Jällegi üks sissekanne remondipäevikusse..
Sai eile võetud aeg maha ja tehtud ära mõningased asjad mis ammu nõudsid oma.
1. Differ sai tühjaks (loe: loiku alla ei jätnud ja maanteel oli tunne nagu sõidaks Ikarus-tüüpi bussiga, audio oli ka selle ulgumise summutamiselks liiga saast), minu esmase diagnoosi järgi oli tegu "emase" tagakaane tihendiga.

2. Summuti hakkas peale viimast pütti šveitsi juustu meenutama.

3. Pikemat aega juba vedelesid keskkonsoolis planeeritava
shortshifter-i jupid mis vajasid kokkukeevitamist.
Hommikul tundus kõik imelihtne, plaanid paigas mis ja kuidas...keskpäeva paiku sai siis võtmed kätte võetud.
Esimene üllatus oli siis difri tagakaan.Esmapilgul kõik ilus-kena.

..tegelikult aga mitte...

See on difri tagumise kerekinnituse koht, mingid jõud on sinna oma jälje jätnud.
Kuna lennult seda kaant võtta polnud siis sai see detail siiski elustatud käepäraste vahenditega ja tugevdasin kinnitust koos lisatoestusega, allesjäänud kõrv enam topeltpinget ei saa...hetkel läbitud mitukümmend kilomeetrit ja paik peab nagu muiste
Summuti oli ka üllatus. Muidu kipub läbi roostetama kusagilt poti kohast või siis enne potti, antud juhul oli roosteuss hammast teritanud peale viimast potti kus asub kohe ka viimane kinnituskronstein. Mitmes kohas ümber aukude oli toru kui paber, said üsna suured lapid peale tehtud. Kuna selle keevitus sattus juba üsna hilise aja peale ning eile oli mu elu esimene keevituspäev siis ma ei hakanud pilte tegema sellest tehtud käkist

põlised keevitajad oleks mind kindlasti lootusetute nimekirja liigitanud....aga kinni need augud said
Viimane oli siis
shortshifter mis sai lõppkokkuvõttes ikka üsna hea käiguga

...alt läks veidi alla 2 cm pikemaks ja ülalt 5 cm lühemaks. Väga käepärane, käike saab vahetada ainult randmeliigutustega

Veidi tahab hoovastiku üks kinnitus modimist mingi hetk aga muidu jäin tulemusega väga rahule...samuti jäi tegemata võrdluspilt originaali ja saavutatu erinevusest kuna kell oli selleks hetkeks juba vastikult palju.
Lõppkokkuvõttes tuli ära üks 12-tunnine tööpäev, kogu aeg oli niisugune tunne, et poleks pidanud ikka seda remonti ette võtma

...kogu aeg keeras midagi käru....algas siis difri kaane remondiga ja lõppes shortshifteri paika nöökimisega...pold minu päev, kett oli lõpuks täitsa maas aga tuju siiski hea, et sai kõik tehtud mis vaja
