LilTroy kirjutas:
-Raul- kirjutas:
Naine viis täna printeri hooldusesse ja et seadistataks ka arvuti järgi andis oma läpaka kaasa.
Läks õhtul järgi, selgus et ka läpakale oli hooldus tehtud.
Viirusetõrjet uuendatud ja nii edasi.
Päris nii vist ikka asjad käija ei saa et tehakse teenust mida ma pole tellinud või mis te arvate?!?
Selle looga meenus kohe üks seik sellest kui käisin kunagi ühes margiesinduses töövestlusel. Ootan seal meistrite laua juures mingit pomo ning leti juures murelik vanapapi tammumas.. Nimelt oli vana tahtnud, et tema 15aastat vana masin seal üle vaadatakse ning tagumised piduriklotsid vb ära vahetatakse, et saaks rahumeeli ülevaatusele minna.. MURE oli aga selles, et vahetati summuti lõpupütt, kõik kettad ja klotsid ka

Ning kergest kiir ülevaatusest sai korralik töö, esinduse tunnihinna ja kõikide juppidega..

Edasi ei tea aga kõik meistrid ja ülemused olid muidugi pundis koos selgitamaks ja rahustamaks härrat pärast, et sellise autoga poleks ta ülevaatuselt läbi saanud.. Tavaliselt on kombeks ikkagi kliendi käest küsida kas ta on asjaga nõus.. juhul kui sulle sellest kasu oli siis las olla kui tahad 16öörot tagasi hakka vastu ning vaata mis teevad

Lahja

Ma istusin kunagi Kommest autos leti taga ja vaidlesin kuidas tulesid paika regullida. Ühesõnaga oli selline teema, et Peugeot 206-le sai ehitatud Xenon tuled (tol ajal, kuskil 2003, polnud mingeid kite saada) D2S pirnidest H7teks. Ehk siis H7 kraed küljest ära ja need Epo liimiga külge. Kuivasid mul veel 24h pärast. Siis panin külge ja regullisin tuled ära. Midagi sai hiljem tehtud ja üks tuli käis eest ära. Kuna regullimise jaoks pidi olema mingi spets suht sügav kruvikas, mida mul parasjagu polnud, siis autot hooldusesse viies palusin keerata see ära käinud tuli teise kõrgusele. Võimalik, et kõrgus ei olnud see mis pidi, aga ma panin nad "oma käe järgi" paika ja tahtsin et nii ka jääks. Seega palusin spetsiaalselt nii teha nagu mul teine on. Hiljem aga avastasin, et mõlemad paigast keeratud hoopis. Üritasin ise keerata, aga midagi olid nad seal ära rikkunud. Sai tagasi mindud. Ei tahtunud kuidagi edendeda neil. Siis hakkas mingi trall pihta, et mul oli üks pirn valet pidi sees. Huvitav et enne see neid ei sagenud. Samuti kuidas see võimalik on, sest krae oli ju kõvasti kinni. Väiudetavalt tegid midagi, et õigesti saaks. Huvitav küll kuidas, kui mul oli EPO liim kivistunud seal ümber. Seda enam, et nemad sai 10 minutiga tehtud. Ühesõnaga mina polnud nõus maksma, kuna korra juba selle eest raha makstud oli ja teiseks ei teinud nad seda mida ma tellisin. Aga kuna me seal vaidlesime mingi 30 minutit, siis põnevam kino käis kõrvallauas. Mingi tädi tuli oma autole järgi, arve oli 30 000 eek. Lugesid nimekirja, kus oli ikka igasugu huvitavaid asju, k.a parem esimene kõlar. Tädi muu peale ei osanud küsida, aga kõlari kohta küsis, et mis sellel siis viga oli

? Meister, et ragises jne. Põnevam oli aga see, et osa juppe pidi järgmine nädal tulema ja siis pidi veel tagasi minema. Vaevalt sealgi kliendile helistati ja nõusolekut küsiti.
Mina sain tasuta tulema, kui asi läks selleni, et lubasin asja ajakirjandusele ette sööta. Siis öeldi "Selliseid kliente pole meil vaja, minge, aga ärge tagasi tulge". Nagu mul oleks soovi olnud, kui ise jama keeravad ja siis teiste kaela üritavad kelgutada.
Teine näide, suvel viisin sõbra auto Elke-Autosse hooldusesse. Küsiti kohe, et mida tohivad ise teha ja mille kohta peavad helistama. Ehk siis pirinid ja sellised asjad oli üks grupp jne. Tal oli ka e-maili teel mingi tööde pakkumine olemas ja kokku lepitud enne. Järgi minnes oli ikka summa suurem. Pärast suheldes tehti ikkagi tagasiarveldus.