Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 20:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.09.2011 15:48 

Liitunud: 02.01.2009 16:50
Postitusi: 47
djelton kirjutas:
No päris vali pole, madal pigem, sellist kriiskavad rallika häält välja ei anna õnneks:D Kuigi pakun, et ületab 80db ilusti, kuigi jääb raudselt alla 100:D Plaan tühja kati asemele mingi resokas vahele orgnnida, peaks natukene mahedamaks asja muutma:D

ca. 80db on neil stock konditsioonis. Sul peaks ta sinna kuhugile 95 kanti jääma. Linnasõiduks muidu jah natuke vali siiski 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.09.2011 16:00 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Hetkel ongi vaja eelkõige ÜV ära teha, saan sõbralt kati alla panna, siis peaks CO korras olema, aga sumpaga nüüd nuputan ja kahetsen, et oli seda just enne ülevaatust vaja nussida:D Nüüd ple kuskilt stock Civicu sumpat laenata, sedaani omad jäävad liiga väljaulatuma:(

Lähiajal plaan hetkel tühja kati asemele resokas sebbida, siis peaks vaiksemaks võtma ja mõnusamaks:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.09.2011 20:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
maidul resokaid ei ole üle?

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.09.2011 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2010 20:00
Postitusi: 230
Väga ilus masin,eriti meeldib see kergelt vihmane pilt 8)
Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 24.10.2011 01:00 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Niisiis, nüüd siis roppukanti aega möödas viimasest postitusest, kuigi tehtud on ka ikkagi parasjagu, mite pole tühja istutud:D Seega proovin siis viimase kuu aja saavutused üles lugeda.

Kuna ÜV hakkas sept. lõpus lõppema, siis oli vaja sellega midagi ette võtta.
Kuna CO oli paigast natukene ja sumpa oli liiga valju, siis sai vahele topitud sõbra(siinpool suured tänud tem11-le) katalüsaator ning udiam tegi sumpale otsa mõnusa piiraja, mis häält ikka palju vaiksemaks tegi. Kuna swap'i käigus olin eemaldanud signaali, ehk tuut-tuut'i, siis sai ka see pandud uus ja parem(vana ei leidnud üles) ning sai päris mehiselt madala häälega asi, pmst kui keegi sul seda taga signaalitaks, ega ei ütle küll, et väike siivik su taga on:D
Pilt


Läksime siis Põlva poole ülevaatusele(Võru ülevaatusest kuidagi nõme ja ebaviisakas mulje jäänud). Ülevaatusega jäin väga rahule, normaalsed inimesed, ajavad head juttu ja proovivad aidata, mitte ei nu__i ainult näkku:D Kõik muud asjad olid korras, kuid kuna summuti polnud originaal, siis sain tänu sellele korduva, heliga probleeme polnud, lihtsalt omavoliline ümberehitus pmst ju. Mina olin rahul, sain veel kuu aega korduvaga sõita pmst ning kuna ÜV kutid olid positiivsed, polnud grammigi vihane korduva üle.

Väike sõbrapilt kah, tem11'ga:
Pilt


Kuna ei tahtnud korduvaga väga sõita ringi Võru mentide ees, siis tahtsin kiirelt õiget ÜV'd saada ja sai siis sumpat nuputama hakatud jälle. Kati andsin sõbrale tagasi, kuna Co oli niigi normide piiris. Sain teada, et Võrus, eelülevaatuse ajal oli võetud max normiks katiga auto norm, ehk 0.500, kuid kuna mul passis kat'i pole, siis on õige norm 3.500, nii võeti ka Põlvas, mina sain 0.700, seega sellega probleeme polnud:D Stock sumpa aitas taaskord tagasi panna udiam ning siiani ongi stock all. Sai siis õhtul jälle Põlva poole kimatud, kuid kahjuks jõudsime liiga hilja:
Pilt

Sai ka uuritud telefoni teel, et kui palju korduv Põlvas maksab, siis vastuseks tuli stiilis vastus "inimene on niigi kurb, et ta korduva sai, ei hakka meie teda enam kurvastama, seega korduv siiski tasuta" ja mulle hakkas Põlva aina rohkem meeldima. Läksin siis õigel ajal kohale, vaadati üle ning öeldi, et "aasta pärast näeme":D Seega mul oli kehtiv ÜV ja aasta aega muretut aega, loodetavasti:P


