Pole ammu siia midagi kirjutanud.
Igatahes. Selle aja jooksul, mil ma pole siin kirjutanud, pole midagi eriti muutunud.

Ette said smoke-tuled, pargid peaks ka millalgi ära liigutama suundadesse, praegu lihtsalt sellel pildil ohukad.

Siin pilt, kus ma suutsin numbrimärgialuse jalaga küljest tõmmata. Lisana on piltidel mu parima sõbra tüdruku BMW 525, ning sõbra Ford Escort.

Ning kõige hiljutisem pilt, kus sai peale pandud vanad katuseraamid, mis isa on kunagi ostnud enda 2105-le.
Nendega hakkas edasi arenema plaan. See sisaldab arvatavasti coilover-eid, vaja teha ta ikka madalaks, popiks ja noortepäraseks. Õnneks elan väikeses linnas, kui teatud teid vältida, saab hakkama madala autoga, puuduvad lamavad politseinikud ja kohati isegi suuremad augud.
Ühtlasi, vaja ära teha talle mootoriremont. On kuulda klapitiksu kohati, võib süüa jahutusvedelikku, lekib õli ka veel. Õnneks talvel aega tegeleda sellega. Äkki ka mingi isasem väljalaskesüsteem, parandada sisselaset, kasvõi natukene, et saaks seda masendavat 1.3-e edasi arendada. Aga samas, ta jääb hobi- ja linnaautoks, eks sellega aega on.
Kunagistes plaanides on ära vahetada mootor, lisada audiot, üle värvida jne.
Põhjus, miks ma otsustan vedrustuse kasuks mootori asemel, on lihtne. Selleks aastaks on läbi suuremad rahateenimisvõimalused, suveni ka ei suudaks koguda. Ning noh, eks ilu ka maksab.
Aga jah, auto unarusse pole jäetud, olnud ta omanik nüüd 2 aastat, ning niipea ka temast loobuda ei kavatse. See auto jääb minu kätte seniks, kuni emb-kumb lõpu leiab.