Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 20:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.09.2011 23:06 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
let's hear some vtec sound...


_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 18.09.2011 22:41 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Räägiks ka oma tegusast päevast siis:D

Kõigepealt sai natukene emale teeneid tehtud ja last hoitud jne. et tema mind aitaks ning meisterdas mulle mõnusad sokid vms kuidas neid kutsutakse topsikutele kapoti all:D Ma lihtsalt väike detailsuse friik ning häirisid need valged potskud ilusa vaatepildi seas:D Kuradi ilusad jäid:P Ainult paisupaagiga ei osanud välja mõelda midagi, sest vahepeal vaja näha palju vedelikku on ning kronsad on ka ülilollilt, seega peab nuputama:/
Pilt

Pilt


Järgmisena sai ette võetud radika vahetud, kuna leidsin, et 1.3-me radikas võib natukene nõrgaks(õhukeseks) jääda(kuigi siiani pole jäänud).
Pilt

Lisaks oli uus(kasutatud) radikas korralikum:P Siin siis vana radika võred:
Pilt

Ja siin uue(kasutatud) radika võred:
Pilt


Kusjuures nuputasin ka meetodi, kuidas iga kord 100% mullid välja saada lihtsalt:D Nimelt tuleb panna korralik lehter radika avasse, mis oleks täpselt ja ilusti tihedalt. Siis valada lehter peaaegu täis ning siis hakata voolikuid mudima ja õhku välja laskma. Ilma lehtrita tegemise vahe on see, et siis tõmbab kas õhu peale või ei ole uut vett peale tõmmata kohe, aga lehtris on vett ning saab isegi kõige väiksemad mikro-mullid välja:P
Pilt


Need asjad valmis, sai ka kasutaja udiami juures käidud, kelle abiga sai väljalaske süsteemiga natukene jamatud:D Kõigepealt sai võetud alt originaal sumpa, mis oli ikka totaalselt oma aja ära elanud:
Pilt

Selline oli siis pütti jõudev toru:
Pilt

Ning sai mõeldud midagi mehisemat alla panna, ehk siis sõbra sportpütt. Tegin väikse võrdluse ka pensionääri ja spordika vahel:
Pilt

Hääled said küll väga mehised:D Võib-olla, et isegi liiga mehised, mingipäev uurib, äkki saab tühja katalüsaatori asemele mingi resoka vms panna, et õrnalt vaiksemaks võtaks, sest hetkel ilma hea muusikata pikka otsa ette ei võta väga:D


Ja lõpuks mingi laupäeva öösel tehtud pilt Induka eest(see siis selle eesmärgiga, et autost üleni pole pilte kaua aega pandud):
Pilt

Ning ka Herr Kirill Dremljuga kaamera vaatevälja satutud reedeõhtusel nö. suurkogunemisel:
Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 19.09.2011 13:21 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
putukas2 :D

kusjuures minu 98da aasta civicul oli enne tagapütti sarnane hiirtejuustutoru :D

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 19.09.2011 14:07 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Putukas1*

xD

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 19.09.2011 15:44 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
djelton kirjutas:
Putukas1*

xD


noup.. minu oma on putukas1 :D


sul see... reaktiivputukas :D


Sisuga plaane pole?

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 19.09.2011 16:47 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
No plaane ikka on:D Plaan oligi teha kõigepealt mootor, siis salong ja siis alles väljast timmima hakata. Sisse tahaks orgunnida Prelu keskkonsooli, Prelu elektriakna lüliteid ustesse, Legendi istmeid, mingeid eelpingutiga turvavöösid, tagaistmeid nahatada(kuna Legendi istmed tuleks juba nahaga) ning esialgu värvin arvatavasti salongidetailid(armatuur, uksepaneelid, taga plastikud) musta spets vinüüli värviga üle. Uued riided ustepaneelidele, lakke ja taha aknalauale ja siis tümmi täiustama:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 19.09.2011 16:51 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
djelton kirjutas:
No plaane ikka on:D Plaan oligi teha kõigepealt mootor, siis salong ja siis alles väljast timmima hakata. Sisse tahaks orgunnida Prelu keskkonsooli, Prelu elektriakna lüliteid ustesse, Legendi istmeid, mingeid eelpingutiga turvavöösid, tagaistmeid nahatada(kuna Legendi istmed tuleks juba nahaga) ning esialgu värvin arvatavasti salongidetailid(armatuur, uksepaneelid, taga plastikud) musta spets vinüüli värviga üle. Uued riided ustepaneelidele, lakke ja taha aknalauale ja siis tümmi täiustama:D

Jaaa.... vaata minu teemat... Ma sain just selle asjaga ühelepoole :P Tegemist vajab veel tagumine "diivan" ja polstrid..