Mingi päev sai mõtlema hakatud taaskord uue bassika paigaldus üle(mis juba garaages seisab ligi 2kuud) ning üleüldse pagassi paigutuse üle. Mingi algeline pilt kah, kuid hetkel on plaaniks jäänud nii, et bassikas tuleb ettepoole, vasakule alla tuleb aku ning paremale alla tuleb kaitsmekarp ja pudipadi laegas ning see kõik jääb sellisele tasandile, et säilib tehase pagassipinna kõrgus.
Pilt


+Sai ette võetud võimendi väike fix'imine, kuna ühe kanali RCA on pikemat aega pmst juuksekarva otsas olnud, panin selle uue:
Pilt

Ning sai ka punane tuluke rohelisega asendatud, et ikka sama ja ühte teemat säilitada:
Pilt


Väike loogikavastane tegu ka tehtud ja hakatud autot kõige sitasemal ajal küürima, pesema, hooldama, poleerima ja vahatama:
Pilt

Pilt


Tehtud on ka esimesed katsetused salongitooni hallist mustaks muutmise osas, kõige hullem ei saanudki, nats liiga läikiv ainult:
Pilt


Ja kõige karmim fakt, mida avastasin juhusliku jutuajamise käigus on see, et mul võib olla vale õli sees. Kuigi leedud olevat just õlivahetuse ära teostanud, jäime mõtlema, kas ikka õige õliga. Uurisin paar haigena oldud päeva ning tuli välja, et 10w60 on sellele motole, Eesti ilmade + normaalsõiduga(mitte ringraja sõiduga nagu see moto algselt mõeldud oli) väga-väga halb. Ning sai teostatud kiiremas korras õlivahetus täissünt 5w40 peale, koos tutnoi õlifiltriga.
Õlivahetuse kilometraaz(see siis vana spidobloki järgi, kuna täpset selle moto läbisõitu ei tea ning kasutan neid kellasid edaspidi edasi):
Pilt


Õlivahetusjärgne udunechillpilt kah japsidega(vasakult siis tem11-mina-udiam):
Pilt


Kuigi mootor töötas peale swap'i täitsa normaalselt, va. üks väike klõbin mis harva sisse lõi ja ei häirinud, siis hakkas see klõbin + palju muid väikseid klõbinaid pärast õlivahetust väga-väga kõrva. Eeldan, et viga oli selles, et eelmine õli oli teise tihedusega ning hoidis nats klõbinaid tagasi. Viga siis klapivahedes. Kuna kellelgi lähiümbruses aega olnud ei ole, siis ostsin ise lehtkaliibrid(mille hinnavahe kõigub vastavalt poodidest sama komplekti kohta ligi 2eurost kuni 17euroni) ja hakkasin timmima:
Pilt

Ligi hästi ei pääsenud, sest regullkruvi oli sügavuses, seega pidi improviseerima:
Pilt

Paika ma neid väga hästi ei saanudki ja klõbin jätkus. Minu viga siis selles, et kuna pole kunagi regullinud, ega näinud regulle, siis ei olnud seda tunnetust, et kui tihedalt see kaliiber seal vahel olema peab, aga vähemalt on ära proovitud. Teisip-kolmap läheb natukene kogenenuma inimese kätte, kes asja paika paneb.


Kuna aga mul muud tarka teha polnud, kui moto osaliselt lahti oli, siis mõtlesin, et eemaldaks natukene vana õli kohtadest kust õli nii lihtsalt ei vahetu ning sai süstlaga ja voolikuga mõndadest raskestiligipääsetavatest kohtadest vana õli eemaldatud ja uuega asendatud(tean, et asendub ise, kuid ei hakanud venitama), selline siis vana õli mõndadest kohtadest:
Pilt


+ võtsin kätte lõpuks kaua edasi lükatud IAC ja FITV sensorite vms puhastamise. Ootasin, et see on raskem, kuid tuli välja, et pole. 8mm, 10mm ja 12mm padrun, kõristi + WD-40 oli kõik mida selleks vaja:D Hämmastavalt palju paska tuli ikka välja mõlemaist + tühikäik muutus hämmastavalt stabiilseks ning paremaks pärast puhastamist, soovitan kõigil see lihtne pull ära teha:P
Pilt

