Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 15:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:27 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
mida ja jandid mingi koleda kapotiga. kirjuta peale chuck norris was here... ei ole roostet ei ole mingeid huinjaa parandusi. nende parandustega ajad sa väga koledaks asja ikka, ennem tõesti lase rooste see käkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2011 03:17
Postitusi: 156
Asukoht: Võru
M1k0 kirjutas:
mida ja jandid mingi koleda kapotiga. kirjuta peale chuck norris was here... ei ole roostet ei ole mingeid huinjaa parandusi. nende parandustega ajad sa väga koledaks asja ikka, ennem tõesti lase rooste see käkk

+1

_________________
Sinuga vaidlemine on sama hea kui peaga vastu seina jooksmine!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:51 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Küll ma vaatan ja nuputan, te pole ise näinudki mis seisus kapott on ja juba targutate:D Rooste ma teda kindlalt ei aja, ei sobi:P Ei poolda väga sellist kapottroostepagasskleepsudega üle stiili, kui kõik ülejäänud eivasta stiilile

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:55 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
tõmba siis musta kivikaitsega üle, peaks enamvähem saama, tee kasvõi mingit teist värvi siis alguses kui plaanid nkn uut võtta ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:59 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Küll ma hakkama saan ja midagi nuputan, ega mu ajus täis mõttepaus ka ei pesitse, usu mind kõik variandid ja asjad juba läbimõeldud, tuleb mis tuleb. Teist värvi ei tahaks, sest siis tuleb mitmevärviliseks regada kui sinivalgetega probleeme ei taha. Kahesõnaga, saan hakkama:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
djelton kirjutas:
Ega vähemalt +11 lisa kw liigutavad ka seda kere päris jõuliselt.

See +11kw (kuidas iganes see ei peaks ka väljenduma) pole küll nüüd mingi asi, mille pärast siin räigelt salatseda. Mingi chip või mootori vahetus? Kui mootori vahetusega said 11kW juurde, siis veits mõttetu ju :D

Edit: kui ainult kapott on teist värvi, siis ei pea passis värvi ära muutma.

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic HB '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 12:33 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
No, aga 1.3karpa pealt 1.5pritsungi peale ümberehitus pole ka väga keeruline. Aga rahu, käin muru niitmas, uurin natukene esiklaasi ja siis võite ma arvan, et õhtul juba pikka ja detailset teksti lugeda, seni paluks kõigil kes teavad midagi tasa-tasa olla:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 23:20 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Niisiis, lõpuks on aeg avaldada, mida ma eelmised, peaaegu 2 nädalat teinud olen:P Tean, et palju pilte ja palju jutte, millest osad pildid mõttetud, aga tegin võimalikult väikseteks failideks, seega isegi aeglase internetiga ei tohiks probleeme olla:D

17.augustil sai otsustatud, et kurja, see 55kw on ikka liiga lahja minu jaoks ning olid peetud juba lõplikud jutuajamised müüjatega Leedust. Leppisime Raidiga(CRX'iga, kasutaja HCoE - rrait, SR - rutsik) kokku, et sõidame välja kell 03.00 öösel tema Audi A4'jaga:P Mina polnud ennem seda 2 ööd maganud ning ka ei saanud ennem reisi algust magama, sest jõudsin alles pool 3 koju peolt xD. Samas üleval püsimisega probleeme polnud, need 6-7tundi mis me sinna sõitsime läksid nagu imeväel, isegi Võru-Tallinn ots tundus pikem. Trippi alustasime loomulikult hea Eesti muusikaga:
Pilt

Üritasin stiilikat teha:
Pilt

Veendusime, et Läti teed on ikkagi pasad ning Läti võiks Leedu-Eesti vahepealt ära kaotada:
Pilt

Ametlik Vilnusesse jõudmise pilt kah:
Pilt

Seal hakkasime märkama nii mõningaid EG'sid, tundub, et Civic seal suht popp. Saime ühe ka kaamera peale:
Pilt

Rait pusimas gepsuga:
Pilt

Üks hetk sai vaadatud makki ning märkasime, et huvitav laul käib, lõi kohe meeleolu paremaks[Lauluks on: "20 Fingers - Short Dick Man (V-Tec Remix)"]:
Pilt