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 23.09.2011 18:54 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Väiksed sekeldused siis:p
Üleeile sai mõeldud, et vaataks küünlad ka üle, et äkki väga tahmased, kuna sõitsin pikka aega ülirikka seguga ringi. Sai siis lahti võetud ning mida ma avastan. Neljanda piibu maha võtmisel(vasakult esimese) näen ma õli. Pmst piip oli õline ja küünal oli välja keerates nats hullem kui selline(siin nats suurem maha tilgutatud, sest ei tahtnud väga, et õli igale poole laia läheks, kas sellel pildil oli küünal korraks värvi vastas ja siis võtsin ära:
Pilt
Sai siis uuritud ja nuputatud, et mis viga. Lõpuks tuletati see välja, et poldid äkki liiga nõrgalt kinni, mis on täitsa võimalik, sest õli tundus olevat tulnud klapikambrikaane tihendi vahelt. Katsusin näpuga, kaks kõige õlisema küünla poolset olid täiesti lahti:D Ok, keerasin siis kinni, aga kuna spets võtit pole, millele saab tugevuse märkida ja kartsin, et äkki tuleb uuesti lahti, keerasin ikka jõuga ning saigi kaks tükki ilusti sisse murtud:D
Järgmine päev käisin tikkpolte otsimas(selgus, et Võrus pole neid mitte kuskil, seega tuli relakaga endale ise parajad poldid lõigata) ning sai käidud ka Maidu juures polte välja võtmas. Esialgu proovisime keevitada midagi otsa ja välja keerata, kuid pärast esmast katset, selgus, et ilmselt tegemist alumiiniumiga, sest külge ta ei võtnud ja puurisime lihtsalt poldi välja ning keermestasime:D
Ühesõnaga see probleem sai lahendatud:D

Järgmisena avastasin, et üks piip peksab täielikult üle, mitte nii, et üks kord kümnest vms, vaid iga jumala kord kui näpu vastu paned:D Sai siis uue juhtmega asendatud ja nüüd kõik korras:D

Kuna ka ülevaatus on kohe-kohe ukse taga(septembri lõpp), siis sai käidud eel-ülevaatusel, kus mootori kohta ei küsitud midagi(hetkel 1.3-mena arvel, uuriti lihtsalt rohelise värvi pärast:D), kuid sain tagasi sellised lehed:
Pilt

Pilt

CO'st ootasin kusjuures hullemat, arvestades, et mul mingitel X põhjustel kunagi ammu kat tühjaks peksutud. Selle peaks saama normi, kui vaadata küünlad uuesti üle, panna 98't sisse, äkki saab sõbra käest kat'i ja stock summuti laenuks ning siis enne ÜV-d täielikult peeneks lasta ikka pikalt:D See siis masterplaan:P

Ja seda, et käsipidur ühelt poolt ei võta, seda teadsin ammu, lihtsalt polnud motiivi korda teha. Pühapäeval kakun terve selle trumlikorpuse lahti ja selgub, kas piisab pingutamisest(nagu ÜV's soovitati) või uued klotsid:D


Tegin ka tagant pilti, aga midagi erilist ei ole, jätsime suht sisse, ei tahtnud mingit ossi muljet jätta, kui sumps pooles vinnas väljas bamperi alt:D
Pilt

Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 03:10 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ütleks, et täna oli tegus päev.

Esimese asjana sai rooliotsad kinni keeratud, mis olid suhteliselt lahti ning imestan, kuidas nendega sõita julgesin.

Siis sai esituli paika reguleeritud, et ÜV punktis neile ka sobiv oleks.

