Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 19:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 12.07.2011 15:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Kubilius kirjutas:
Tore, kui iga teine postitus on küsimus, miks ta taguveoliseks läheb -.-
Esimesed poolteljed on surnud ja nelikvedu on siiski aind talvel lõbus :)

Talvel on ju siiski plaan nelivedu taastada ?
Kui jh... kas siis lihtsam suveks mingit muud rapet pole osta ? :D Seda sirje nelivedu vast pole jh õige suvel piinata/runnida. Varuosu väga lademetes enam kahjuks ei tule. Sellele sirjele sai vahekasti kaant juba tükkaega otsitud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 12.07.2011 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
tahaks jah nelivedu talveks, aga mitte sierrat, vaid miskit põnevat 2000a. + grand cherokeed igapäevaautoks :)
Sierra peab ikkagi külg ees sõitma :D
See tehnika rändab talveks ühe pärnus kulgeva m5-e stangega scorpa peale.

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 12.07.2011 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
BirboRacyng kirjutas:
Kiirem sierraari kah viimastel piltidel :hail

Su kiire püss lagunes teepeal ära ka erinevalt Kubiliuse Sirjest. :D

Pole väga midagi kommenteerida Sierra kohta, helisüsteem on kuulatav, istmed on kruiisitavad ja tiks on närviajav. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 17.07.2011 00:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Eile hakkasin tõukureid vahetama, kõik vinge, mootor seest ilus puhas ja mida kõike veel. Kokku pannes hakkas jama pihta, pinguti ei aktiveerunud enam. Suure suure jeblaga sain ta lahti lõpuks, ladusin kõik kokku, võtsin sädeme ära, et õlisurve enne üles saaks kui käima panna. Natukese aja pärast hakkas mootor kuidagi jõle imelikult kiirelt ringi käima. Okeii, panin sädeme tagasi, proovisin veel mõned korrad, midagi ei muutunud ja võtsin igaksjuhuks klapikambrikaane maha uuesti, et märke üle kontrollida. Kõik on tore, pingutil oli stopperseib puruks läinud kokkupannes, ei piiranud enam väljatulekut ja käivitades õlisurvega lükkas keti liiga pingule ning viskas keti maha pingutusrullikult. Ehk klapid pähe ei käinud, saaks seda kuidagi ilma mootorit päris kokku panemata ja survete mõõtmiseta teada või kuidagi ilma kaant maha võtmata teada, oleks päris tore, aga ei saa nagu kuidagi vist.
Täna tõin teise mootori kõrvale juppideks, sealt saaks kõik vajaliku, esialgu peaks siiski proovima lihtsamat varianti ja märgid kõik paika panema nii alt kui ülevalt + korraliku pingutusrulliku ja pinguti.

keegi võiks aidata ja öelda, kuidas kasutatud pingutit teistkorda veel kasutada saaks?
Jube Kepp pidi olema, aga uut ei ole mõtet ka ehkupeale osta, et äkki esimesel korral ei jooksnud klapid pähe ja äkki siiski on korras kõik.

paar pilti ka:

enne kokkupanekut
Pilt

Pilt

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 17.07.2011 09:30 

Liitunud: 27.03.2004 22:46
Postitusi: 390
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
Kui klapid ikka pähe jooksid, siis piisab nukkvõllide maha kiskumisest ja peaks olema näha, kas kõik tõukurid on enamvähem samal tasandil või on mõni madalamal. Kui on erinevatel kõrgustel, siis on ilmselgelt mõni klapp kõver.

Ketipingutit on kõige lihtsam puurpingis kokku panna. Pressid puuri padruniga kerge surve peale pingutile ja siis võtad kaks kas väikest kruvikeerajat või näiteks jalgratta kodarad, mille otsad on lamedaks tehtud. Siis paned esimese rõnga soonde ja kui see õigesti läks siis peaks pinguti padruni surve all nõksu alla liikuma. Siis võtad teise rõnga ja teed täpselt sama. Kui see ka paigas siis on pinguti paigaldamise asendis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 18.07.2011 01:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Tänased edusammud siis niipalju, et mootori, mis doonoriks tõin tõmbasin täiesti juppideks ära, seal saan oma mootorile kõik vajaliku. Hommikul tõmban pealolevalt mootorilt uuesti nukad maha, kontrollin kas klapid veel peavad ja kui peavad, siis kõik paremate juppidega kokku uuesti ja õhtuks peaks auto sõitma. Kõik oleneb nendest paganama klappidest praegu, mis ehk on veel korras :roll:

Doonormootori jupid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 19.07.2011 00:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Tänased ülirõõmustavad uudised siis sellised, et klapid käisid pähe ja kohe korralikult. Mis siis ikka, nüüdseks kaas maas, nagu ka kast, starter ja muu sarnane. Sidurikomplekt on praktiliselt tutikas, korralik taguveolise kast on olemas, teisel plokikaanel on klapid asjad ka korralikud. Hommikul viin kaane lihvi ja lasen ära vahetada klapid ning klapisääretihendid, siis peaks sellega korras olema. Hooratas läheb ka hommikul treimisse, aga kuskohast ja kuipalju tohib sealt maha võtta? Lammutades selgus ka, et vända ketiratta tifti oli ka puruks tõmmanud, õnneks saab need asjad kõik doonori juppidest. Kaane tagasi saab, siis kokkuladumisest puudu veel ATF DIII õli, õhufilter ja bensufilter, plokikaanetihend, ketipinguti ja tosooli 10L. Vana on küll puhas veel ja alles detsembris vahetatud, aga kui juba siis juba. Ei ole nii kallis investeering.
Sisse läks OMV 5w40 täissünt õli ja korraliku firma õlifilter.
Enne üldse tõukurite vahetamise alustamist päevake sai veel pingeregulaator ka genekal ära vahetatud.

