Kui võrrelda 2.0 81 kw ja 2.2 85 kw, siis on igal juhul mõttekam 2.2. Kaaluvahet neil eriti märkimisväärset ei ole ma usun. Max võimsus on 2.2 4800 pöördel, vs 2.0 5400 pöördel. Samuti on ka väänet 2.2 rohkem. Lisaks on 2.2 ilusam klapikambrikaas

. Tegelikult oli nii, et aastal 1985 asendati Rekordi 2.0, 2.2 liitrise mootoriga. Kui tahta veel kõvemat "väändepilli" siis võib vaadata ka Omega A ja Fronterade kapoti all oleva 2.4 liitrise cih mootori poole, mis on ehituselt praktiliselt samasugune. On sel küll ainult 92 kw, aga 195 Nm väänet. Sellel on juba ka pritsesüsteem kaasaegsem ehk Motronic. 2.0 ja 2.2 kasutab LE-jetronicut, mis on küll 4-punkti pritse, aga seal on teistsugune, ilma lambda andurita süsteem.
Kui nüüd rääkida sellest, miks on nii vähe võimsust kw kohta võrreldes bmw-ga, siis põhjuseks ei saa alati olla ainult mootorijuhtimine. Eelkõige oleneb see siiski mootori teistest iseärasustest. Näiteks surveaste, plokikaane sisselaskekanalite ja väljalaskekanalite voolavus, nukkvõlli ajastus ning nukkade profiil. Igal mootoritootjal on omad "saladused".
Opeli CIH mootoritel on kuuldavasti plokikaan sellise iseärasusega, et sisselaske ja väljalaskekanalite voolavus ning asendid ei ole just kõige paremini õnnestunud. Põhjuseks on see, et nukkvõll asetseb plokikaane sees/keskel, ning võtab sellega enda alla suure osa plokikaanest ja võimaluse kanalite asendeid efektiivsemaks muuta.