Järgmisena tegin korda US-suunad mida pikka aega juba igatsenud olen.Nimelt olin ühe poole oma kuidagi valesti ühendanud ning seega ei töötanud. Nüüd sain korda, kuid homme on vaja ikkagi midagi ümber teha, sest kuigi vanasti oli süsteem, et suunad lähevad põlema tuledelüliti sisselülitusega. Siis seekord sai kuidagi otse aku peale, seega kui ise välja ei lülita, põlevad isegi siis edasi, kui signa peal:D Aga see easy-fix:P
Pilt


Kuna ÜV ukse taga, siis mõtlesin, et ei mängi õnnega ning panen lõppudelõpuks ka teise peegli külge. Peegel on juba varasemalt ammu korda tehtud ning isegi üle värvitud. Ütleks, et kerevärvi peegel on kordades ilusam kui musta värvi peegel, seega homme tuleb ka teine peegel lahti kakkuda, mootorid ümber tõsta(hetkel käib vastupidi lülitus:D) ja üle värvida ning ongi bueno ;)
Pilt


+ sai ka veel jamatud probleemiga, et miks ei tööta kunde ukse elektriaken. Korraks oli juba kartus, et tuleb armatuur uuesti lahti võtta, kuid viga oli palju lähemal. Nimelt auto ja ukse vahelises pistikus oli üks juhe oma pin'ist väljas. Sain ta küll tagasi, kuid iga liigutusega tuleb ta sealt lahti, st. korraks saab korda, aga kui natukenegi liigutad, hüppab lahti ning korda tegemiseks pole ka palju liikumisruumi:/ Tuleb homme midagi välja mõelda, et see pin seal pesas püsiks(pildil siis vasakul pool paksem sinine juhe musta triibuga ja sellest kaks juhet paremal oleva sinise juhtmega rohelise triibuga ka probleeme):
Pilt


Ja üks põhimuredest ÜV'l oli veel tagumine parem käsipidur, mis ei võtnud üldse arvatavasti lõdva trossi pärast. Aga kuna endal oli see töö niikuinii ees, siis tegin sellest ka DIY' mida mõnda foorumisse juba sain postitada(kus vastav alateema olemas oli):

djelton kirjutas:
Teadagi võib käsipiduri tross ajapikku muutuda liiga lõdvaks, seega ei võta enam nii hästi kui "vanasti", kuigi klotsid on terved. Kui veab, saab salongist kangi juurest trossi pingumale keerata, kuid seda ainult sellel juhul, kui mõlemad pidurid on võrdsed. Minul endal nii ei vedanud, nimelt üks pidur võttis hästi, teine aga ei võtnud üldse midagi. Seega oli vaja tegutseda individuaalselt trossi peale keerata. Kuna aga töö oli niikuinii ees ja mobiil käeulatuses, mõtlesin ka seda teistele jagada. Kas siis talvel "driftimiseks", kummide põletamiseks või lihtinimese vajadustest tingituna parkides kallakule näiteks.

Kõigepealt tuleks auto tungraua abil üles tõsta ning ratas alt võtta. Enne üles tõstmist soovitan veljemutrid eelnevalt lahti keerata, kuna õhus olles on see tunduvalt raskem.
Kui ratas on alt, siis oleks soovitatav midagi panna auto alla toeks, juhuks kui tundraud üles ütleb. Minul oli esimene ettejuhtuv asi just alt võetud ratas.
Pilt


Järgmisena peaksite te nägema sellist vaatepilti või korralikumat, sest antud juhul on need trummelpidurid ajahamba käest pureda saanud ning paksu roostekihi all:
Pilt


Kuna trummel võib olla korralikult kinni, siis tuleks seda natukene tampida. Eelistatavalt kummihaamriga, kuid kuna hetkel seda ei leidnud, kõlbab ka tavaline haamer.
Pilt


Eelnev samm peksab natukene trummli katet lahti ning ka seda saasta ja piduriklotsi tolmu, mis sinna vahele on kogunenud, minul tuli ühelt poolt päris korralik hunnik:
Pilt


Nüüd võib hakata proovima kattet maha võtma. Arvatavasti niisama ta ei tule, seega on lapik kruvikas hea abimees. Suru kruvikeeraja ots vahele ja keera lapiti, see laseb katet natuke lõdvemaks.
Pilt


Kui kate siiski maha ei tule, siis proovi panna kattel olevatesse poldi aukudesse pikk polt sisse ning keerata mõlemat ühtlaselt, see surub aegamõõda katte maha. Minul oli sellel millegipärast ainult üks auk parema piduri juures, kuid peaks olema kaks(nagu mul ka vasakul oli):
Pilt


Kate maas, peaksid nägema midagi sellist, soovitatav on see suruõhuga puhtaks lasta ning klotside seisukord üle vaadata:
Pilt


Minul olid klotsid enamvähem korras, seega oli ainsaks süüdlaseks lõdva tross. Selle peale keeramiseks otsi ülevalt poolt sellist hammasratta moodi asjandust:
Pilt


