njah, pangad on teada värk...

samas teema võib ju edasi käia, keegi leiab ikka kasulikku inffi ehk..
Jah, sõber on Info-autos hetkel.. Elektrimuresid on, ja eriti algusaastate masinatel. Mingil hetkel asi paranes. Samuti on see diisel natuke alamõõduline ja nt. haagist vedades võib natuke jänni jääda ja miskit läbi küpsetada. Kõige paremad on Volvol ikkagi bensumootorid ja need rüüpavad see-eest mõnuga. Samas, Volvo enda statistika järgi olevat kõige vähem muresid 2.8 mootoritega, ülejäänu on juba koosteliini bingo, et kas täna panid autot kokku kained või eelmise päeva peojääkidega kodanikud.
Mitte väga kaugelt sugulane otsis ka endale just nimelt diisel-Vollit, algas asi samuti maasturitest.. ja maandusime minu heakskiidul diisel-V70 otsa, mis oma aastaarvult küll jäi juba teise kümnendisse, kuid hunnik raha jäi pangast välja laenamata ja Audi 2.5 R5 diisel on suhtkoht töökindel. Esinduse ajalugu ja hooldustšekid näitavad ka mõnikord tõde, et kui neid ikka hulganisti on kogunenud, et juba eraldi raamat on tehtud, ju tal siis ikka halb eksemplar ole sattunud...
DeVille'ga peab nõustuma, kõik ei ole alati kuld, mis hiilgab. Ei ole mõtet ka kummardada 1.4milj. maksvat BMW'd, kui ta sind suva hetkel nt. parklasse üksi jätab, sest elektroonika lihtsalt otsustab, et süütelukk võiks lühisesse minna ja nt. aju maha kärsatada ja et asi ikka maitsev oleks, siis kirss tordi otsas on sõna mitte kuulav alarm. Ja kuna oli väljas 30 kraadi külma, siis kõik suutis päevaga ära külmuda, niiet kui auto esindusse toodi, siis ma seisin võtmepuldi ja arvutiga pool päeva nõutult auto ümber, kuna külmunud kiibid ei taha end arvutile välja näidata.

Volvo maasturi läbivus on jällegi tasemel, vähemalt suverehviga Audi V8'le jõudis hanges järgi ikka...

Et noh, võta nüüd kinni, et kas Volvo on nelivedu on SAMA HEA, kui slikkidega Audi, või on Audi lihtsalt a whole lotta different ball-game.
Diislit siiski karta ei maksaks. Tähtis on külma puhul hea aku, korras eelsüüde ja talvine küte.
Kui X5 3.0d suutis ka -20C juures ilma eelsüüteta käima minna, siis peaks seda iga teine korras diisel suutma.