Terv,
selja taga siis võrdlemisi produktiivne nädalavahetus, kuna olid suhteliselt kiired päevad, siis ma ei viitsinud ja ei jõudnud väga igal õhtul sissekannet teha ja teen selle siis täna ära.
Nimelt sai eelmise nädala jooksul ära tellitud vähe juppe, Ladu24.ee 'st võtsin ligi lambda anduri, Detail.ee 'st tellisin käändmiku, mis mu autol vigane oli.
Kolmapäeva õhtul tulin koju ning neljapäeva hommikul ärkasin, majandasin vähe, käisin tiiru linnas, kus võtsin veel termostaadi ligi ning mingi moment jõudis minuni SmartPOST'i SMS, et mu lambda andur on kohal. Käisin jubinal järgi ja läksin siis koju sööma ja seejärel garaazi.
Uus andur on kirjade järgi miski universaalne teema (vahet pole, Opeli peale ei ole mõtet liiga palju raha raisata ja eesmärki täidab).

Alustasin termose vahetamisega, mis on õnneks Opelil VÄGA mugavaks tehtud, kapott lahti, 3 kruvi lahti, termose ülemine osa küljest, klapp välja ja uus sisse. Kui see oli valmis, võtsin siis ette lambda anduri.
Vahetus oli samuti mugav, sai kiiresti ta kätte (polnud kinni roostetanud ega muud jamad), ühendused korda tehtud, tagasi sisse keeratud ja sellega oli ühel pool.
Pärast seda kui kogu süsteem sai ära õhutatud liikusin koju ära. Järgmine päev algas siis testsõiduga Tartusse

, kontrollimaks kuidas siis küttekulu muutunud on, kokku sai läbitud miski 170-180 km (Võru-Tartu-Võru) ja Tartus omajagu paarutamist ning keskmine oli ca 7.12 l /100 km, arvestades seda, et linnas jaurasin siis, kui oli palju liiklust, olen ma tulemusega rahul. Peetis lambdaga oli kulu nagu R6'el, aga minek nagu R4'jal

... keskmine ca 11 l / 100 km.
Tartus olles sain ühtlasi sõnumi, et mu käändmik on kohal - taaskord SmartPOST, mis seal ikka ... Võrru jõudsin umbes 17.30 paiku, korjasin paki ära, kodus sõin vähe ja garaazi mässama, alustasin kell 18 ja lõpetasin vähe pärast 22. Tulemusega jäin rahule, käändmik vahetatud, enam ratas ei käi 1cm sisse-välja. Pärast vahetamist tegin proovisõidu ja jäi kimbutama mingi kole kolin, põhjuseks siis kundepoolne kutu stabika varras, selle vahetan ära ilmselt reedel või laupäeval koos stabika puksidega.
Kui see tehtud, siis jääb ainsaks hädaks tagumise stabika ühe puksi kronsteini tegemine ja siis on timm.
Tööde käigus sai ühtlasi kontrollitud ka üldrihma kui ka mootoririhma, minu lohutuseks võin öelda, et rihm on täitsa korras veel (ilmselgelt võtan vahetuse päevakorda, kuid kannatab vähe oodata sellega veel), pole mõrasid, söödud kohti ega midagi. Seega timm värk.
Praeguseks siis kõik, loodab, et see nädal saab koolis vajalikud asjad ära tehtud, siis koju ja timmib selle viimase kolina ka ära, jubedalt häirib see kondi kolin, kõige rõvedam heli üldse sillas mis olla saab

.
Terv, Kirill.