Njaa, meenutab päeva, kui endale rullika ostsin, ekstaas oli laeni ja vigu ei otsinud. Värv sama ja üsna sarnane seisukord oli kah. E30-ne võib küll päris odavalt leida, kuid selle korrastamine ja juppide otsing on pisut kulukam ja aeganõudvam kui muudel sama aja "rahvaautodel" - kasvõi golf2, sierra, vectra ja muud säänsed. Samas BMW kohta mitte kõige kulukam - eks 5. seeria omanikud oskavad paremini rääkida

. Omast kogemusest ütlen, et esiotsa juppe olen kõige rohkem otsinud, normaalse hinnaga kasutatud sirgeid ja roostest närimata detaile annab ikka sebida
Mootorit ma tänaste kütusehindade juures küll mingi võimsama vastu ei vahetaks. Need reaskuuesed on saatanast, meelitavad sind kõlava hääle ja paberil tegijate võimsusnumbritega, kuid reaalsuses annavad su pangaarvele jalaga makku, seovad tal käed seljataha ja viivad täies tükis bensiinijaama kassasse

. Rullikas on veel nende autode ajastust, mil igasugu turvalisust suurendama pidav praht väikeauto kaalu miljoni tonnini ei ajanud ja seega ka väiksem mootor suudab seda rahuldavalt liigutada. Talvel tuleb kergem kaal ninaosas juhitavusele ka kasuks.
Edu ja jaksu
