krss kirjutas:
Kunagi omanud ix-i lühiajaliselt, aga oli selline 150tkm kirikuõpetaja auto, dokumentatsiooniga alates kauplusest. Kuna samal ajal omasin ka Quattrot, käisin mõlemaid peenestamas jääradadel ja bemmi puhul meeldis kohutavalt just neliveoskeem, mis käitub pigem kui tagaveoline (mitte neliveoline), aga ringiajad ning edasiastumine 2.8 128kW Quattrost paremad... vähemalt minu sõiduoskuste juures. Suurimaks miinuseks jällegi olematu vääne tühikäigul (nagu ka tollel Audi mootoril). Passiivselt otsin midagi sarnast naise jaoks, aga kardan kah neid summasid, mis nendel sildadesse maetakse. Kui avalikult ei taha öelda, äkki vihjad ps kaudu, palju selle eest maksma pidid?
huvitav isend, ma ei kardaks silladetailide pärast, kui auto naisele ostad, kuna mingiajatagant tuleb nii või naapidi korraline hooldus teha, nagu igal 4x4 liikuril (linnamaasturil).
Muidu, kas müratase on salongis suurem ka, kui tavalisel taguveolisel ?
Silladetailide pärast karta ei olegi mõtet, vastupidavus on neil hea. Probleemiks on lihtsalt ix-le spetsiifiliste veermikudetailide saadavusega. B-varuosana miskit väga ei liigu ning A-varuosade hinnad on samuti tagaveolisega võrreldes kallimad.