shift kirjutas:
fertiger kirjutas:
Minister kirjutas:
Keegi oskab kommenteerida Kelly Winter Ice rehve? Peaks vist olema Goodyeari tütarfirma? Kuidas nendel pidamise ja müraga on? Tasub üldse nende ostu kaaluda, või pigem vaadata midagi muud?
blabla..
Milleks üldse jännata nende suurfirmade tütarfirmadega (Kelly, Kleber, Nordman, Barum ntx)? Osta ikka originaal ja naudi sõitu. Kui raha pole, keera vallai alla. Hiinakad unusta ka ära...Simpel
Ah ole v**t vähe.. Kelly, Kleber ja Barum on väga okeid rehvid. Parem osta tutikas eelnimetatud rehv, kui kaks aastat vana GY, Nokian või mis iganes muu ORIGINAAL rehv. Ja kui sul niivõrd hea NÄPUTUNNETUS on, et ütled enne libedal sõitmist kohe ära, et kas rehv kõlbab sõita või mitte, siis sa ei kirjutaks siin, vaid oleksid kuskil suures rehvifirmas mingi tarkpea..
Ja mingi taastatud rehv peaks ka parem olema kui suurfirmade tütarfirmade omad..? edu sulle
Kui sa just jäärada ei sõida või ei võistle, siis tavakasutajale pole mingit vahet, kas ta on Continental IceContact BD, Nokian HP 7, GoodYear UG 500 või Kleber.
Kas ma võrdlesin tutikaid tütarfirmade rehve kasutatud originaalidega?
Kas ma väitsin, et tütarfirmade rehvid on halvad?
Pidasingi nimelt silmas, et tavakasutajal polegi erilist vahet kas tütarfima rehv või prott. Ja milleks siis rohkem maksta???
Firmakatega on nati teine teema. Nad on lihtsalt paremad

Iseasi kas seda märgatakse või mitte. Ning kas selle vahe eest ollakse nõus maksma ca 2x rohkem. Enamik inimesi ei vaata kunagi rehviteste, ka müra huvitab väheseid. Peaasi, et oleks odav rehv. Protte üldjuhul ei taheta jah, ostetakse pigem miski hiinakas alla ja siis poole talve pealt on minu juures tagasi, et rehv ei pea...
Ja ntx on vallai rehv hakka 2 mustriga üks parima pidamisega rehve üldse. Ainult sõidumüra on õudukas. Kui mind ei usu, siis tsekake talvel jäärajal, mis rehvid kellelgi all on

Kõigest 15 aastat tegelen rehvidega
