laupäeval väike 1000km kruiis tehtud eestivahel. Midagi ära lagunenud ei ole ja kõik toimib nii nagu peab. üldine keskmine kulu siis hetkel 7.7 sajale. Taguveoliseks ei ole endiselt saanud teha. Plaanis oli esialgu ainult kast, gardaan ja starter ära vahetada, aga tundub, et peab siiski ka esisilla koos karteripõhjaga vahetama. differ jääb starterile ette ju. Kui kellelgi mingeid häid ideid selle kohapealt, siis andke aga tuld.
Vahepeal panin sportpüti taha lärisema, ilusamaks läks, vaiksemaks läks, seega õnnestunud tuuning
Muidugi on paar pisiprobleemi. sumpa keskosa on kuidagi jõle madalale vajunud sõiduga, vaatama, ehk mingi kinnitus lahti/katki ja kohapeal töötades ajab jubeda co salongi, ehk lekib ka veel kuskilt ühenduskohast või on see ka seotud selle äravajumisega.
Ahjaa, toonklaas ka akendel nüüd, taguklaasiga ei hakka ise mässama ja pagassi küljeaknad laseb ka mingiaeg ümber teha, vähemalt midagigi. Keegi võiks pärnus korraliku kilega taguklaasi ära teha, pakkumisi ootaks postkasti.
Ära ostsin ka täissünt mootoriõli omv oma ja 4L Ls 85w/90 õli, sain hea hinnaga, Mis käigukast arvaks (manuaal) kui ma talle ka sedasama annaks?
Paar pilti ka.
Sierra ei ole väike auto, mersu ei ole suur auto, kuidas nüüd võtta, tegelikult päris niipalju laiem ei ole, kui pildipealt tundub.






Kuskil rakverekandis kohas nimega pärapõrgu


Ilusat esmaspäeva varahommikut
