Eile hakkasin tõukureid vahetama, kõik vinge, mootor seest ilus puhas ja mida kõike veel. Kokku pannes hakkas jama pihta, pinguti ei aktiveerunud enam. Suure suure jeblaga sain ta lahti lõpuks, ladusin kõik kokku, võtsin sädeme ära, et õlisurve enne üles saaks kui käima panna. Natukese aja pärast hakkas mootor kuidagi jõle imelikult kiirelt ringi käima. Okeii, panin sädeme tagasi, proovisin veel mõned korrad, midagi ei muutunud ja võtsin igaksjuhuks klapikambrikaane maha uuesti, et märke üle kontrollida. Kõik on tore, pingutil oli stopperseib puruks läinud kokkupannes, ei piiranud enam väljatulekut ja käivitades õlisurvega lükkas keti liiga pingule ning viskas keti maha pingutusrullikult. Ehk klapid pähe ei käinud, saaks seda kuidagi ilma mootorit päris kokku panemata ja survete mõõtmiseta teada või kuidagi ilma kaant maha võtmata teada, oleks päris tore, aga ei saa nagu kuidagi vist.
Täna tõin teise mootori kõrvale juppideks, sealt saaks kõik vajaliku, esialgu peaks siiski proovima lihtsamat varianti ja märgid kõik paika panema nii alt kui ülevalt + korraliku pingutusrulliku ja pinguti.
keegi võiks aidata ja öelda, kuidas kasutatud pingutit teistkorda veel kasutada saaks?
Jube Kepp pidi olema, aga uut ei ole mõtet ka ehkupeale osta, et äkki esimesel korral ei jooksnud klapid pähe ja äkki siiski on korras kõik.
paar pilti ka:
enne kokkupanekut