Pilt


Kuna on vaja mõelda ka talverehvide peale(ei taha enam 13tolliseid pitsalõikureid alla panna) ja 15tollistele odavaid 50mõõdus rehve leida eriti ei ole väga(ei ole vaja okidoki jne linke pakkuma hakata, fakt lihtsalt see, et 65kõrgusega rehve on sittakanti rohkem kui 50nega), siis võtsin sõbra käest 15tollise velje koos 55kõrgusega rehvigal laenuks ja proovisin alla ning tulemus on see, et võin otsida endale 50 ja 55kõrgusega talverehve(see velg jääb talveveljeks, suveks tuleb midagi ilusamat, siis kas 15 või 16tollist ja mingi 5kodaraga asja):
Pilt


Teha on veel palju ning loodan asja 29ndaks korralikult nurruma ja timmi saada. Imelik ka see, et paar päeva enne õlivahetust VTEC enam ei töötanud ja auto oli üli uim, hetkel õlivahetusega asi palju ei ole paranenud, kuigi sain paar päeva tagasi peale tühikäigu sensorite ja musta õli eemaldamist korraks VTECi toimima 2-3käigul, esimesel käigul vTECi siiski pole:S Peab nuputama. + vaja vahetada alumised sarniirid, pooltelje kaitsekumm(mõlemad kodus kapi peal, pole aega olnud), käia ära veel sillaregullis ning tegeleda pagassiga). Hetkel kütusekuluks linnas tulnud 8.7l/100km, seda siis kui VTEC toimis ja sai peenestatud ka natu, hetkest kulu ei tea, kuid loodan pärast uut õli, sensorite puhastust, klapiregulli, silla kordasaamist ja sillaregulli seda veel väikemaks saada:D

Hetkeks siis kõik(mis meelde tuli, sest tegemist rohkem kuu jooksul kui siin kirjas), teen täna paar müügikuulutust ka valmis vanade rehvide ja velgede kohta ning viska siia posti ka, saab natukene finantsi uute/kasutatud talvekate jaoks:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 24.10.2011 15:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2009 14:18
Postitusi: 211
Edu;) On alles viitsimist teha autot :D .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 24.10.2011 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Mulle kurdeti jah ,et pisike punn põlvas :d Krt selle vteciga ka ilge jama koguaeg.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 02:31 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Niisiis, kuna endast asja klappide regullil polnud, siis sai ikkagi Siiviku heaolu huvides viidud asi natukene targema inimese kätte.

Pärast regulli oli auto küll vaiksem ja ühest klõbinast saime lahti, aga kaks tükki jäi sisse. Uurisime ja puurisime seal ning leidsime, et esiteks on vaja orgunnida uus väljalaske kollektori tihend, sest see laseb läbi ning lisaks sellele,teatud pööretel lööb olemasolevale tihendile resonantsi sisse,mis teeb peenikest plekiklõbinat:D

Teine probleem mis selgitasime, on hüdrotõukuridklõbisevad, seega käidi tipa-tapa poes ning osteti Liqui Moly hüdrotõukurite spets õlilisandit:
Pilt
Aga kuna hetkel on õli grammikene üle MAX märgi(eeldan, et see ka üks põhjusi, miks VTEC tuleb ja läheb:D), siis saab kõigepealt homme/ülehomme natukene õli välja lastud ning seda õlilisandit tarvitatud.

Pärast klapiregulli läks minek küll roppu kanti paremaks kui vahepeal:D Mitte päris selleks mis alguses, aga noh, õlide ja muude kammide vahe ikkagi:D Peab nuputama.
Isegi VTEC'i lööb juba aeg-ajalt esimese käiguga taha, aga see ka kuidas kunagi, hetkel ajan selle süüks õlikogust.

Loodetavasti saab siiski laupäevaks timmkorda:D Kuigi kruiisi ajal sõidab roolis teine inimene kui mina, pole hullu:D Mina olen kõrvalistmel ja targutan oma pohmase peaga, sest reedeks planeeritud väikene üritus ning kaineks raudselt ei saada:D


Homme/täna saab seda Civicut ka Tartus taaskord näha(TÜ avatud uste päevadele minek:D), seega kes näeb, võib julgelt ligi tulla juttu ajama või kõned peale tõmmata(55536411):P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
djelton kirjutas:

Teine probleem mis selgitasime, on hüdrotõukuridklõbisevad, seega käidi tipa-tapa poes ning osteti Liqui Moly hüdrotõukurite spets õlilisandit:
Pilt

kuidas sul saavad hõdrotõukurid klõbiseda, kui sul on manuaalselt regullitavad klapid??:D:D:D:D:D:D ma rääkisin sulle seda juba ammu, et sellel ei ole ju hüdrokaid, kui regullida saab:D hüdrokad regullivad automaatselt klapivahesid:D

