Vahepeal jälle üht-teist tehtud siis.
Kõigepealt selle kruvikaga rooste eemaldamise peale: kõik mis tundub pildil kruvikaga ära kraabitud on lihtsalt esialgne lahtise värvi eemaldamine, kõik pinnad said ilusti puhtaks lihvitud, roostemuundajaga üle käidud ning happekrunt peale pandud.
Kahjuks ei hakka praegu esitiibade eemaldamisega vaeva nägema, kuna tiivad on sisemiste ''karpide'' külge kinni keevitatud. Selge on see, et esitiiva taga olevad poolraamid vajavad vahetust, kuid kahjuks kuna sai mindud ülikooli, siis ei julge hakata suure tuhinaga liigselt lammutama. Kardan, et saab tehtud kiiruga poolkõva porno mis ei kõlba kuhugi. Loodetavasti suvel tuleb esitiivad maha võtta ning siis sinna alla lähemalt piiluda.
Hetkeseisuga on auto siis nii kaugel, et uksed, pagass ja kapott on värvitud, ning kere ootab veel tegemist. Kuna sisu välja kakkudes tuli välja üks suur auk põhjas ning mõningased väga väga kahtlased kohad, siis ei hakka enne nende aukude parandamist värvi peale laskma, kartuses värvi kahjustada. Esitulede ääred said ka korralikult ''taastatud'' uute tiibade panekuni. Mädand kohad lõikasin välja ning keevitasin uued servad, natuke pahtlit peale ja jäi päris kikimiki. Eeldavalt täna õhtul, homme hommikul tuleks siis augud ilusti ära lappida ning kerele värvi peale panna. Sildadega probleeme ei toiks tekkida, need tunduvad küll äsja väljavahetatud olema. Esimestel pooltelgedel on isegi värv nagu korraliku natsi kukal, läigib ilusti
Värvi kohapealt nii palju, et kollane ta enam ei jäänud, kuid täpsemalt juba paari päeva jooksul piltidelt.
Lisaks otsin veel jettale esitulede pesuri komplektset pumpa: mootor+pump.