Niisiis, reede hommikul oli väga positiivne uudis, et Maidu oli hommikul mu sumpsi ümber teha ning rehvi/velje vahele jäi lausa 10cm:D Ei suuda vist pikka aega ära tänada, sest ilma temata poleks mingit minekut olnud:D
Pärast tema käest auto saamist märkasime, et mingi hull vibra onsees, kui üle 80ne sõita. Selge, tagasi rehvitöökotta. Seal sai sisi natukene muditud ja uuritud ning lõpuks oli asi endalolluse taga kinni. Kogematta x-asjaoludel oli ühe velje sisse sattunud ligi poolkilo liiva mis seda vibra põhjustas.
Seega see sai lahendatud, aga kuna väike vibra jäi sisse, sai ikka töökotta tagasi mindud ning seal uurides selgus, et mul tõmbab vasaku piduriklotsi peale:S Rainer siis timmis ja majandas natukene vana klotsiga, lihvis sitta maha nurgast ja värki ning oligi korras. Ajutine lahendus kui nii öelda, sest väljumine pealinna oli 30minta kaugusel:D
Pilt siis enne Võrust väljumist uute rehvidega ning pealinnale kohaselt viskasin ka kilbid velgedele külge tagasi. Täitsa värskendav vaadata nagu uusi velgi vaatad(minu jaoks). Koopavahe jäi ka mõnusalt stabiilne, ei ole talveks liiga džiip, ei ole talveks liiga madal, selline mõnus vahepealne kõrgus hetkel:D

Terve tripp kulges probleemivabalt kuni tagasitee lõpusirgeni. Nimelt kuskil 30km Võrust viskas jälle vibra sisse, eest vasakult täpsemalt, seega probleem teada, jälle klots peal. Longati siis 60-70km/h Võrru ära, sest siis vibra polnud ning kartsin ketast kõveraks ajada.
Keskmiseks kütusekuluks Võru-Tartu-Tallin-Tartu otsal tuli 7.8l/100km, ehk täitsa arvestatav, kuna Tartu ja Tallinna linnaliiklust tuli kokku ligi 100km jagu ning sain ka aru, et "Võru" polemingi linn, kus linna-kütusekulu arvestada:D
Ning tagasi Tartust-Võrru longates tuli keskmiseks 10.07l/100km, mis suht arusaadav, kui aeglaselt tinistada sellise vahepealse kiirusega + pidur jeballeeris:D
Terve tripi jooksul käitus siivik hästi ning eitahtnud mind kordagi ära tappa(erinevalt suvel tehtud Tallinna otsast). See oli siis esimene pikem ots uue mootoriga:P
Täna sai esimese asjana peale kooli ka uued klotsid ära ostetud tutikad ning lähevad esimesel võimalusel vahetusse:

Need olid siis esimesed ja ainukesed, mis olid saada. Ei näinud hetkel mõtet mingeid hirmkalleid imeklotse ka ostma, kuna 100% plaan ikkagi suuremate pidurite peale minna, kui seda on stock 1.3me omad ning pole mõtet väga investeerida sellesse süsteemi hetkel:D
Ning viimaks ka pilt, mille pärast oli Tallinnasse minekuga nii kiire ja kindel graafik, kuna istekohad polnud just laita:)
