Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 02:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 596 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 40  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 02.07.2011 13:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
see saab raske olema :D..pole midagi asjalikku liikvel krt..mingit klaasplastist käkki kohe kindlasti ei soovi, ABS plastik aint tuleb kõne alla

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 02.07.2011 13:52 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Pilt

Midagi taolist, M -i stiilis oleks täitsa oKKo 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 02.07.2011 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
antud pildil on väga haruldane e34 Aerodynamic tagastange lisa...mõni aeg tagasi oli minu käes sama komplekti esistange add-on, mille pidin olude sunnil maha müüma kahjuks...selle lisa poogiks külge kindlasti kui suudaks endale sebida :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 17.07.2011 20:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Jällegi üks sissekanne remondipäevikusse..

Sai eile võetud aeg maha ja tehtud ära mõningased asjad mis ammu nõudsid oma.
1. Differ sai tühjaks (loe: loiku alla ei jätnud ja maanteel oli tunne nagu sõidaks Ikarus-tüüpi bussiga, audio oli ka selle ulgumise summutamiselks liiga saast), minu esmase diagnoosi järgi oli tegu "emase" tagakaane tihendiga.
Pilt

2. Summuti hakkas peale viimast pütti šveitsi juustu meenutama.
Pilt

3. Pikemat aega juba vedelesid keskkonsoolis planeeritava shortshifter-i jupid mis vajasid kokkukeevitamist.

Hommikul tundus kõik imelihtne, plaanid paigas mis ja kuidas...keskpäeva paiku sai siis võtmed kätte võetud.
Esimene üllatus oli siis difri tagakaan.Esmapilgul kõik ilus-kena.
Pilt

..tegelikult aga mitte...
Pilt

See on difri tagumise kerekinnituse koht, mingid jõud on sinna oma jälje jätnud.
Kuna lennult seda kaant võtta polnud siis sai see detail siiski elustatud käepäraste vahenditega ja tugevdasin kinnitust koos lisatoestusega, allesjäänud kõrv enam topeltpinget ei saa...hetkel läbitud mitukümmend kilomeetrit ja paik peab nagu muiste 8)
Summuti oli ka üllatus. Muidu kipub läbi roostetama kusagilt poti kohast või siis enne potti, antud juhul oli roosteuss hammast teritanud peale viimast potti kus asub kohe ka viimane kinnituskronstein. Mitmes kohas ümber aukude oli toru kui paber, said üsna suured lapid peale tehtud. Kuna selle keevitus sattus juba üsna hilise aja peale ning eile oli mu elu esimene keevituspäev siis ma ei hakanud pilte tegema sellest tehtud käkist :D põlised keevitajad oleks mind kindlasti lootusetute nimekirja liigitanud....aga kinni need augud said 8)

Viimane oli siis shortshifter mis sai lõppkokkuvõttes ikka üsna hea käiguga :)...alt läks veidi alla 2 cm pikemaks ja ülalt 5 cm lühemaks. Väga käepärane, käike saab vahetada ainult randmeliigutustega :) Veidi tahab hoovastiku üks kinnitus modimist mingi hetk aga muidu jäin tulemusega väga rahule...samuti jäi tegemata võrdluspilt originaali ja saavutatu erinevusest kuna kell oli selleks hetkeks juba vastikult palju.

Lõppkokkuvõttes tuli ära üks 12-tunnine tööpäev, kogu aeg oli niisugune tunne, et poleks pidanud ikka seda remonti ette võtma :P...kogu aeg keeras midagi käru....algas siis difri kaane remondiga ja lõppes shortshifteri paika nöökimisega...pold minu päev, kett oli lõpuks täitsa maas aga tuju siiski hea, et sai kõik tehtud mis vaja :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 18.07.2011 10:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Kempiga keevituse õpid kiirelt ära. Usun, et alguses oli su keevitusõmblus nagu keegi oleks peale s..ttunud, aga lõpus vast asi juba käpas.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 18.07.2011 19:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Eks ta ole jah...saab mingid nipid selgeks siis hakkab tulema ka, praktika ja hea juhendaja taga asi kinni rohkem...

Saast pic hetke käigukangist...
Pilt
Eelmisest kangist kulunud kott tuleks vahetada õigest nahast asja vastu...kui kellelgi mingit infot mõnest asjalikust inimesest, kel sellise asja tegemine pole üle jõu käiv üritus siis oleksin tänulik :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 02.08.2011 23:52 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Kui sa mootoriaju vahetasid, kas seal peab mingeid numbreid ka jälgima või panid lambist 105kw oma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 03.08.2011 18:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Jälgi otsimisel neid 2 numbrit...siis on suht kindla peale minek.
Pilt
183 ja 5E4...

