Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 17:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 191 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 03:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 17:38
Postitusi: 631
Asukoht: Tallinn Pääsküla Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Mul tekkis uue seadusega väike küsimus... Nimelt ostsin ma endale hiljuti avariilise auto, ning taastan seda, kuid kas nüüd uue seaduse järgi pean ma sellega ka kontrollis käima enne kui tohin teedel sõitma hakata?

Oleks nagu midagi sellist kuulnud, et nüüd peavad avarii järgselt taastatud autod läbima täiendava tehno kontrolli :(


Lugesin lehtede viisi postitusi ja seadusi, kuid oma küsimusele vastust kahjuks ei leidnud...

Lisaks jahuvad mul sõbrad mingist alkoholi tarbimise muudatusest, et nüüd võib olla joove kuni 0,1 (promilli või mlg liitri kohta). Mis sellest arvata? (Täpsustaks keegi seda punkti mulle)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 08:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
enrico- kirjutas:
Mul tekkis uue seadusega väike küsimus... Nimelt ostsin ma endale hiljuti avariilise auto, ning taastan seda, kuid kas nüüd uue seaduse järgi pean ma sellega ka kontrollis käima enne kui tohin teedel sõitma hakata?

Oleks nagu midagi sellist kuulnud, et nüüd peavad avarii järgselt taastatud autod läbima täiendava tehno kontrolli :(


Lugesin lehtede viisi postitusi ja seadusi, kuid oma küsimusele vastust kahjuks ei leidnud...

Lisaks jahuvad mul sõbrad mingist alkoholi tarbimise muudatusest, et nüüd võib olla joove kuni 0,1 (promilli või mlg liitri kohta). Mis sellest arvata? (Täpsustaks keegi seda punkti mulle)

See oli minu arust nii, et kindlustuse poolt maha kantud autot arvele ei saa. Ehk siis kuskilt avariiliste autode oksjonilt autode ostmine muutub mõttetuks, kui plaan uuesti liiklusse naasta. Kus see punkt täpselt oli ei mäleta, aga 2010 talvel sellest nagu juttu oli jah, või kuskilt nägin. Kui lihtsalt avariilise auto ostad ei tea seda ju suure tõenäosusega keegi või vähemalt ei huvita see kedagi.

Helkurvestiga oli ju vist see teema, et hädapeatumisel väljudes peab seljas olema. Mis täpsemalt aga hädapeatumine on, polnud vist kuskil defineeritud. Seega pissipeatusel (kui me seda sarnase tähendusega "häda" ei arvesta) ei pea olema vesti. Ehk juriidilise vaidluse koht.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 09:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 15:36
Postitusi: 745
Asukoht: Eesti,Tallinn
dellu kirjutas:
enrico- kirjutas:
Mul tekkis uue seadusega väike küsimus... Nimelt ostsin ma endale hiljuti avariilise auto, ning taastan seda, kuid kas nüüd uue seaduse järgi pean ma sellega ka kontrollis käima enne kui tohin teedel sõitma hakata?

Oleks nagu midagi sellist kuulnud, et nüüd peavad avarii järgselt taastatud autod läbima täiendava tehno kontrolli :(


Lugesin lehtede viisi postitusi ja seadusi, kuid oma küsimusele vastust kahjuks ei leidnud...

Lisaks jahuvad mul sõbrad mingist alkoholi tarbimise muudatusest, et nüüd võib olla joove kuni 0,1 (promilli või mlg liitri kohta). Mis sellest arvata? (Täpsustaks keegi seda punkti mulle)

See oli minu arust nii, et kindlustuse poolt maha kantud autot arvele ei saa. Ehk siis kuskilt avariiliste autode oksjonilt autode ostmine muutub mõttetuks, kui plaan uuesti liiklusse naasta. Kus see punkt täpselt oli ei mäleta, aga 2010 talvel sellest nagu juttu oli jah, või kuskilt nägin. Kui lihtsalt avariilise auto ostad ei tea seda ju suure tõenäosusega keegi või vähemalt ei huvita see kedagi.