Esimeseks sihtkohaks oli AC orgunnimine, see läks meeldivalt ning peagi oli AC peal, saime ka teada, et sama kuti sõber on see inimene, kellele oleks järgmisena helistanud roolivõimu asjus, seega sai ka roolivõim kiirelt peale nopatud, auto hakkas täituma:
Pilt

Auväärt ja hinnatud nupp:
Pilt


Tee peal nuputasime pikalt mida kuradit tähendavad need märgid, mis suhteliselt tihti tee ääres on ning mille sarnast Eestis kasutuses olevat ei mäleta. Saime paari kohaliku käest teada, et nende märkidega(kolmnurk, mille keskel neegri kera) tähistatakse ohtliku kohta, ala stiilis "ole siin ettevaatlik, siin varemgi laksu pandud:P
Pilt

Mootori asukohta otsides suutis isegi geps lolliks minna, sest tema juhatas meid siia:
Pilt

Mida geps samast kohast arvas:
Pilt

Väike inside-joke ka teemasse("UTEEENAAAAAA!!":
Pilt


Kui olime jõudnud mingisse asula moodi kohta, helistasime mootorit müüvale kutile ning ta tuli meile oma enda EG'ga vastu, minu armastus US-stiilis numbrimärkide kohta kasvas, sest nägin seda märki esimest korda oma silmaga EG küljes, mitte ainult Ameerikamaa foorumites:
Pilt

Selline nägi välja siis doonorauto, mis oli ehitatud ainult raja masinaks, omanik temaga sõita üle 100km ei jõudnud ning rajale pill ei jõudnudki. Tegemist on siis sama masinaga mille pealt on pärit OliverV 1.6 92kw mootor. Peale Oliverile mootori müüki, ostis kutt selle mootori mida nüüd müüb peale ning kuu-kahe pärast plaanib k20 peale minna:D Või võimsama...
Pilt

Pilt mootorist:
Pilt

Välja tõstmine:
Pilt

Suutsin isegi ise peale jääda ühele pildile, siin siis tuli mootorit natukene sikutada ettepoole, oleks peaaegu ühe kronsa taha kinni jäänud:
Pilt

Ja väljas mootor:
Pilt

Tänud siis müüja sõpradele, tänu kellele mootor välja sai. Otsisin nimelt sellise pakkumise, et saaks ennem testtiirule ja siis mootor maha, et ei ostaks katkist-sitta asja:
Pilt

Tühi mootoriruum:
Pilt


Üks osa juhtmestikust, sest teada värk, et 1.3 karpa pealt, 1.6 täispritsungi peale üleminekul tuleb pea kogu juhtmestik välja vahetada:S
Pilt

Lõpuks sai ka mootor peale ukerdatud, peab mainima, et see Audi on ikka kuradi suur auto:
Pilt

Pilt


Tagasi sõitma hakates uurisin natukene düno andmeid konkreetse mootori kohta(RUN 1 - tavaline aju; RUN 3 - chippitud aju; RUN 4 - chippitud aju ja lahtine kapott):
Pilt

Pilt

Pärast düno andmete uurimist jäin ma mõttesse ning tahtsin uurida, et kuidas see chipi pesa sinna ajju paigutatud on, hästi või halvasti. Siis meenus tõsiasi, et me kumbki ei taibanud aju kaasa võtta:D
Tegime paar kõne ning 15minuti pärast olid juba kutid ajuga meie juured(olime juba üsna kaugele jõudnud):
Pilt


Ütleks nii, et auto oli juba päris madalaks vajunud ning tagasitee oli palju-palju ettevaatlikum kui minek:
Pilt

Tee peal tuli Raidi A4'jal ette ilus number:
Pilt


Ja kodu jõudes vaatas kogu läbisõiduks ette selline number, koju jõudsime juba järgmisel päeval pea kell 4, seega tripi kogupikkus oli 25tundi, mille sees keegi meist ei maganud:
Pilt




Kuna üleval püsimiseks pidime ära jooma hunnikutes energiajooke, siis oli meil mõlemal energiajooki mürgitus, vähemalt nii me arvasime, sest hiidsitt oli olla:S Mul veel topelt, kuna olin veel peol ka käinud ja väike pohmakas lisas asjale vunki:D Seega terve päevaga suutsin auto tuua Raidi juurde ja pesta kapotialune puhtaks, et järgmine päev tööd parem teha oleks. Enne seda sai loomulikult 1.3 ikka korralikult pöördesse aetud ning võib öelda, et kurat, tollel ka tegelikult midagi viga polnud, astus ka oma litraaži kohta mehiselt:
Pilt

