Nonii, kuna see pidev põrkamine hakkas pinda käima.. siis võtsin täna ette ja tõstsin nina tibake.
Alguses mõtlesin et võtan järgmised vedrud ja lõikan lihtsalt tibake vähem maha sealt.. aga siis hakkas korralikest vedrudest kahju ja mõtlesin kuidas saaks säästa sellest jamast neid vedrusid.
Idee

Kuna mul tugilaagrid on all, ehk kogu vedru seisabki tugilaagri peal, siis panen lihtsalt tugilaagri alla mingi kõrgenduse. Saigi kolahunnikusse mindud tsillima ja leidsin.. noh nii silmajärgi mingi 3" läbimõõduga roostevabast torujupi. Sellest lõikasin kaks 40mm "seibi", kuhu siis väikse haamritöötluse järel läks tugilaager sisse (ikka toru töötlesin, mitte tugilaagrit

) Alumise otsa keevitasin vana tugilaagri koha külge kinni mingi 4-5 kohast ringiratast, vast jääb hoidma niikaua kui uueks modimiseks läheb.
Nimelt plaan ikka sinna keermega toru ümber teha ja coiloveriks teha, et ikka täppisregulli saaks teha.
Eniveis ladusin siis asja kokku ja krudisin alla.. enam täpsemalt poleks saanud, sest vedrustuskäiku on nüüd piisavalt, samas on auto kõrgus nii ideaalne, et ise ka ei usu

Kui velgedele flantsid saab siis peaks rehviserv täpselt tasa olema tiivaservaga.
Before:

After:




Siuke ta siis nüüd on.. jääb flantsi ootama. Tagant ilmselt enam madalamaks ei lase (sealt kruttisin vedrusid nii, et see lõigatud otsake jääks silla äärest üle ja mingi 1-1,5cm madalamale sai nüüd sellega. Kuna ikkagi selle auto puhul tegu suht mahuka autoga, siis paratamatult vaja kola vedada ja vaesed tiivaservad taga, kui madalamale laseks

Pikk tekst mingi mõttetu vedruteema ümber, aga no mulle meeldib nii
