Pilte ei ole mõtet praegu teha kuna masin pole veel üle värvitud.
Mitte, et see diisel mingi eriti vastupidav asi oleks, aga ma pigem remondin bensukat topeltkuludega kui sõidan diisliga.. vot niiväga ma lihtsalt vihkan diislit.
Pealegi dislavendadel on samamoodi koguaeg pihustite volladega jamad ja kui õhu vahele saab siis jälle õhuta ja mässa, koguaeg on mootorid neil õlised ja diislised igasugu lekete tõttu mida bensukatel on palju vähem(pole mina ühtegi täiesti kuiva dislat näinud ja ei ütleks, et ma neid vähe näind olen).
Eelmine talv infoautos olin, siis mingi 80% autodest mis ei käivitunud, olid dislad. See talv pole lihtsalt sellist külma veel olnud, et dislade "võlu" välja saaks ennast näidata.
Igatahes, see selleks.
Täna sai tagumist sumpapütti tuunitud jälle, kuna stanges olev auk läheb kinni sai sinna diislistiilis ots tuunitud ja pütile korralikum kinnitus kah, nüüd ei loksu too sääl all enam.
Ka sai tagastange küljesttulemisest villand, ehk siis kumbagi stange otsa selle musta liistu alla puurisin augud, kere külge keevitasin torud mis tulevad sealt aukudest läbi ja toruotsast risti veel pulk läbi, et stange niisama sealt maha ei tuleks.
Kinnitus sai nii hää, et esistangele peaks samasuguse tegema

Üks pildike kah töötegemisest