Pilt



Järgmist päeva alustati varakult ning hakati vaikselt salongi juppideks kakkuma, salong ennem:
Pilt

Pärast:
Pilt


Väike võrdlus ka ilma AC'ta variandi jupist ja AC jupist:
Pilt

Esitiibate eemaldamiseks tuli ära võtta küljekarbid ning olin parajas shokis, et sealt roostet ei leidnud nii väga:D Eeldasin, et saan näpuga läbi suruda kogu karbist, kuid leidsin ainult paar täpikest:
Pilt


Pilt siis ka vanast mootorist:
Pilt

Mootor eemaldatud:
Pilt

Tühi kapotialune:
Pilt

Ja ajutiselt sai ka kapotivahele pandud üks Raidijõud:
Pilt

Väike panoraam tööplatsist, suht "korralik" ütleks:D
Pilt



Selleks päevaks oli kõik ning uut päeva sai alustatud uue aku ostuga, kuna vana veel pidas, kuid leidsin, et uue motoga ka uus aku on parem, eriti kui aku läks pagassi:
Pilt

Mootorialune sai tühkaks kakutud, kinni kaetud ning alustatud krundiga:
Pilt

Ja värviks valisin taas ROHELISE. Miks rohelise? Sest tavaline hall oleks igav jäänud ja tavaline, poleks mootorit esile toonud. Must poleks ka erilisem olnud ning Valge oolekskuidagi kohatu, kuna pole valget värvi terve ülejäänud auto juures kuskil kasutanud, jäi roheline selliseks heaks erksaks värviks. Korraks käis peast läbi ka roosa, kuid leidsin, et too juba liiga liig:
Pilt


Järgimine päev sai värv ka laki alla ning tulemus jäi väga lahe(palun väga mitte seostada Monster Engergy temaatikaga, kuna Monster temaatika on väga alla käinud ausaltöeldes):
Pilt

Vana moto kõrval ning uus juba aiste vahel:
Pilt

Ligemalt ka:
Pilt


Kuna eelmiseks päevaks oli juba liiga pime, sai järgmine hommik tööd jätkatud. Esialgu sai poes palju raha raisatud(Juurde ostetud mootorisse, juba seal seesolevat 10W60 Racing õli, roolivõimu õli, käigukastiõli(terve vahetus), antifreesi, õlifilter, kaitsmekarp, palju kaitsmeid, piduri-siduriõli, akuklemmid, xenonid(3000k, 35W, slim-ballastidega, võib-olla lähevad udukatesse, pole hetkel veel paigaldatud) ja veel pudipadi, piltidel ainult üks osa ostudest, raha läks ikka roppu kanti auto korralikuks tegemiseks, see on see, kui vanemad eelnevalt pohhuilt hooldusi eiranud:D
Pilt

Väike osa juhtmesikust, mm... nämma rsk:
Pilt

Rait tööhoos:
Pilt

Juhtmed sai veetud natukene mootoriruumi puhtana hoidvalt, ehk siis silma alt ära, tiiva sees:
Pilt

Ja värskelt värvitud klapikambrikaas, sest vana värv oli lihtsalt lambivärv pandud peale, survekaga lendas enamus minema, nüüd tegemist hea kuumakindla värviga, mis peaks ikka peal püsima mõnda aega:
Pilt

Mingi hetk paaki alla kruttides(uus VTi paak, sest vanal polnud pumpa ja ei tahtnud eriti lõikuda ka) märkasin, et põhja-alune on pea roostevaba, vähemalt paagi all olev osa oli nagu tutikas:D Samuti ilmes probleem, et puudus pumba-relee, mille olime unustanud kaasa võtmast. Väike tripp romulasse ja julla olemas(nüüdseks mul neid topelt, kuna leedukad saatsid puuduolevad asjad tagant järgi):
Pilt


