Tsiteeri:
naastust pole midagi kasu, kuigi rehv oli samal hooajal soetatud ning evis kõiki naaste.
..siin võib ka veel muid aspekte arvestada...3-4 aastat tagasi toodetud UUED naastud võivad olla sitemad kui samal aastal toodetud lamellrehvid. paljud ei tea tootmisaastast midagi, nende jaoks on tähtis vaid uue rehvi lipik rehvil...mis ma tahan öelda on tehtud copy-paste alljärgnevalt:
The date of production is also known as DOT. The date of production is actually given after the DOT symbol and that’s where the name comes from.The date of production is given in a frame and consists of four digits.The “1109” given in the picture above mean:
A. the first two digits signify the week of the year, i.e. it's the 11th week of the year:mid-March
B. the last two digits is the short version of the year, i.e. 09 means 2009.
Remember not use tyres that are older than 5 years.Such tyres have lost most of their traction and using them may pose a hazard.
Seega, võite osta uued rehvid aga vaadake millal nad on toodetud...tihtipeale on tegemist laojääkidega mitte värsketega...sealt tuleb ka erinevate inimeste erinevad tulemused-arvamused rehvidest...ei saa võtta ainult ühtselt, linnas püdelas lumepa$as pole ehk muidugi vahet aga maakohtades kus tegu on tihtipeale kiilakaga pole tühipalja lamelliga mitte midagi peale hakata, äraproovitud asi: seisva auto võib lihtsalt rattad blokkis teepealt ära lükata...muidugi 90 kmh tunnikiiruse juures ei ole naeltel seda eelist kindlasti nii suurt kuida arvestades et tänapäeva naastud on nn hübriidid siis ma tunnen end erinevates oludes kindlamini naastu kui lamelliga...Igast teste ka alati uskuda ei saa...Mõnedel on lamell heas kirjas.. Oleneb lamellist ka, nt kõvad keskeuroopa jaoks tehtud lamellid, mis meie talves halligi ei pea...naastu tõmbab rehvitestis alla veeremüra, muud näitajad on super...no andke andeks, müra on küll viimane asi mida vaadata kui oma tagumendi ohutus on mängus...siinkohal soovitaks autot siis vahetada millel on veidi mürasummutusse tehases investeeritud või ise investeerida paremasse helisüsteemi sis.
Enda arvamus:
Lamell+ vaikne sõita
+hea pidamine ja käitumine lumes
+ kui 90% talve on lume ja jäävaba.
- reegline pikem pidurdusteekond
Naast+ parem pidamine jääl ( "must" jää hommikul ja õhtul)
+ kiirem kurvisuutlikus ja stabliisem pidamine kurvis nii neli-kui ka tagaveoskeeemiga.
+ parem tulemus ronides jäistes oludes teel olevatsest sügavatest vaaludes välja ( majade vahel sissesõidetud rajad). Lamell rehvidga väikese hoo pealt vaaludest välja sõit ei õnnestunud, liiga libe. Rattad väljas keeratuna liikus auto ikka piki vaalu otse. Sama sai nähtud ka teiste majade vahel liikunud masinate puhul.
+ hea pidamine ja käitumine lumes.
+ Parem pidamine 0-...km kiirendades / ehk siis kohapealt startides.
- naastu müra- ei saa üle ega ümber ja see on ka ainuke miinus naastu puhul.
Seega, kui on valida uus naast või lamell siis läheb valik naastule..põhjuseks mitte ainult linnas liiklemine talvel ja eesti teedeviletsuse haltuuralaadne töö teede korrashoiul. Samas kellegi teise eelistusi selle postiga muuta polnud eesmärk, tegu mu enda eelistusega.