Suska kirjutas:
Mis on selliste diisel mersude tüüpvead, eelistatult diislitel?
Silma on jäänud see, aga see on vist päris kaua müügis olnud. Võib-olla on valesti meeles.
http://www.auto24.ee/used/849689Mõned väljavõtted artiklist:
Diislid on küll märgatavalt säästlikumad, kuid nende probleemid on tihtipeale palju kallimalt lahendatavad, õnnetuks võib ses osas pidada just neljaliitrist CDI-d. See on küll kõrgtehnoloogiline ja igas mõttes uhkete näitajatega (560 Nm, 9,6 l / 100 km, 7,8 s 0–100 km/h), kuid vaevab autoomanikke erinevate probleemidega – nõrk on klapiajami ketisüsteem, mille vahetus maksab esinduse andmeil orienteeruvalt 35 000 – 40 000 krooni, esineb kütuselekkeid ja muid toitesüsteemi vigu, EGR-klapi rikkeid, purunevad käigukastide hüdromuhvid jne. Et mootor ja abiseadmed on ka väga kompaktselt kokku pakitud, on iga väiksem töö aeganõudev ja seega kulukas.
Proovisõidul peaks jälgima veermiku ja käigukasti tööd. Kõik peab toimuma sujuvalt ja peaaegu hääletult. Vibratsioon kiirendusel võib tähendada vigast käigukasti hüdromuhvi, seda just 400CDI mudelil.
Bensiinimootorid on väga töökindlad ja lastehaigusi neil ei esine, enam on muresid olnud 400 CDI-mootoriga. Soetamisel pöörata tähelepanu mootori käiguühtlusele, eelistada võiks autosid, millel gaasijaotusmehhanismi ajam remonditud.
Kõik vead 400CDI-ga võib lugeda raskekujulisteks, sest mootor on väga kompaktne ja ligipääsemine peaaegu võimatu. Väikesest kütuselekkest võib saada suuremahuline remont. Nõrk koht on ka heitgaasidetagastussüsteem EGR, mille klapp ummistub ja põhjustab mootori avariirežiimi (remont vaid originaalosa vahetamisega). Veel on probleeme põhjustanud vesijahutusega generaator ja automaatkäigukasti hüdromuhv.
AGA,
kui nende remondiarvete peale mitte mõelda on tegu ikkagi ülimalt mugava autoga.