Mõned pildid ka juurde:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vasakul siis vända ketiratas, mille tifti oli puruks tõmmanud jälle, paremal doonori "uus"
Pilt

Pilt


Ehk kaanepoisid ja treialipoisid tegutsevad homne päev kiirelt ja saab juba õhtuks või järgmise päeva hommikuks asjad kätte, saaks kokku ära laduda :)

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 19.07.2011 21:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Oskab keegi öelda, kas nelikveolise sillatalapeale istub taguveolise karteripõhi?
Hooratas on treiali käes, homme peaks kätte saama. Plokikaane viisin lihvimisse ja andsin teise kaane ka kaasa, kuskohast vajaminevad klapid saab, raunex-ist ostsin juurde veel klapisääretihendid, et need ka vahetatud saaks, maksid kõik kokku 4.20.- Kaane pidi paari päeva jooksul kätte saama. Uurisin ka pinguti ja kaanetihendi hinda, letihinnad olid tihend 20e. ja pinguti 26e.
Polegi kõige hullem :)

Muidugi veel küsimus, kas õõtsa kinnitused sillatalapoolsed on neliku talal ja taguveolise talal samad?


Rõõmustavaid uudiseid veel niipalju, et reedel saan kätte uued punni istmed, mis on täis elektrilised ja soojendustega ning pehme riidega, nagu ma tahtnud olen, kui auto sõitma saab, siis on veel ainult järgiminemise vaev ka sierra gt tagumistele istmetele ja uksepolstritele, mis on korralikud ning tumedama riidega, kui praegused ning taguistmed ka peatugedega, mida olen väga vähestel näinud.

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 21.07.2011 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Paar vajalikku jubinat sai täna juurde ostetud, kuid hommik algas suure kurvastusega - treial keeras hooratta perse...
Mis siis ikka, si**a kah, läheb tavalisega kokku. On kellelgi pakkuda :) ?
Kaanega pidi paar päeva veel aega minema, kuna nii kiire on. Kaanest võetakse maha 0.7mm, vahetatakse klapisääretihendid ning vigased klapid :)
aa, bensupaak sai ka puhtaks ja ilusaks tehtud, paar tillukest auku olid, need läksid keemilise metalliga kinni.

Paar pilti ka:

Pilt

Pilt


Jääme siis plokikaant ja uut hooratast ootama.

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 22.07.2011 02:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Peab ka linna vaatama liikuma vist. Nagu näha siis ikka areneb. Too tüüp kes treis seda hooratast, sulle uut ei peaks ostma või?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 22.07.2011 02:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
ei, sest eks ma ise olin ka natuke loll, ma ütlesin talle ju, et "Siit natuke ja sealt natuke"
Vene rahvusest oli ka teine, ju ei saanud päris täpselt aru, mis ma mõtlesin ja võttis natukese asemel palju :)
Pole hullu, eks see hooratas ei maksa dohc-ile niivõinaa mitte midagi + järgmised nädal aega oleks ma otsinud inimest, kes tasakaalustaks seda, täna paarist kohast uurisin, ei tee seda keegi. Vahet pole, läheb originaalhoorattaga kokku tagasi, küll saab oluliselt parem ikka, kui ennem oli, praegu seisab teine ju ilma kasti ja kaaneta nukralt, kaane kätte saab, läheb taguveolise karteripõhi, käigukast, kardaan ja paar muud jubinat nagunii külge ju :burnout

Siis peab demovideo ka tegema, aga paneme enne asja kokku siiski :D

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 22.07.2011 14:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
Ma lohutaks sind millegiga,aga kuna sa nii uhkust täis,siis head avastamist!Kui auto koos siis märkad et midagi on "mäda".Ja saaga algab uuesti remontimisel. :burnout

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 23.07.2011 05:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2009 18:40
Postitusi: 561
Asukoht: Pärnu
Uhkust täis jah?
Siin teemas pole mõtet tilka näppida eksole, tüüpiline sina, "nännännää, ma tean midagi, mida sina ei tea ja ma ei ütle ka, nännännää"
Mine eputa oma tarkusega kuskil vabas teemas või midagi...

Igatahes, täna sain uue hooratta ja taha ka uued punni universaali vedrud, mida nats lühemaks tuleb teha. Universaali kangemad amordid on pikemat aega olemas juba :)
Uued pehme riidega, soendustega ja täis elektrilised punnsilma istmed jõudsid ka täna kohale :)
Keermeliimi, millega hooratta poldid kinni panna, peaks ka veel alles olema parasjagu :)

_________________
Nõukogude liidus ei jää Jeep mudasse kinni, vaid muda jääb Jeep-i kinni =)
Minge metsa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 23.07.2011 10:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Kaane tagasi panekuga soovitatakse ka uued poldid osta.
Vanad võid puru keerata ja siis juba n..ssi palju rohkem.
Ise pole küll kunagi polte puruks keeranud, nii et see väide minu jaoks poolpidune.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0Dohc 4x4 univ. 90a. Kubilius
PostitusPostitatud: 23.07.2011 11:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
kaanepoldid on kõige väiksem mure!

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7