Tere.
Tõstatan ka siis siinkohal teema oma uue/vana auto kohta.
Sai teine soetatud vahetuse teel Opeli vastu ja arvan, et sai üsna hea diil küll.
Esmamulje oli päris hea kuni esimese peatuseni mil hakkasin uuesti autot käivitama kuid siis, oh imet! BMW ei lähegi käima.
Peal mõnda aega seismist käivitus värskelt soetatud raudne suksu taas ja sõit võis jätkuda. Põhjuseks on ilmselt kas mingi vaakumivooliku jama või on midagi temperatuuri anduriga lahti, ühesõnaga ei ole olnud veel aega asja täpsemalt uurida. Rohkem probleeme pole momendil tuvastanud kui välja arvata eelmisest omanikust "mehaaniku" suhtumist autoremonti kui sellisesse... Midagi otseselt pekki pole küll keeratud, aga on tihtipeale mindud lihtsamat teed ja pole mitte viga parandatud, vaid on viga eemaldatud.
Sõidumugavus ja vedrustus on loomulikult võrreldes Calibraga lausa esmaklassiline

Väga rõõmustav on ka see, et veermik on üsnagi heas seisus. Plekid on sirged ja roostele ka õigel ajal jälile saadud.
Andmed.
Mark,mudel: BMW 525EA
Värvus: hall
Mootor: 2,7 L 95 kw (M20b27)
Käigukast: 5k ATM
Lisadest on ainult el.peeglid ja katuseluuk (see kah käsitsi vehkimisega)

Mõned hädised kaadrid kah siis:

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us