KUI TOIMUB KORRALIK MÄÄRIMINE SIIS ON KÜLUMINE PALJU VÄIKSEM....Kuivalt nühkides saab siin ilmas kõik otsa kui kaua nühkida...(et siis näide..)...

Tõesti vigu ei anna eemaldada mis on juba tehasepoolt tekitatud, aga tublisti annab eluiga suurendada..head õlid mootori pesud et kanalid olex tühjad jne..!!
Väikeste asjadega saab seda päris tublisti tõsta , aga ex muidugi on ka erandeid võib juhtuda et kui liiga palju hoolitsed läheb just laiali...

Ja auto liigub suht viisakalt oma mootorit ja kere arvestades, Bmw diislitega kannatab rammu katsuda küll..muidugi välja arvata 530 td jne.....

buumer84 kirjutas:
siximees22 kirjutas:
Õige pumbad lagunevad kuna valatakse si.. paaki ja mootorid sest lastakse hooldused kõvasti üle..!!
Ise auto remondi töökoja omanik siis näen selliseid juhtumeid päris tihti kus ühe õli või filtriga lastud tervelt 2-3 aastat, millest siis veel rääkida mootor näeb hiljem seest välja nagu korsten...
buumer84 kirjutas:
Pole sellel mootoril häda midagi. Käima läheb ja liigutab keret ka, mida veel tahta

Nuka probleem kadus ära 2003a. Aga ikkagi ei saa ma aru, miks ta sitt mootor on? Kas sellepärast, et inimesed ei viitsi, raatsi teha hoolduseid selliselt, nagu tehas ette näeb ja lastakse koned pilbasteks?
Minu küsimus oli suunatud neile, kes väidavad, et see on sitt mootor

Minu seisukoht on juba ammu selline, et praktiliselt IGAL autol on oma nõrgad kohad, aga kas nad on siis ka kõik kohe sitad? Minumeelest on E39 oma vigadega nt palju hullem, aga las see jääda.
Te inimesed mõelge ennem auto ostu, kas te suudate seda autot ka hooldada nii nagu vaja. Osta võib mis iganes auto, aga hooldused on teinekord midagi muud. Ja kui ostate ning hooldada ei suuda, siis ärge ajage sellist juttu, et see on sitt kone, hoopis ise olid sitt omanik
