seppa kirjutas:
Piduriklots võib lahti olla ,kaitseplekk võib vastu käia.
Piduriklots lahti ? Kui pidurdades kolb surub klotsid vastu ketast, siis peaksid klotsid pinge alla minema ja kolin peaks just kaduma ju ? Või ei ? Mida ma ka autodest tean. Piduriketta kaitseplekki üldse pole kuna ununes laagri vahetusel tagasi panemata
-motomees- kirjutas:
isegi kardaani muhvi/tugilaagri purunemisel võib see heli tunduda esiratta koopast tulevana.
Jah, see muhv pole enam esimeses nooruses kuid pidurdamisel muutub hetkega kolin valjemaks ja piduripedaali vabastades kolin muutub vaiksemaks. Sõites ühtlasel kiirusel ja hoida vasaku jaga kergelt pidurit peal juba kolin valjeneb. Seega kuskil tõesti peab vist piduris see asi olema
usku kirjutas:
ja kui pidurisadul on kinni, siis tseki üle, et rattamutrid/poldid oleksid õige koonusega (st valuveljel valuvelje polt) ja et veljel oleks (õige) tsentreerimisrõngas juhul kui pole originaalvelg.
Jah, poldid ei vasta hetkel veljele kuna varuratas on all, aga esimesed 2 nädalat varurattaga oli kõik korras, kolin tekkis paar päeva tagasi.
kiirenissan kirjutas:
piduri sadul on kinni ilusti?
Ennem pimedas tungraua peal ei saanud aru, eks selle kontrollin kindlasti üle.