Nii sai siis juhtmed veetud:
Pilt

Pilt



Eks meil oli ka väikseid probleeme tööle saamisega. Nimelt oli vigadeks siis esialgu see, et küünlad olid vales järjekorras(kuigi proovisime mitmeid variante, tuli lõpuks ikkagi service manual appi). Teine probleem oli elektri alane. Nimelt vedasime aku pagassi ning panime vahele 80A kaitsme, nii nagu auto enda kaitsmeblokis oli. Ning käima panna üritades läks kaitse läbi, raiskasin ligi 8euri eest kaitsmeid ja lõpetasime õhtuks tegevuse.
Öösel napsuse peaga nuputasin asja välja. Nimelt starterist käib läbi ligi 400Amprine vool, et 80Amprine kaitse ei tohiks kuidagigi püsida. See oli mulle väga turgutav mõte, sest kohti oli tunne, et kõik on putsis, et kas mina midagi valesti teinud või leedukad meid üle lasknud vms.
Hommikul lendas kaitsme asemel ilus tikkpolt kaitsmepessa ning toimis:D Ühtegi lühist ja probleemi minu juhtmestusega polnud, va. üks US-park moodul oli läbi läinud, seega US-parkidega minu autot natukene aega ei näe.

Viisin siis auto koju lõplikult kokku panema(ei tahtnud Raidil ka igavesti jalus tolkneda, sain ikka temalt tohutut abi ja tema isalt ning ei suuda siiani välja mõelda, kuidas neile tänu avalda). Öösel sai auto salong enam-vähem sõidukõlblikuks.
Kuna vanemad magasid, siis peale esitule pirnide sisse panemist panin kapoti õrnalt alla ning tahtsin kapotti kinni panna, 100m eemal kodust.
Kuid siis tuli peale hunnikutega kõnelaviin ning lihtsalt läks meelest. Võtsin linnast sõbra peale(kusjuures, seni kuni sõpra ootasin, panin pagassi korralikult kinni ja pingutasin veljepoldid üle, aga kapotti ei taibanud vaadata:S:S). Tahtsin ka sõbrale uue monster-mootori võlusid natukene näidata ning kohapealt ära kiirendades lendas üsna kohe räige laksuga kapott näkku, klaas ämblikuks, katus mõlgiliseks ja kapott tagurpidi.
Esialgse laksu ajal shokk suur polnud, pidurdati maha nagu vana rahu, eemaldati kapott, viidi ära, räägiti politseiga juttu, kes ns patrullisid naabruskonnas(õnneks olid normaalsed, nägid, et mul niigi persses ja ei hakanud huijama), kuid kodu jõudes voodis võttis juba jalust nõrgaks ning vaikselt sain aru, mis oli juhtunud:S:S

Auto viisin Rait(kasutaja Votex) garaaži.

Kohe peale laksu tehtud pildid:
Pilt

Pilt

Kõver kapott sõbra juures:
Pilt

Masendus oli ikka tõsiselt suur, kuna auto valmimist olin oodanud kaua ning rahad ka juba vaikselt kokku kuivamas:S



Järgmine päev sai kohe Raidu garaaži mindud ning vaadatud, et mis saab. Civic nummilt ilma kapotita:
Pilt

Klaas seest, nähtavus oli suht julm, ning garaaži transportisime auto ka ainult teise auto saatel, ohutuledega, 15km/h:
Pilt

Valmistusime siis klaasi välja löömiseks:
Pilt

Läksime siis sisse, jalad vastu ning vaatan, et WTF, üks külg lahti juba, palun Raidul õrnalt oma külge ka suruda ning oh imet, klaas tuli lahti täitsa ühes tükis:D Ning kõik jäid terveks(Kuigi olime pea igalt poolt igaks-juhuks kaetud)
Pilt

Tulemus:
Pilt

Ning pilte ka minu mõlkis, sirgeks hüpatud kapotist. On näha, et kapott on räigelt pahtlit saanud ja sitalt eeltööd tehtud, sest värv tuli kohati ära 1mm paksuste tükkidena, täitsa puhtalt:D
Pilt

Pilt



Sai siis ka terve päev uuritud igasuguseid klaasi variante ning leidsin endale sobivaks uue klaasi 80Eurot + 40Eurot paigaldus. Oleks saanud ka odavamalt kasutatud klaasi(50eurot) ja eraisikust paigaldaja(25eurot), kuid leidsin, et pole nii rikas, et sitta osta ning kuu aja pärast, kui mõra või mingi asi lambist välja hüppab, ei ole mul midagi teha, seega otsustasin uue kasuks. Hetkel on auto töökojas ja kuivab, kätte saan hommikul enne kooli, seega saan oma auokesega siiski kooli minna.