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 10:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2010 18:56
Postitusi: 214
Asukoht: Tartu
Pilt

_________________
Autode pildistamine, müügipildid, ilupildid - http://kirilldremljuga.eu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 10:53 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Njah, tunnistan enda viga, hakkasin nüüd ka mõtlema, et midapekki ma korraldanud oleks peaaegu:D Jäi kuskilt selle video algus väga kummitama kunagi ammu ja siis eile kahtlase peaga(terve päev oli miljon mõtet peas) mõtlesin, et mul vtecil eraldi tõukurid, kuigi vtec töötab hoopis testmoodi:D
(http://www.youtube.com/watch?v=9CzQ0e8g_6w)

Sisse seda pole veel valanud, aga ideejärgi vist midagi halba teha ei tohiks või...? St. nknii muffigi ple sellega teha, äkki midagi siiski aitab(st. kui ta mõeldud hüdrotõukurite klõbina vastu,siis äkki hoiab mingi teise osa vahel ka klõbina ära):P

Agajamh, selline nagu klõbin vms hääl on imelik sees motos mida alguses polnud. Minujaoks on mootor kõvasti lärmakam ning minule, kui diislivihkajale(ei vihja mittekellelegi isiklikult, peres isegi 2 ülejäänud autot diislid, lihtsalt mulle ei meeldi:D) meenutab nats vaikse disla häält, kuid kedagi teist ei häiri:D

Pmst kui keegi Tartus viitsib targem, võib üle kuulata seda mootorit natukene täna päeval:D


[Mõnus lugeda, kui teed teinekord pika posti, pika tekstiga ja suure tööga ja vaevaga, siis on vaikus, aga SR foorumis on 100% garanteeritud, et kui teed mõne väikse vea, on kohe sada kutti seda välja toomas:D(Palun ärga alustage sellest diskussiooni, ei viitsi sellest teemast OT'd teha:D)]

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 18:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Proovi paksemat õli,küll siis klõbin ära kaob ;) .Eks see lisand ongi mingi paksendaja ka küllap vms.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 20:30 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Seda kindlasti:D Ennem oligi sees ju 10W60, lihtsalt igalpool Hondafoorumites välismaa omn'ades oli kirjas, et selle peaks kiirelt välja vahetama, kuna ülisitt sellele motole + tossas ka räigelt, nüüd panin tutika 5w40 sisse, mis talveks parem ja üldse sellele motole sobivam ja siis just hakkaski klõbin pihta:D Eks tuleb järgmise vahetuseni ära kannatada, pole nii rikas, et iga paarisaja km järel õli vahetada:D

Positiivse tulemusena tänasest Tartus käigust sain kütusekulu tulemuse:D Panin kodulähedal olevas tanklas paagi ääreni täis ning siis uuesti Võrru jõudes ning sain keskmiseks kuluks natukene alla 6.5l/100km
Seal sees siis on 10km Võru linna, 10km Tartu linna ja maanteesõitu Võrust-Tartu-Võrru, mis omakorda sisaldavad üle 10ne möödasõidu, kuna olime loengusse hiljaks jäämas:D Ütleks, et suht positiivne, pmst saaks sarniirid vahetatud, sillaregull tehtud, sisselaskekollektori tihend vahetatud, klõbin üles otsitud ja ökotades, sest hetkel oli suht agressiivne sõit :S , siis peaks vast isegi normaalselt veel alla saama, aga ega see mingi ökopunniks mõeldud ka ei ole, see lihtsalt boonus:D Ise olen väga rahul, kuna 1.3mega käidi tartus ära 9l/100km ökotades, aga too oli väga katki ka:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
djelton kirjutas:
nüüd panin tutika 5w40 sisse

elton, sa peaks naljasaate tegema:D:D krdi koomik ikka, kes see siis kellegi kasutatud õli enda mootorisse paneb siis??:D:D:D
sorry, sa lihtsalt nii naljakas:D
Aga ära siis sellepärast homme sumpsi laenamata jäta mulle:D muidu ma sus sünnipäevale ei tule:D

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.10.2011 23:42 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
No ofc ei pane keegi kasutatut, lihtasalt ütled nii, st. ütled ju ka, et nt. valad klaasi ääreni täis, kuigi pole mingit moodi võimalik mitteääreni Täis valada:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7