Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 13:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 19.01.2012 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Kõvasti edu ja jaksu, universaale pole ilmselt palju järel ka enam :)

Keegi eespool soovitas volvo üle värvida, ma oskan selle peale ainult tsiteerida: "Ainus hea 400ne volvo on lammutatud 400ne volvo" :D

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 19.01.2012 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Märgin teema ära.
Volvost sai asja, äkki saab sellest ka. :rokib

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 19.01.2012 13:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
krss kirjutas:
Lahe, et ka rauast autosid siia aegajalt tuleb! Igal juhul soovitaksin kaaluda nn ajastukohast tuuningut, ehk siis toonklaasi asemel riidest kardinad, esiots normaalkõrgusel (st uued vedrud, nagu oli tehasest tulles) ja tagaotsale kuni 10cm tõstet, ülemõõdus lai ja kõrge profiiliga rehv laiemaks tehtud plekkveljel jne. Need on kõik asjad, mis on lihtne teha tagasi originaaliks ja lisaks ajastutruule välimusele saad ka sõita mugavamalt, kui noliferite mainstream tuuningustiili esindajad. Igal juhul jälgimist väärt teema! Jõudu!

Kusjuures kõik need asjad peale auto tõstmise on plaanis. Kõrgemaks teda ei tõsta kuna ta isegi kõrge originaalis.
Aga lai plekk punnis veljega on tõesti mu plaanides.

Toonklaasi kohta olen mõelnud, et äkki mingi õrn toon panna.. samas kardinate peale kohe ei tulnudki, see on täitsa hea idee :)

Rookierice, 77-82 toodetud caravane on tõesti eestis vaid 12 tükki arvel, selles aastavahemikus siis toodeti E1 kerega isendeid, samas kuna 82 toodeti ka E2-te, siis ei tea palju sellest 12-st juba uue kerega masinad on :D

Priidik, sellest masinast peab 10x korralikum ja stiilsem masin tulema kui volvo seda on :D

Igatahes tore näha, et paljudele meeldib :) Ehk saab lähiajal juba mingeid uuendusi ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 19.01.2012 13:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Taneli tungival soovil läksin ka mainstreamiga kaasa ja tuunisin pealkirja :D :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 19.01.2012 13:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Mulle ei meeldi teiste järgi teha üldjuhul :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 20.01.2012 19:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
volvost sai asja? Pigem on volvoga palju vaeva nähtud, aga asja ikka pole :?
Antud auto kindlasti vähe mõtekam projekt ja kui korralikult teed siis on asjal ka mõtet, kui ehitad samamoodi nagu volvot siis ma enam kommentaare ei anna.
peaasi et valmis saab :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 20.01.2012 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
karlpoiss kirjutas:
volvost sai asja? Pigem on volvoga palju vaeva nähtud, aga asja ikka pole :?
Antud auto kindlasti vähe mõtekam projekt ja kui korralikult teed siis on asjal ka mõtet, kui ehitad samamoodi nagu volvot siis ma enam kommentaare ei anna.
peaasi et valmis saab :)

Volvo on nn testauto. Minu esimene auto millega ise tänaval ringi sõidan ja seda tehniliselt korras pean hoidma. Erinevalt teistest rullnoksidest ei ole mul olnud 10't autot mida kõike "kõvasti ehitanud" olen, on vaid see üks ja ainus kus on proovitud igasugu asju.

See volvo on pmst mu esimene keevitus, mu esimene suurem värvimine ja üleüldse esimesed suurematsorti remonttööd (noh eks sigulli ole ka omajagu tehtud kunagi aga too ikka omajagu lihtsam ka).

Niiet andke andeks, et volvo pole ühe ropsuga ja ideaalselt üles tehtud, täiustan teda järk-järgult ja minujaoks on ta juba piisavalt asi, et selleüle kasvõi natukenegi uhkust tunda. Aasta lugejate auto panin kinni, enamus sõpradele ja tuttavatele(lisaks ka paljudele võõrastele) ka mu auto meeldib niiet ei saa ta järelikult nii peldik ikkagi olla :D

Antud rekord tuleb nagunii loomulikult korralikult teha, kasvõi juba sellepärast, et tegu on haruldasemat sorti masinaga. Lisaks on see auto mu pikaaegne unistus niiet siin ei saa selliseid lollusi lubada nagu volvol on.

Muideks jäi mainimata, et sain see nädal kätte rekordi stanged. Sain ühe esimese (mis on perfekto) ja kaks tagumist(mõlemad vajavad ülevärvimist). Kui nüüd keegi mulle sebiks kas ühe korraliku tagumise stange kus kroom ühes tükis, ilma roosteta ja ka sirge oleks, siis oleks super. Teine variant, et pakkuge ära roostetand esistanget, peab olema sirge ja komplektne koos liistude ja otstega aga võib olla ära mädand :D

Ideaalis teeks üldse kaks komplekti stangesid, ühed kroomid ja teised siis "satin black". Viimane tuleb seetõttu, et korralikke stangesid pole nii lihtne leida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 21.01.2012 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.12.2011 22:26
Postitusi: 131
Kenake on ta küll kui valmis saab.
Originaal vedrustuse võid küll jätta aga ürita siis vähemalt natuke jäigemaks seda saada.

