Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 23:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 01:28 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Tere
Mul oli vahepeal sama mure, et Mazda 626 GD 4X4 vahekasti nurkülekanne peetis ja vaja uut. Uurisin igasuguseid võimalusi kuidas saaks selle asja korda, käisin jupiga härrade meistrite juures kes teevad käigukastidesse uusi hammakaid ja teevad neid tugevamaid kui or. nemad ütlesid, et selle asja teeb valmis igasugune CNC freespink vaja ainult materjali ja programmi aga Eestis selliseid freespinke leiab suurtest firmadest mis ei taha selliseid väikseid töid sisse võtta ja kui võtavad siis jubeda hinnaga. Leidsin tuttava kes õpib TTÜ CNC pinke(seal saaks ka välja lõigata) ja töötab nendega, näitasin talle juppi mida vaja teha ja ütles, et on vaja joonise tegemiseks väga täpseid andmeid mida asja pealt mõõtes ei saa, ühesünaga vaja tehases valminud asja jooniseid mõõtudega siis on lihtne teha jupp valmis. Nii ega sellega veel kõik ole, kui joonis olemas on vaja leida materjal millest teha (õige sulamiga) uurisin siis seda ja sain teada, et kusagil idavirumaal või sealkandis on üks mees kes valmistab käigukastidele hammasrattad, materjali tellib Soomest teeb Eestis valmis ja saadab soome lõõmutamisse mis on sellise asja juures väga tähtis.
Ühendust ma temaga ei saanud sest mina ei suutnud ta kontakte välja sebida. Ühesõnaga niipalju, kui mina uurisin siis on Eestis sellise asja tegemine kallis ja usun, et ka kallim kui osta uus jupp kui just endal pole teadmisi oskuseid ja aparatuuri, et seda teha. Mina läksin seda teed, et ostsin doonor auto :D Ahjaa asja hakasin uurima sest seda ülekannet on saada ainult originaali mis oli vist midagi üle 1000eur :kill ja see hind ajaski mind alternatiivi otsima.
Äkki sinul õnnestub see ülekane valmistada minul see ei õnnestunud aga soovin kindlasti edu ehitamisel :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 01:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 20:22
Postitusi: 155
keegi võiks meile odavalt korras kasti müüa, me saaks mõlemad oma osad sealt :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 08:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
djcoolj kirjutas:
keegi võiks meile odavalt korras kasti müüa, me saaks mõlemad oma osad sealt :)

:D pigem anna oma kast õilsal eesmärgil varuosadeks :rokib

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 17:55 

Liitunud: 02.12.2010 11:40
Postitusi: 113
Ei ole fordil eraldi taga, Me muidugi võime rääkida ka erinevatest fordidest, kuid escortil on vahekast täitsa ees, käigukasti küljes ja visco peaks olema üldse käigukastis.Lõpetame selle fordi teema, Kahjuks ei oska ma opeli kohapealt kaasa rääkida, las targemad teevad seda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 02.03.2012 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Nii, vahepeal oli külma aega ja polegi jõudnud midagi teha. Väljalaskekolle võtsin maha ja uurisin turbo seisukorda. Arvasin, et midagi head sealt ei tule, pole ju enam uus jne. Kuid pikilõtku polnud kuidagi tunda, ristilõtk nagu mingil vähesel määral oli. Seega läheb hetkeseisuga ikkagi see turbo käiku, eks kevadel näis kui hästi puhub :twisted:

Kuid aina siin lund sulab ning peab kiiresti tegutsema hakkama.. :(

Seega natsa nokitsesin:

Pilt

Hooratas mõnuga pragusid täis, vast kuuma saanud :( ... tuleb nüüd see teine hankida
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd edasi plokk puhastada, jupid ära tellida jne......

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 03.03.2012 11:14 

Liitunud: 24.12.2003 14:19
Postitusi: 81
Asukoht: tallinn
vaatan ,et minu müüdud tööriistakomplekt teeb usinalt tööd :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 03.03.2012 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Ainult edu. Huvitavaid neljapäeva masinaid alati tore vaadata.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 04.03.2012 02:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
kiire-lauri kirjutas:
vaatan ,et minu müüdud tööriistakomplekt teeb usinalt tööd :D

See konkreetne komplekt ei ole tegelikult sinu kaudu ostetud. Ostsin selle varem otse Espakist :P . Danil jne sinult saadud komplekt. Aga igatahes olen rahul, väga edukalt teed tööd!! :rokib

hallscorpio kirjutas:
Ainult edu. Huvitavaid neljapäeva masinaid alati tore vaadata.