Kui oled selle leidnud, siis keera seda ühe-kahe nõksu võrra allapoole(enda poolt vaadates, seega proovi mitte pea peal seista). Peale kruttimist, aseta kate tagasi peale, pane ratas õrnalt külge ning proovi ilma käsipidurita ratast keerlema panna. See peaks tegema 1-2tiiru kõige rohkem.
Järgmisena pane käsipidur peale ja vaata kas suudad ratast liigutada.
See protssess võib korduda päris mitu korda, seega varu natuke kannatust. Minul oli tross nii lõdva, et tegin seda lausa 4-5korda.
Ühe korraga palju keerata ma ei soovita, kuna targas välismaa foorumis oli kirjas, et üle keerates, tagasi enam keerata ei saa. Ise ma seda testima ei hakanud, seega ei ütle midagi kindlalt.
Pilt


Alati on ka hea, kui on väike abiline, kes tööriistu kätte ulatab:D
Pilt


Kui oled lõpuks soovitud tulemusega rahul, siis pane kate peale ja lõpeta töö,kuid mina soovitaksin seejuures natukene esteetilist muljet parandada. Kui rooste on väga hull, siis relakaga puhtaks ja värv peale. Kuna minul on plaanis lähiajal kiirelt ketaspidurite peale üle minna, ei hakanud piinlikult korda tegema, vaid tõmbasin traatharjaga suurema sita maha ning värvi peale, eks ta kuukene ikka kestab:D
Pilt


Värvitult sai siis selline(tahtsin küll musta, kuid must sai just enne trumlite tegemist otsa, seega sai tumehall valitud) ning ütleks, et palju parem on läbi velje kodarate vaadata, kui roostekäkki(ära unusta polte kinni katmast):
Pilt


Pärast värvi kuivamist ja ratta alla panemist ära unusta polte kinni keerata:
Pilt


Selline oli siis mu väikene õpetuseke, ärge väga maha tampige, esimene kord siiski õpetust teha, seega jutt ja pildid kõige paremad ei saanud:D
Autoks oli Honda Civic 1993 EG, kuid sama loogika peaks toimima ka teiste vanemate trummelpiduritega autode puhul:D

Seega varuge aega ja kannatust ning tehke enda käsipidur vastu talve korda(või ÜV-d):P



Tänaseks kõik ning arvestades kellaaega, peaks magama minema, et homme peale kooli jõuaks veel valges tegutseda:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 07:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2011 17:49
Postitusi: 119
Asukoht: Võru
kas ülevaatuses öeldi ka midagi sportsummutikohta ?

_________________
Opel Kadett GSI -> BMW 318i -> BMW 518i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 16:07 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ega neile eriti ei meeldinud kah, liiga valju ja pole mingeid dokumente selle kohta, seega proovingi ÜV ajaks sõbra oma v astu vahetada:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 16:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.09.2005 18:11
Postitusi: 243
Kena õpetus aga miks sa seda reguleerimisautomaati osadeks ei võtnud ja määrdega kenasti liikuma pannud? Paned nullasendis asjad uuesti kokku ja kuuled piduripedaali pumbates kuidas klotsid klõkk-klõkk-klõkk ise õige asendi võtavad. Ja teevad seda ka edaspidi kui klots õhemaks kulub. Sõlme tööprintsiip tuleb selgeks teha, siis saad ka aru mis ja kuidas.

_________________
Pintsleid pestakse värvile vastava lahustiga, bensiini või diislit võiks ikka paaki kallata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 16:54 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Seda ei teinud selle, et esialgu ei olnud vajalik:D Kuna probleem oli ainult seisupiduriga ja sõidupidur töötas korralikult. + loodetavasti varsti plaan ketastele üle minna + ei tahtnud enne ÜV'd midagi persse keerata ja hullemaks muuta:D Esialgu käib kah, kuid jah, saan aru mida sa mõtled:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.09.2011 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2009 23:44
Postitusi: 1187
aga kui see jääb alla 80dB siis võib ju olla. aga nagu eelnevalt lugesin siis on sul see ikka Päris vali :D suur töö ära tehtud autoga. Edu :P

_________________
4 2 0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.09.2011 01:50 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
No päris vali pole, madal pigem, sellist kriiskavad rallika häält välja ei anna õnneks:D Kuigi pakun, et ületab 80db ilusti, kuigi jääb raudselt alla 100:D Plaan tühja kati asemele mingi resokas vahele orgnnida, peaks natukene mahedamaks asja muutma:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7