Järjekordne mees kellelt tuleb intressi nõudma hakkata. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 21.01.2012 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
urmaskülgkorv kirjutas:
Kenake on ta küll kui valmis saab.
Originaal vedrustuse võid küll jätta aga ürita siis vähemalt natuke jäigemaks seda saada.

Järjekordne mees kellelt tuleb intressi nõudma hakkata. :)

Kusjuures ma pigem jätan ta nii pehmeks kui ta on. Vb võiks jäigemad stabikad installida(taga tal vist üldse pole, aga ees?) vms aga sõidumugavus peab jääma :)

"sportautoks" on mul volvo ja mitut ma ei hakka ühesugust tegema :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 21.01.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.12.2011 22:26
Postitusi: 131
taga peaks kah mingi stabika moodi varras olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 21.01.2012 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Selge, siis vähemalt tean :)

Eks enne tuleks ikka auto valmis saada, küll seda tehnilist poolt jõuab täiustada. Mootorile tuleks niivõinaa väike värskenduskuur teha millalgi, aga eks iga asi võtab raha.

Mind hämmastab, et mis valemiga on suudetud 2.2 kubatuuriga mootorist välja tõmmata 115hj kui samad hobused kappavad osade automarkide puhul juba 1.8 liitrise peal.

Ei tea kuskohas need täkud seal kinni on, kehv juhtimine või kehv inseneritöö mootori ehitusel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 22.01.2012 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
30a vana moto ka ju, mida sa siis ootasid :D Sa väände numbreid ka tead muidu ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 22.01.2012 16:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2005 15:33
Postitusi: 196
Asukoht: Tartu
Moose kirjutas:

Muideks kas mõni spetsim äkki oskab öelda, kas E2 esiklaas istub E1'le ette või ei?




Kataloog annab erinevad koodid,aga samas teine kataloog näitab, 1977-1986 sama klaas,aga erineva koodiga.
1977-1982 Laius x Kõrgus 146 x 69
1982-1986 Laius x Kõrgus 145 x 68
Homme võin vaadata kolmandast kataloogist.
Isegi laos olemas mõlemale klaase. :o


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 22.01.2012 16:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2005 15:33
Postitusi: 196
Asukoht: Tartu
Esiklaasil on jah osadel antenn.
Kui sellist täpselt tahta,siis hinnavahe neil tuntav juba(võrreldes ilma antennita klaasiga).
Tavaliselt pole see klaasiantenn kasutuses.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 22.01.2012 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
vectrac/dc kirjutas:
Moose kirjutas:

Muideks kas mõni spetsim äkki oskab öelda, kas E2 esiklaas istub E1'le ette või ei?




Kataloog annab erinevad koodid,aga samas teine kataloog näitab, 1977-1986 sama klaas,aga erineva koodiga.
1977-1982 Laius x Kõrgus 146 x 69
1982-1986 Laius x Kõrgus 145 x 68
Homme võin vaadata kolmandast kataloogist.
Isegi laos olemas mõlemale klaase. :o


Huvitav tundub see, et tegelikult ju E2 on facelift E1'st.. aga facelifti käigus minuarust ei muudeta kunagi kere konstruktsiooni vaid ainult väliseid pisidetaile. Kere muutmisel oleks tegu juba uue mudeliseeriaga ju :D

Üks variant miks klaasidel erimõõdud, äkki on tihenditel ka miski erinevus? Üks tihend äkki paksem ka ja sellevõrra ongi klaasimõõt erinev? :D
Muidu hinda ka oskad öelda mõlemile klaasile(koos tihendiga?) ja kas neid päiksesirmiga ka saada on?


HeavyCuda, väänet sel 2.2'l 182nm mis pole ka midagi imepärast. Mulle tundub, et vahe on pigem mootorijuhtimises, kuna näiteks 10a uuemal bemari 1.8 motol ju ka 85kw, samas seal minuteada pole jagajat ja on iga silindri kohta eraldi süütepool ja siuksed vigurid. Opeli mootoril jällegi kontaktivaba jagaja.
Ideeliseks tahaks sealt opeli mootorist 100-110kw kätte saada, mis teoreetiliselt korraliku juhtimisega ja väikse rauaosa modimisega ei tohiks väga keeruline olla arvestades kubatuuri. Võibolla mõni asjaga rohkem kodus olev isik oskab mind parandada :)



Sai täna selle masina stanged ka üles otsitud, aga need ikka nii kõverad, et isegi ülevärvimiseks ei ole mõtet neid sirgeks hakata ajama.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7