iisak kirjutas:
Olles ise omanud ja ka töö-alaselt kokku puutunud paljude siinpakutud liikuritega siis
mina paljude meelehärmiks nõustun kodanik tuttofare viimase postitusega.
Lagunevad need juudimersud samamoodi-lihtsalt nende omanikud ei käi a`la SR foorumis siunamas.
Näiteks E38 V12 mootoriga on täielik töökindluse etalon kui leiad korraliku isendi ja ise hoolas omanik oled.
E46 paraku siia ritta ei sobi-nii oma masendava ruumipuuduse kui üleüldise välimusega

V12 töökindluse etalon? See on isegi siin foorum päris arvestatav huumor.
jah, tõsi küll, on oluliselt hullemaid mootoreid kokku pandud, mis polegi loodud töötama (kasvõi suurem osa Bi-Turbosid jne), kuid see raha mida nö v12 "korras hoidmiseks" vaja on, ja kui ta selle selle juures ei töötaks ka, oleks asi ikka päris ajuvaba.
Kui jutt juba E38 peale läx, siis minu arust 4.4 on oluliselt parem valik. Küttekulu väiksem, mineku vahe pole väga suur ja mis peamine, remont ja hooldus on ikka oluliselt soodsam.
Meenub ka veel mingist aastakäigust test (ei ole kindel, et see muutund on), kus Bemmi V12 hääletati maailma remondivaenulikumaks mootoriks - osalt sellele võid ette kujutada selle auto korras hoidmise kulusid ja pommikindlus ainuüksi seda koos ei hoia, see on fakt!
Teine miinus asja juures on see, et väga heas korras E38 V12 maksaks ilmselt 150+ kilo eeku, kuna omanik peaks olema juba kõik sõlmed üle käind tulenevalt aastaarvust ning on matnud ilmselt kahekordse müügi summa sinna alla aastate jooksul - aga sellise raha eest E38 osta on 2 varianti: ülim lollus või ülim entusiasm (viimase puhul ratsionaalne otsus polegi muidugi oluline tegur)