Edu vaja :) Loodan ikka vartsi tänavatele saada :twisted:

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 09.03.2012 15:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Sain siis Jõgeva kandist endale pooliku vahekasti. Tänud Danile, kes selle minuni toimetas 8)

Pilt

Minule vajaminev nurkülekanne on terve :P
Pilt
Pilt

Sel vahekastil on see väike võll ja need kolm väikest hammakat kutud.
Pilt



Hakkasin neid 3 torxiga polti lahti keerama, aga no ei tule. Võtmed pooleks keeranud jne. :(
Kas keegi on vahekastil seda osa lammutanud? Mingi nipp kuda neid lahti saada või lihtsalt toore jõuga tugevate võtmetega?
Sel pildil need poldid näha:
Pilt

:help

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 09.03.2012 15:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 12:03
Postitusi: 358
Seal nende poltide lahti keeramiseks on vaja sellist tööriista kuhu lööd haamriga peale ja siis ta keerab. Need on seal ikka kõvasti kinni liimitud.

_________________
Mercedes-Benz - The best or nothing.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 09.03.2012 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2009 00:54
Postitusi: 1518
Asukoht: Tallinn
Väga suur ettevõtmine ette võetud.
Ma arvan, et see auto peaks juba ammu tegelt projektide all olema.
Korralik cali mitte mingi ära käkertatud pann.
Edu. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 10.03.2012 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Tänud, edu vaja :)


Aga jaa, sai natuke kaupa tellitud autole. List:

* Hammasrihm Contitech
* Hammasrihma rullikute komplekt INA
* Veepump Graf

* Termostaat Wahler

* Õli Liqui Moly 5W-40HD
* Õlifilter Hengst

* Tihendikomplekt alumine osa, Elring
* Väljalaskekollektori tihend, Reinz

* Küünlad, NGK BCR8ES

* Siduri survelaager, Sachs

* ja muud väiksemat ninninänni..


Nende asjade peale natuke alla 300 euro kulunud.

------------------------

Pilt

Pilt


Nüüd tuleb järgmine nädal veel Forssi külastada, sealt saab viimased jubinad kätte (igast simmereid ja tihendid veel jne).

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 12.03.2012 20:37 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Lugesin ja vaatasin paar lk tagasi vahekasti pilte-juttu.

Minu loogika ütleb, et sul need hammakad on läinud visko lukustumise tõttu. Ehk siis, kui olid erinevat mõõtu rehvid, siis visko hakkas oma tööd tegema ehk siis lukustuma, kuid see tal ei õnnestunud edukalt ning kuumenes kokku-täislukku. Ehk siis tekkis keskdifri lukuga Cali sul. Ning kuna lukk järgi ei anna, erinevate rehvidega ka veel, siis see nurkülekanne on kõige nõrgem koht, mis esimesene murdub.
Muidugi võis olla ka laagrite kulumine suur algataja, kus siis hammakad ei olnud ka omavahel ideaalselt hambumuses.

Siinkohal võtaks tõesti teemakorda Evo vahekasti. Kus legend räägib, et Evo oma sobib. Kahjuks ei ole leidnud laiali kakutud Evo vahekasti või pilte, et võrrelda.

Muidu :rokib

EDIT:
Evo vahekasti ajam on teistpidi kah. Nii et ei sobi.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 12.03.2012 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Nii, jutt loogiline. :) Kuid nurkülekanne ei anna alati järgi. Rohkem kuulde olnud, et paljudel annavad järgi need kolm väikest hammakat ja see väike võll. Sellel minu vahekastil läks aga nurkülekanne. Eks see vist kuidas kunagi...
Aga ega ma visko sidurit maas tõesti kontrollida ei saa. Teises foorumis soovitavad mul see vahekast kuskile spetsialisti kätte viia, et kodus kokku lapatud kast ei jää tõenäoliselt pidama jne. Kuid samas, kui visko osa kutu, siis rikub ta jälle ju midagi ära?


Aga samas, lugedes seda - http://www.cav16.co.uk/transfer/visco2.htm - siis tuleb sealt välja, et tegelikult peaks temp tõustes neliveo tagant ära lükkama. Nii, kui valgel oli originaalsüsteem peal, siis eri kõrgusega rehvidega seistes pidanuks mingi aja pärast (kuumaks minnes) tagasilla lahti lülitama. Ütleme et ta tegi seda - kas siis lihtsalt "külma" vahekasti ajal lõhkus nurkülekande ära?
Kas muidu orig neliveo juhtimisel peaks lülitama veo tagant ära ka siis, kui ABSi andurid ees ja taga annavad eri signaali?


Seega tegelikult paras loterii :think

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 12.03.2012 21:31 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Mis moodi ta selle veliveo tagant ära lükkab? Mingi lüliti, kang, hoob, klapp, aju ???? Jutus räägib, et temp andur, mis siis mõõdab tempi, kui liiga kõrge, lülitab välja. Kuid mis lülitab??

Mis see on? Kus see võll püsti on. Tõstab selle välja, jäävad ümberringi visco kettad ja siis korpus?
Tee külgvaatest ka pilte.

http://img51.imageshack.us/img51/4227/2 ... 161223.jpg


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7