Vahetatud said ka suunatule pirnid kroom pirnide vastu, ostetud uus 12tolline JBL bassikas(275W RMS), uus esiklaasi küljeliist, klambritega ning palju muud, seega tegemist veel jätkub. vaja orgunnida uued logarid, lasta ära vahetada juba valmis ostetud sarniirid, minna homme/ülehomme sillaregulli ning tegeleda kapotiga. Esialgu tuleb natukene vist taluda seda rontis välimust ja minekut nautida:D

Tuli täna ka meelde, et oma soovidega peab ikka kuradi ettevaatlik olema, sest mäletan, et kunagi sõbraga(oli vist herr Maidu Rauba) räägitud, et Eestis pole keegi erilist sleeperit teinud ja tahaks ise endale kunagi teha, siis nüüd sain osaliselt sellega hakkama:D Plekkveljed ka veel alla ja paar kohta veel sisse lüüa ja nippotada ning sleeper missugune:D Aga seda tegema ei hakka, tahaks siiski ilusaks ja siledaks saada:P

Lõpptulemusena võib ka teema pealkirja ära muuta "Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap":P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 23:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Tundub, et sinust saab täitsa asja. :D
Aga kui Võrru liigub siis tahan ka tiiru. 8)

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2006 17:30
Postitusi: 802
Asukoht: Eesti Vabariik
Nüüd pean mainima, et kõik meeldib, v.a. see esiklaasieemaldamissüsteem. Igaljuhul tõesti on tükk tööd läbi tehtud ja sellessuhtes respekt.



:rokib

_________________
Müüa Volkswagenite (aastatest 74-00), Nissanite, Opelite, Fordide ja erinevate pakibusside varuosi!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 31.08.2011 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
Pe**se, päris hea töö ju ära tehtud, miks küll kohe ei võinud rääkida, nagu asjad on. Ma veel arvasin, et sa ajad suust ainult sooja õhku välja, aga võta näpust ! Pole midagi halba öelda...

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 01.09.2011 00:01 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Priidik199 kirjutas:
Tundub, et sinust saab täitsa asja. :D
Aga kui Võrru liigub siis tahan ka tiiru. 8)

Tänud, tiiru esialgu peab ootama, hetkel eriti jagada ei taha, eriti peale väikest vahejuhtumit esiklaasiga, tean, et pole seotud, kuid väike ebausk siiski:D Hetkel saab vaid kõrvalreisimist harrastada, alguse värk:P

VW_Motorsport kirjutas:
Nüüd pean mainima, et kõik meeldib, v.a. see esiklaasieemaldamissüsteem. Igaljuhul tõesti on tükk tööd läbi tehtud ja sellessuhtes respekt.
:rokib

Tänud, mis muidu klaasi eemaldamis süsteemil viga oli? Kõik oli kaetud, Kõik kehaosad kinni kaetud ja kõik läks väga hästi, oleks seda sisse hakanud peksma oleks nats valus olnud:S

Giorgi kirjutas:
Pe**se, päris hea töö ju ära tehtud, miks küll kohe ei võinud rääkida, nagu asjad on. Ma veel arvasin, et sa ajad suust ainult sooja õhku välja, aga võta näpust ! Pole midagi halba öelda...

Tänud, tahtsin siis avaldada, kui valmis on kõik:P Mitte nii, et miski lekiks:D Ise ikka parem avaldada:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 01.09.2011 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
Aga kas mootori vahetusega muid modifikatsioone ei kaasnenud? Ma mõtlen sillas ja ülekandes mingeid muudatusi...

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 01.09.2011 10:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Ära hakka mingit paska oma kapoti sulgemisega ajama meile. :D
Palju Biiber maksis sulle, et sa rohkem inffi ei avaldaks?
http://www.elu24.ee/548212/justin-biebe ... se-avarii/

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 01.09.2011 10:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Opa,tubli töö poisid!!Lust sellist teemat lugeda ja nii ilusaid pilte vaadata :rokib .Mingi aeg võiksime koos kangutada või mis sa arvad? :D:D.10kw vahe ainult:D

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7