Welllo kirjutas:
Seal ongi see asi, mida koguaeg räägitakse. et "naelrehvi eelis lamelli ees tuleb välja AINULT puhtal jääl, seega on naelrehv suhteliselt ebavajalik"
Antud rehvidel puudusid naelad, samuti oli muster enamuses kulunud, muster oli piiri peal politseiniku jutu järgi, ehk siis miski 3mm, video järgi tundub, et vähemgi.
Tegelikult tollel teel võis ka naelast kasu olla, aga enamuses muidugi jah mustrist, aga mustrit selle Jaguari rehvidel ju ei olnud, nii et millest me räägime.
Tegelikult asi ikka päris nii ei ole ka naela osas.
Kui on selline lumesegune tee, nagu too tee oli, siis teatud kokkupuuide on ikkagi ka teega ja kui teel on jää ongi naelast kasu.
Teine koht, kus on naelast kasu on kinnisõidetud lumi ja kinnisõidetud jäine lumi, ka seal on naelast tolku, kuigi lamell on kinni sõidetul lumel ülihea.
Aga meie põhjamaistes tingimustes peavad ikkagi naelad ka alati olemas olema, juhuks, kui neid tarvis läheb.
Loomulikult olgu muster ka väga korralik ja uus, et pehme ja haakuv oleks, sest mustri osakaal on haakuvuses ikkagi väga oluline, isegi jää peal, naelad lihtsalt annavad suure osa juurde pidamist ja nii saadakse veel eriti hea pidamine, juhul, kui on midagi kõva, millest kinni haarata.