Vot sellised drastilised vahed tulenevad küll tihtipeale lisaks rehvi omadustele ka tootja kaubamärgist. Kui ühe tootja rehvid (näiteks Nokian) on läbi aegade olnud head ning olemas on ka klientuur, siis võib selle kaubamärgi eest palju küsida.
Üldiselt on rehvis teadust rohkem, kui ette kujutada oskame...lisaks segule ja mustrile.
Elu on ka näidanud, et Üks Nokiani mudel erinevatest tehastest ( Vene vs Soome) ei kannata võrdlemist, kuna kasutatavad meetodid ja materjalid on erinevad...rääkimata siis Tootjatest B,C,D,E, kes kasutavad tootja A mustrit. (Jällegi näide Nokianilt ja tema Hiina tütarfirmalt, kes toodab emafirma mustriga rehve nime all Nordman. Segu on hiinlasel paras plastmass, naastud on rehvi lastud nii nagu jumal juhatab jne...)
Ahjaa, Nokiani ostjatele...kui on võimalust, siis eelistada iga kell Soome varianti...on kvaliteetsem.
Samuti kiidan ma ka nende suhtumist oma klientidesse. Kui mul eelmine aasta oli venelastest seitsmetega probleem ( Sissesõidetud rehv sülgas 6km võistluste käigus rehvist 11 naastu välja ning kiskus paljud ka poolenisti välja. Teisel pool olnud soomlaste variant oli samas korras.) , siis sai tehasesse meil saadetud ning kolme päeva pärast oli mul käpatäis häid 6kant naaste käes.