Võrdluseks
Pilt

184 lõpuga võib ka olla, aint siin pildil on markeering 5E3...ehk siis pole nii hea variant

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 04.08.2011 00:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
niisiis..väike abipalve...Keegi on ehk kuskil netipoes trehvanud selliseid asju

Pilt

On plaanis väike projekt sellistega.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 19.08.2011 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Tehti pisike klõps täna Meremõisa RMK alal
Pilt

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 26.11.2011 06:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Vaatasin et pole iidamast-aadamast midagi juurde kirjutanud oma teemasse.
Vahepeal on saanud nii mõndagi tehtud olude sunnil. Mõnda aega tegi muret juhipoolne esirattalaager mis kuulutas oma invaliidsust paremkurvides, raadiost ka enam abi ei olnud....tuli ära vahetada. Samuti klobises üks amort, alt kakkudes tuli selgus et ka mõlemad ülemised tugilaagrid kutud...väike diil herr -lost-iga ja said alla teised amordid ja tugilaagrid. Tuju hea, et nüüd tiba-toba kõik...sittagi.
Tagarehv juhi poolt vajus nädalaga pool atsi tühjemaks, sai kontrolli mindud...tulemuseks et rehvi siseküljel traadid väljas, ju see auk ka kuskil seal siis oli...sai pooletoobised Potenzad taha ostetud. Mõni päev hiljem summutiehitamise käigus sai korra harjumusest rattaid logistatud, selsamal juhipoolsel tagumisel räme loks sees...alguses oli siiski arvamus, et rehvitehnik va debiil jättis poldid poolde vinna. Check - kinni kõik, teema selge - rattalaager :angry sai siis koostatud väike list mida teha vaja kiiresti (kummitama hakkas ka ülevaatus)...seega said vahetatud tagumine rattalaager, suured sillatalapuksid, vahetatud kässaritrossid ja kässar reguleeritud, klapikambrikaane tihend ja õlivahetus tehtud, sisse läks Mobil Super 2000 10W-40. Varuosade-remondi eest tänud: -lost-

Ülevaatus läbitud kahe pisiveaga (üks kont eest tundud kahtlane ja mootor natuke õline, ma ei teinud peale tihendi vahetust mootoripesu :ouh ).

Mis siis veel...ahjaa, ühed ahvid käisid eelmine aasta mul paagi kallal, muljusid ära paagikaane ja tegid hinge katki. Tuli uus panna.
Pilt
Pilt
Sõber leidis mõni aeg hiljem täiesti uueväärse paagiluugi Sterlingsilber metallic tehasevärvi...läks see ka külge.

Seoses meie banaanivabariigi uue liiklusseadusega tuli ka keeld juhile telefoni sõidu ajal isegi näpus hoida, rääkimiseks tuleb lisavidinad muretseda...kuna mulle oleks old kallim osta miski sinihamba junn autosse siis võtsin kasutusele ühe Nokia 6090 mis mõnda aega juba riiulis tolmu kogus...päris viisakas jäi...twinsim aint veel tegemata..
Pilt
Pilt
Pilt
Originaalkõlar jäi telefoni alla pisiasjade karpi(paistab triibuline sealt), hetkel tuleb telefoni heli sealtkohast...uskumatu kui kõva häält see asi teeb! Hetkel vist teise tugevusastme peal ja korralikult on kuulda ka siis kui raadio mängib.
Pilt
Pean vaid muretsema makile taha ühte pistikusse 3 pin-i juurde siis saab heli lasta läbi autokõlarite ja kõne ajal läheb raadiole mute peale automaatselt.

Hetkeks kõik...talverattad ootavad veel riiulil, eks näis, tuleks varsti alla keerata...hetkel aga 7C...talv my ass 8)

väike septembriklõps ka
Pilt

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 26.11.2011 10:03 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Miks sa alati teise käiguga autot pargid? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 26.11.2011 12:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Esiteks mul pold käsipidur piisavalt tol hetkel pädev, et ainult sellele loota :D teiseks on see harjumus vist käppa jäänud käik sisse tõmmata :P

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 26.11.2011 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Esimesega pargitakse siis kui kompressiooni pole :lol :lol :lol

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525TD 93a Shadowline, McRicco
PostitusPostitatud: 26.11.2011 13:04 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Ma ka pargin alati teise käiguga..

Aga jah, sul oleks ühte keemilist vaja teha salongis ma vaatan, lagi on räpane :D
Muidu mulle ikka ja jälle meeldib see e34 .. ja puhtalt sellepärast, kaua sa seda teinud tasapisi oled ja enda käes hoidnud.
Sellest, millisena sa ta sain, enam vägapalju järgi ei olegi.. :rokib


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 596 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 40  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7