Niisiis, nüüd siis roppukanti aega möödas viimasest postitusest, kuigi tehtud on ka ikkagi parasjagu, mite pole tühja istutud:D Seega proovin siis viimase kuu aja saavutused üles lugeda.
Kuna ÜV hakkas sept. lõpus lõppema, siis oli vaja sellega midagi ette võtta.
Kuna CO oli paigast natukene ja sumpa oli liiga valju, siis sai vahele topitud sõbra(siinpool suured tänud tem11-le) katalüsaator ning udiam tegi sumpale otsa mõnusa piiraja, mis häält ikka palju vaiksemaks tegi. Kuna swap'i käigus olin eemaldanud signaali, ehk tuut-tuut'i, siis sai ka see pandud uus ja parem(vana ei leidnud üles) ning sai päris mehiselt madala häälega asi, pmst kui keegi sul seda taga signaalitaks, ega ei ütle küll, et väike siivik su taga on:D

Läksime siis Põlva poole ülevaatusele(Võru ülevaatusest kuidagi nõme ja ebaviisakas mulje jäänud). Ülevaatusega jäin väga rahule, normaalsed inimesed, ajavad head juttu ja proovivad aidata, mitte ei nu__i ainult näkku:D Kõik muud asjad olid korras, kuid kuna summuti polnud originaal, siis sain tänu sellele korduva, heliga probleeme polnud, lihtsalt omavoliline ümberehitus pmst ju. Mina olin rahul, sain veel kuu aega korduvaga sõita pmst ning kuna ÜV kutid olid positiivsed, polnud grammigi vihane korduva üle.
Väike sõbrapilt kah, tem11'ga:

Kuna ei tahtnud korduvaga väga sõita ringi Võru mentide ees, siis tahtsin kiirelt õiget ÜV'd saada ja sai siis sumpat nuputama hakatud jälle. Kati andsin sõbrale tagasi, kuna Co oli niigi normide piiris. Sain teada, et Võrus, eelülevaatuse ajal oli võetud max normiks katiga auto norm, ehk 0.500, kuid kuna mul passis kat'i pole, siis on õige norm 3.500, nii võeti ka Põlvas, mina sain 0.700, seega sellega probleeme polnud:D Stock sumpa aitas taaskord tagasi panna udiam ning siiani ongi stock all. Sai siis õhtul jälle Põlva poole kimatud, kuid kahjuks jõudsime liiga hilja:

Sai ka uuritud telefoni teel, et kui palju korduv Põlvas maksab, siis vastuseks tuli stiilis vastus "inimene on niigi kurb, et ta korduva sai, ei hakka meie teda enam kurvastama, seega korduv siiski tasuta" ja mulle hakkas Põlva aina rohkem meeldima. Läksin siis õigel ajal kohale, vaadati üle ning öeldi, et "aasta pärast näeme":D Seega mul oli kehtiv ÜV ja aasta aega muretut aega, loodetavasti:P
Mingi päev sai mõtlema hakatud taaskord uue bassika paigaldus üle(mis juba garaages seisab ligi 2kuud) ning üleüldse pagassi paigutuse üle. Mingi algeline pilt kah, kuid hetkel on plaaniks jäänud nii, et bassikas tuleb ettepoole, vasakule alla tuleb aku ning paremale alla tuleb kaitsmekarp ja pudipadi laegas ning see kõik jääb sellisele tasandile, et säilib tehase pagassipinna kõrgus.

+Sai ette võetud võimendi väike fix'imine, kuna ühe kanali RCA on pikemat aega pmst juuksekarva otsas olnud, panin selle uue:

Ning sai ka punane tuluke rohelisega asendatud, et ikka sama ja ühte teemat säilitada:

Väike loogikavastane tegu ka tehtud ja hakatud autot kõige sitasemal ajal küürima, pesema, hooldama, poleerima ja vahatama:


Tehtud on ka esimesed katsetused salongitooni hallist mustaks muutmise osas, kõige hullem ei saanudki, nats liiga läikiv ainult:

Ja kõige karmim fakt, mida avastasin juhusliku jutuajamise käigus on see, et mul võib olla vale õli sees. Kuigi leedud olevat just õlivahetuse ära teostanud, jäime mõtlema, kas ikka õige õliga. Uurisin paar haigena oldud päeva ning tuli välja, et 10w60 on sellele motole, Eesti ilmade + normaalsõiduga(mitte ringraja sõiduga nagu see moto algselt mõeldud oli) väga-väga halb. Ning sai teostatud kiiremas korras õlivahetus täissünt 5w40 peale, koos tutnoi õlifiltriga.
Õlivahetuse kilometraaz(see siis vana spidobloki järgi, kuna täpset selle moto läbisõitu ei tea ning kasutan neid kellasid edaspidi edasi):

