Eks hääled sõltuvad ka sellest, kui palju vajutada ja milline väljalase on jne. Väljast et aru saada, selleks peab V6 juht korralikult vajutama, salongis on mootori urin paremini kuulda.
Mina olen temaga rahul igatahes. Peaaegu...vana autoga ei saa kunagi täitsa rahul olla