Siin on sellest täpsemalt kirjas: http://uudisvoog.postimees.ee/?DATE=20110704&ID=261715

_________________
Haagiste, kaubikute, puhastustehnika ja autode lisavarustuse rent
Transport ja veoteenused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 12:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 17:38
Postitusi: 631
Asukoht: Tallinn Pääsküla Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Q123 kirjutas:


Tänud, seega kui autoga on toimunud vaid plekimõlkimine, siis ei pea kuhugile kontrolli viima...?
Ainult siis kui on maha kantud, siis peab...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 13:01 

Liitunud: 26.06.2004 22:12
Postitusi: 932
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:

Helkurvestiga oli ju vist see teema, et hädapeatumisel väljudes peab seljas olema. Mis täpsemalt aga hädapeatumine on, polnud vist kuskil defineeritud. Seega pissipeatusel (kui me seda sarnase tähendusega "häda" ei arvesta) ei pea olema vesti. Ehk juriidilise vaidluse koht.

Tsiteeri:
12) hädapeatamine on sõiduki seismajätmine või -jäämine, kui sõidu jätkamine on ohtlik või tehniliselt võimatu;

Tsiteeri:
52) peatumine on sõiduki ettekavatsetud seismajätmine sõitjate peale- või mahamineku või veose laadimise ajaks. Peatumiseks ei loeta sõiduki seismajäämist liiklusvoos või liikluskorraldusvahendi või reguleerija nõudel;


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 15:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täis põiega sõitmine on ka ohtlik :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 20:28 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Moose thanks.

Ja maha kantud autodega on nii, et võid osta ka oksjonilt täitsa tümaks sõidetud sõiduki mis on nö maha kantud aga võid selle korda teha. Lihtsalt siis tuleb auto pärast kontrolli viia. Ja nii mitmedki elatuvadki vaid sellest, et ostavad rappeid, vahetavad lansekaid, külgi, katuseid ja pool põhja ja müüvad selle suht uue auto pähe maha. Ja isegi tehnokontroll ütleb sellepeale, et auto on avariivaba.

Ma olen isegi siin foorumis maha müünud auto mis oli varem 2 korda maha kantud ja 8 korda lihtsalt avariis osalenud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 06.07.2011 20:33 

Liitunud: 20.04.2008 16:12
Postitusi: 2221
Kui taastada korralikult auto ülesse, siis why not.. mina ei näe seal probleemi aga, kui üle tagumiku, siis jah, kuid samas sellised tunneb samuti kohe ära kah..

Moose kirjutas:
Täis põiega sõitmine on ka ohtlik :D

:D või sitahädaga. Mõlemaga on eriti ohtlik

_________________
Kui mul und ei tule, siis loen lambaid ja nende postitusi..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 07.07.2011 15:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2008 17:30
Postitusi: 44
Asukoht: Jõgeva
Mul saab see kuu vahtralehe aeg läbi ja mul on kehtivad liiklusrikkumised. Kas ma olen õigesti aru saanud et ma enam vahtralehte pikendada ei saa ja pean tegema ära libedasõidu ja kui lube vahetama lähen siis ka teooriaeksami?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 07.07.2011 15:57 

Liitunud: 25.03.2008 09:52
Postitusi: 268
Asukoht: Keila, Harjumaa
tundub küll, ning soovitan kiirustada, kuna kui sul vahtraka aeg täis saab siis pole ka juhtimis öigust ja saad trahvi, ning liiklusest körvaldamise kui kinni peaks keegi pidama liikluses...,, niiet liiguta,, endal läbielatud asi....

_________________
"kui ma tahan et mul tagasild järgi lohiseks, rendin ma käru"@Lupo 3L
VAG, margipõhine diagnostika orig Ross-Tech seadmega, Lihtsam liigutus vabal ajal 5.-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Uus liiklusseadus: 15 olulist muudatust
PostitusPostitatud: 20.07.2011 01:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
Mida v**tu, selline punkt on küll absurdne, et juhiload tuleb loovutada, kui juhiload ära võetakse.

http://www.epl.ee/artikkel/600957

Mis juhtub kui enne otsuse saamist tuleb eelnevalt riigist lahkuda? Enne oli nii, et kui juhiload ära võetakse, siis kehtivad nad siiski mujal EL'i riikides. Nüüd on küll veits sitasti kui load tuleb veel ISE ära viia. Mis juhtub kui isik pole näiteks enam eestis?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 191 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7