Õlivahetusjärgne udunechillpilt kah japsidega(vasakult siis tem11-mina-udiam):

Kuigi mootor töötas peale swap'i täitsa normaalselt, va. üks väike klõbin mis harva sisse lõi ja ei häirinud, siis hakkas see klõbin + palju muid väikseid klõbinaid pärast õlivahetust väga-väga kõrva. Eeldan, et viga oli selles, et eelmine õli oli teise tihedusega ning hoidis nats klõbinaid tagasi. Viga siis klapivahedes. Kuna kellelgi lähiümbruses aega olnud ei ole, siis ostsin ise lehtkaliibrid(mille hinnavahe kõigub vastavalt poodidest sama komplekti kohta ligi 2eurost kuni 17euroni) ja hakkasin timmima:

Ligi hästi ei pääsenud, sest regullkruvi oli sügavuses, seega pidi improviseerima:

Paika ma neid väga hästi ei saanudki ja klõbin jätkus. Minu viga siis selles, et kuna pole kunagi regullinud, ega näinud regulle, siis ei olnud seda tunnetust, et kui tihedalt see kaliiber seal vahel olema peab, aga vähemalt on ära proovitud. Teisip-kolmap läheb natukene kogenenuma inimese kätte, kes asja paika paneb.
Kuna aga mul muud tarka teha polnud, kui moto osaliselt lahti oli, siis mõtlesin, et eemaldaks natukene vana õli kohtadest kust õli nii lihtsalt ei vahetu ning sai süstlaga ja voolikuga mõndadest raskestiligipääsetavatest kohtadest vana õli eemaldatud ja uuega asendatud(tean, et asendub ise, kuid ei hakanud venitama), selline siis vana õli mõndadest kohtadest:

+ võtsin kätte lõpuks kaua edasi lükatud IAC ja FITV sensorite vms puhastamise. Ootasin, et see on raskem, kuid tuli välja, et pole. 8mm, 10mm ja 12mm padrun, kõristi + WD-40 oli kõik mida selleks vaja:D Hämmastavalt palju paska tuli ikka välja mõlemaist + tühikäik muutus hämmastavalt stabiilseks ning paremaks pärast puhastamist, soovitan kõigil see lihtne pull ära teha:P


Kuna on vaja mõelda ka talverehvide peale(ei taha enam 13tolliseid pitsalõikureid alla panna) ja 15tollistele odavaid 50mõõdus rehve leida eriti ei ole väga(ei ole vaja okidoki jne linke pakkuma hakata, fakt lihtsalt see, et 65kõrgusega rehve on sittakanti rohkem kui 50nega), siis võtsin sõbra käest 15tollise velje koos 55kõrgusega rehvigal laenuks ja proovisin alla ning tulemus on see, et võin otsida endale 50 ja 55kõrgusega talverehve(see velg jääb talveveljeks, suveks tuleb midagi ilusamat, siis kas 15 või 16tollist ja mingi 5kodaraga asja):

Teha on veel palju ning loodan asja 29ndaks korralikult nurruma ja timmi saada. Imelik ka see, et paar päeva enne õlivahetust VTEC enam ei töötanud ja auto oli üli uim, hetkel õlivahetusega asi palju ei ole paranenud, kuigi sain paar päeva tagasi peale tühikäigu sensorite ja musta õli eemaldamist korraks VTECi toimima 2-3käigul, esimesel käigul vTECi siiski pole:S Peab nuputama. + vaja vahetada alumised sarniirid, pooltelje kaitsekumm(mõlemad kodus kapi peal, pole aega olnud), käia ära veel sillaregullis ning tegeleda pagassiga). Hetkel kütusekuluks linnas tulnud 8.7l/100km, seda siis kui VTEC toimis ja sai peenestatud ka natu, hetkest kulu ei tea, kuid loodan pärast uut õli, sensorite puhastust, klapiregulli, silla kordasaamist ja sillaregulli seda veel väikemaks saada:D
Hetkeks siis kõik(mis meelde tuli, sest tegemist rohkem kuu jooksul kui siin kirjas), teen täna paar müügikuulutust ka valmis vanade rehvide ja velgede kohta ning viska siia posti ka, saab natukene finantsi uute/kasutatud talvekate jaoks:P